شناسه خبر : 41799
شنبه 03 بهمن 1394 , 15:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گفت‌وگو با رئیس هیئت جانبازان استان البرز؛

برگزاری مسابقات همگانی جانبازان

هیئت جانبازان

رئیس هیئت جانبازان استان البرز با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر مسابقات همگانی هیئت جانبازان استان البرز برگزار می‌شود، گفت: این دوره از مسابقات به میزبانی شهرستان نظرآباد صورت می‌گیرد.

سعید براتی با بیان اینکه هیئت جانبازان استان البرز در قالب دو سری مسابقات اعزامی و استانی اقداماتی را تا پایان سال جاری در دستور کار خود قرار داده است، اظهار داشت: ظرفیت جانبازان استان البرز در رشته‌های مختلف ورزشی مطلوب است.

وی با تاکید بر اینکه اعزام تیم والیبال نشسته آقایان استان البرز به مرحله دوم لیگ دسته یک کشوری صورت می‌گیرد، افزود: این دوره از مسابقات با حضور تیم‌های مختلفی از سراسر کشور در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

رئیس هیئت جانبازان استان البرز با اشاره به اینکه در خواست میزبانی رقابت‌های کشوری بسکتبال با ویلچر از طریق هیئت جانبازان استان به فدراسیون ارائه شده و به احتمال زیاد البرز میزبان این دوره از رقابت‌ها است، خاطرنشان کرد: استان‌های قم، البرز، اردبیل و ارومیه برای میزبانی این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری و شرکت 6 تیم والیبال نشسته آقایان و 3 تیم بانوان در مسابقات محلات فرهنگی ورزشی شهرداری، تصریح کرد: به طور قطع در ایام دهه فجر و مصادف با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوع و ویژه‌ای در سطح استان برگزار می‌شود.

براتی با بیان اینکه مسابقات همگانی هیئت جانبازان استان البرز در دهه مبارک فجر به‌میزبانی شهرستان نظرآباد و با حضور تیم‌های مختلف برگزار می‌شود، اظهار داشت: این مسابقات در قالب برنامه‌های مختلفی نظیر پیاده‌روی خانوادگی و مسابقات دارت برگزار می‌شود.

رئیس هیئت جانبازان استان البرز با بیان اینکه گل‌گشت‌هایی ویژه جانبازان در این ایام به منظور آشنایی هر چه بیشتر مردم با فعالیت هیئت جانبازان نیز برگزار می‌شود، گفت: در حال حاضر 200 ورزشکار جانباز فعال در البرز فعالیت دارند که ساماندهی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات داخلی تنیس رو میز ویژه بانوان نیز در این ماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: جلسات هماهنگی و اجرایی شدن این مسابقات با اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi