شناسه خبر : 41764
شنبه 03 بهمن 1394 , 09:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عروج ملکوتی سه جانباز 70% دیگر

سه جانباز سرافراز به علت جراحات ناشی از مجروحیت در دوران پرشکوه دفاع مقدس دعوت حق را لبیک و همنشین مولا و مقتدایشان اباعبدالله الحسین علیه السلام، جنت مکان شدند.

فاش نیوز - سه نفردیگر از جانبازان 70% دفاع مقدس به یاران شهیدشان پیوستند.

به گزارش خبرگزاری فارس جانبازان "خدابخش عباسی" ( کازرون) ، "سعید ترقی" ( نیشابور) و "علی داد" ( یاسوج) سه جانباز سرافرازی بودند که به علت جراحات ناشی از مجروحیت در دوران پرشکوه دفاع مقدس دعوت حق را لبیک و همنشین مولا و مقتدایشان اباعبدالله الحسین علیه السلام، جنت مکان شدند.

همین گزارش حاکیست : شهید خدابخش عباسی در آذرماه سال 60 در سن 22 سالگی در عملیات طریق القدس و در منطقه بستان بر اثر اصابت ترکش، از ناحیه کمر قطع نخاع و جانباز شد و در 30 دیماه 1394، به درجه شهادت نائل آمد.
پیکر پاک این شهید 70 درصد، پس از تشییع در کازرون، در زادگاهش روستای ملا اره شهرستان کازرون تشییع و در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده شد.

 جانباز ۷۰ درصد شهید سعید ترقی از همرزمان شهید محمود کاوه بود که در سال ۶۵ در منطقه عملیاتی حاج عمران جانباز شد و طی سالهای پس از جنگ ، منشاء خدمات فرهنگی بسیاری در شهرستان نیشابور بود و سرانجام  روز جمعه در سن ۵۵ سالگی به شهادت رسید. پیکر پاک این جانباز دفاع مقدس روز گذشته در مزار بی بی شطیطه به خاک سپرده شد.

علی داد جانباز سرافراز 70 درصد نیز عصر روز پنجشنبه اول بهمن ماه 94 بر اثر ضایعات شیمیایی جنگ تحمیلی در بیمارستان امام سجاد (ع) شهر یاسوج خود را به کاروان شهدا رساند و به لقاءا... پیوست.
مراسم تشییع پیکر پاک این شهید ساعت ٩صبح امروز شنبه سوم بهمن ماه 94  از مقابل کانون سپاه واقع در فلکه  استانداری تشییع  و در گلزار شهدای شهر یاسوج آرام خواهد گرفت.

فاش نیوز عروج این شهدای والامقام را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده این عزیزان و امت شهیدپرور تبریک و تسلیت میگوید.
 

اینستاگرام
سلام بر ارواح مطهر شهدا و این سه شهید گرانقدر .خدایشان قرین رحمت فرماید .
شهیدان و مجاهدان در راه خدا نزد خدا جایگاهی رفیع دارند و تکریم آنان بر هر مسلمان و عدالت خواهی لازم است و این تکریم به جهت ارزش غیرتمندی و جهاد برای خداست.
و در خطبه 110 نهج البلاغه حضرت علی ابن ابیطالب(صلوات الله و سلامه علیه) جهاد را ((ذروه الاسلام)) یعنی قله اسلام نامیده است.و مجاهدان در ردیف اولیای خاص الهی دانسته شده اند. چنانکه در قران کریم آیات بسیار بزرگی در وصف این گروه خداوند فرموده است. وامیر مومنان و برادر رسول الله(ص) در وصف آنان در خطبه27 فرموده اند: جهاد دری از درهای بهشت است که خدا آن را برای اولیای خاص خویش گشوده است.
سلام بر جانبازانی که در گوشه گوشه این کشور در حالی که سالها بر روی تخت ها و یا بیمارستاهای اعصاب و روان با درد و رنج طاقت فرسا ساختند و صبری شایسته نمودند و سرانجام به شهادت رسیدند..
سلام علیکم. فکرکنیم، وقتی یک جانباز قطع نخاع و قطع د هردوپا و دست، بیشتراز 30سال روی تخت بیفته و رفت و آمدش با ویلچر و تخت روان باشه، هم خودش خیلی زجرمی کشه و اذیت میشه هم خانواده اش که اورا ازاین ور به آن ور می برند. خانواده این عزیزان دلاور هیچگاه لذت داشتن پدر را مانند مردم عادی که پدرشان بالای سرشان هست و به او متکی هستند و چشم به آورده های او دارند و بااو به سفر و گردش و تفریح می روند، نداشتند و ندارند. هرچه فکرمی کنم نمی دانم اجراین عزیزان و خانواده هایشان نزد خداوندمتعال چقدراست اما می دانم خیلی زیاداست. هرکسی و هرمسئولی و هرارگان و نهادی دراین دنیا بتواند قدری از آلام و مشکلات آنها را کاهش دهد یقینا نزدخداوند ماجورهستند.
سلام قبل از این سه شهید نخاعی هفته قبل هم یک جانباز نخاعی گردنی 70 پس از سالها درد و مشکلان جسمی که در سال 64 مجروح شده بودند بعنوان سربازبود در یکی از بیمارستانهای شیراز شهید شد یادشان گرامی باد شهید احمد خانچی و خدابخش عباسی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi