شناسه خبر : 41883
دوشنبه 05 بهمن 1394 , 16:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خبرخوش شهیدی از قوانین ایثارگران دربرنامه ششم

رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران از ابقاء 12 تبصره در برنامه پنجم توسعه که به بنیاد شهید و امور ایثارگران مربوط می شود و همچنین قانون جامع خدمات‌رسانی در برنامه ششم توسعه خبرداد.

فاش نیوز -  رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران از ابقاء 12 تبصره در برنامه پنجم توسعه که به بنیاد شهید و امور ایثارگران مربوط می شود و همچنین قانون جامع خدمات‌رسانی در برنامه ششم توسعه خبرداد.
به گزارش خبرنگارما، معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران، دیروز در همایش مسئولان روابط عمومی این بنیاد با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه و ایجاد زمزمه‌هایی در خصوص عدم توجه به ایثارگران در این برنامه گفت: به دستور رییس جمهور تبصره‌های برنامه پنجم خلاصه شده و به 31 تبصره کاهش پیدا کرده است. در تبصره 30 در این موضوع که برنامه‌ها و احکام برنامه پنجم توسعه به قوت خود باقی است تأکید شده است که 12 تبصره در برنامه پنجم توسعه که به بنیاد شهید و امور ایثارگران مربوط بود و همچنین قانون جامع خدمات‌رسانی در برنامه ششم توسعه به قوت خود باقی مانده است. 

حجت الاسلام شهیدی اظهارداشت: در برنامه‌های رییس جمهوری نیز در خصوص درمان، مسکن و اشتغال جامعه شاهد و ایثارگر صحبت شده است و می‌توان گفت تنها نهادی که نام آن در این بخش آمده است، بنیاد شهید و امور ایثارگران است.


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به فعالیت‌های دولت تدبیر و امید در خصوص ایثارگران گفت: در این زمینه می‌توان به ابلاغ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران پس از 9 سال وقفه و همچنین دیدار رییس جمهوری با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که با عشق و علاقه انجام می‌شود اشاره کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان با اشاره به فعالیت‌های دولت تدبیر و امید در خصوص ایثارگران گفت: در این زمینه می‌توان به ابلاغ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران پس از 9 سال وقفه و همچنین دیدار رییس جمهوری با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که با عشق و علاقه انجام می‌شود اشاره کرد.

شهیدی همچنین با اشاره به 2 مسئله خاص پیش رو گفت: باید بکوشیم مراسم گرامیداشت دهه فجر به نحوی مطلوب و در شان نظام جمهوری اسلامی ایران پس از اجرای برجام برگزار شود.
وی اظهار داشت: مسئله دوم، انتخابات پیش روست که رهنمودهای لازم در این خصوص توسط رهبر معظم انقلاب تبیین شده است و و ایشان فرموده‌اند ما باید سعی کنیم این انتخابات با حضور گرم مردم و به نحو مطلوب برگزار شود تا افراد واجد شرایط و شایسته مجلس خبرگان و شورای اسلامی به این دو مجلس راه پیدا کنند.


نماینده ولی فقیه در بنیاد در ادامه در مورد برنامه ویژه بنیاد در روزهای پایانی سال گفت: روز 22 اسفند، مصادف با روز شهید، روز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به دستور امام (ره) در سال 58 است و بنیاد از زمان تأسیس تا امروز طبق اساسنامه تدوین شده رسالت خود در 2 حوزه ترویجی و خدماتی را دنبال کرده است.
معاون رییس جمهوری افزود: از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، هدف بنیاد ایجاد تحول و تعامل بود تا با نگاهی نو وارد عرصه شود. در این مسیر با بررسی مسائل قبلی و چالش‌ها، آسیب‌های بنیاد شناسایی شده و سعی داریم برنامه ای نو و کاربردی برای ادامه راه تدارک ببینیم.


حجت الاسلام والمسلمین شهیدی یکی دیگراز ویژگی‌های روابط عمومی ها را تعامل کامل با رسانه‌ها دانست و گفت: بنده نیز از روز نخست ورود به بنیاد به تعامل با صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و مجلس تأکید کردم، چرا که ابزار کار ما رسانه‌ها هستند و اطلاع‌رسانی از این طریق یقیناً مؤثر است.
نماینده ولی فقیه در بنیادشهید اضافه کرد: روابط عمومی بنیاد به یک سند راهبردی و چشم انداز نیاز دارد، همچنان که در بنیاد نسبت به دو مقوله ترویجی و خدمات‌رسانی برنامه ریزی شده است، در روابط عمومی نیز باید اطلاع رسانی بر اساس یک سند راهبردی عملیاتی شود تا از این طریق پیشرفت‌های مورد نیاز حاصل شود.

 

برپایه این گزارش، مسوولان روابط عمومی های بنیادشهید و امور ایثارگران سراسر کشور و سازمانهای تابعه قبل از ساعت 8صبح در سالن شهید رسول زاده گردهم آمده بودند. این برنامه ابتدا با  قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران رسمیت یافت و سپس دکتر کریمیان رییس روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیادشهید پیرامون اهداف و برنامه های همایش در ابتدا با توجه به نزدیک شدن به ایام الله 22بهمن و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای سال57 عنوان کرد: موفقیت ها و پیروزی کشورمان در دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و پس از آن مرهون فداکاری، گذشت و جوانمردی ایثارگران است.


 وی خاطرنشان کرد: تعامل با رسانه ها یکی از اهداف  و فعالیتهای روابط عمومی است  که قرار است در 17مرداد (روز خبرنگار) از خبرنگاران فعال در عرصه ایثار و شهادت تجلیل شود.
وی در خصوص 22اسفند و نام گذاری آن به عنوان روز شهید از روابط عمومی های استان ها خواست برنامه محور باشند و برنامه های مربوط به این روز را پوشش خبری گسترده ای دهند.


 رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد با اشاره به برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های برتر بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان‌های تابعه در مرداد ماه سال 95، خاطرنشان کرد: ارزیابی شاخص‌های این جشنواره در مدار علمی انجام و پس از داوری توسط کارشناسان حوزه، نقاط قوت و ضعف روابط عمومی‌های بنیاد به منظور تبیین راهکارهای آینده شناسایی خواهد شد. وی درپایان از راه اندازی دبیرخانه دایمی در جبهه فضای مجازی نیز در آینده نزدیک خبر داد.

مهندس معزی  دبیر شورای اطلاع رسانی دولت نیز با حضور در همایش روابط عمومی های بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تبیین وظایف روابط عمومی ها به تشریح این وظایف در بنیاد پرداخت و گفت: گام نخست در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت،  تعریف وظیفه یک روابط عمومی و استاندارد کردن وظایف و شرح آن ها در حوزه های مختلف روابط عمومی هاست.
وی ادامه داد: همه روابط عمومی ها، وظایف مشترکی دارند و فرقی نمی کند در چه دستگاهی فعال یا با چه گروهی در تعامل باشند که استانداردسازی یکی از این وظایف است.


معزی خاطرنشان کرد: به مشارکت گرفتن مردم در تمامی حوزه ها و قطع کردن دخالت های غیر مفید دولتی در فعالیت هایی که مردم می توانند انجام دهند از سیاست های دولت تدبیر و امید است و چنانچه این سیاست در روابط عمومی ها محقق شود شاهد حرکات موفق تر و موثرتر خواهیم بود چرا که حرف ها اگر دستوری شوند مقاومت ایجاد می کنند ولی اگر مردمی باشند موثرتر خواهند بود.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت ملاک قرار گرفتن مشارکت های مردمی در برگزاری برنامه های بزرگداشت روز شهید توسط ادارات بنیاد در سراسر کشور گفت: برنامه های روز شهید و میزان مشارکت های مردمی در اجرای این برنامه ها می تواند نقطه آغازی برای رتبه بندی بر اساس مشارکت های مردمی در این حوزه باشد.
وی با تاکید بر در پیش بودن انتخابات گفت: باید از استفاده ابزاری از شهدا پرهیز شود و همین دلیل اصرار دولت بر غیر سیاسی شدن حوزه ایثار و شهادت به ویژه در بنیاد است.
پس از سخنان دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، میزبان همایش میهمانان را برای پذیرایی و استراحتی کوتاه دعوت کردند ودر پایان از خبرنگاران رسانه ها برای پوشش خبری این همایش قدردانی شد.


درحاشیه:
 در ابتدای این نشست، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی از تلاش های آقای اسفندیاری مسوول روابط عمومی سابق بنیادشهید قدردانی و برای دکتر کریمیان در پست جدیدشان آرزوی موفقیت کرد.
از دیگر حاشیه های این که معمولا" همیشه این همایش ها با تاخیر آغاز می شود، اما این همایش بطور غیر منتظره با نظم و سر ساعت اعلام شده آغاز به کار کرد.
بحث آموزش تخصصی مجازی برای مدیران روابط عمومی ها  بعد از اقامه نماز و ناهار بود که بدون حضور خبرنگاران انجام شد.

گزارش از صنوبر محمدی
 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
از حرف تا عمل و از عمل تا اجرا و از اجرا تا تخصیص و از تخصیص تا تدوین آیین نامه و از تدوین آیین نامه تا ابلاغ به دستگاه ها و از ابلاغ تا تفسیر به رای دستگاه ها واز تفسیر به رای تا شکایت به دیوان و کمیسیون ماده شانزده و از کمیسیون تا اعلام رای وابلاغ مجدد به دستگاه و از دستگاه تا دستور معاونت اداری مالی و از معاونت تا کارگزینی و از کارگزینی تاذیحسابی و از ذیحسابی تا گرفتن تخصیص اعتبار سالیانه از برنامه بودجه و از برنامه بودجه تا کمیسیون تخصصی مازاد و الحاقی سال آتی و از الحاقی تا دستگاه مربوطه و از ذیحسابی تا اجازه صدور حکم و از تاریخ اجرای صدور حکم تا دریافت بدون مأوالتفاوت فقط ماهی سیوپنج هزار تومان به حقوق آخرین ورثه ات اضافه میشود . به به چه خبر خوشی ..... جامعه ایثار کلا در خوشین ....آخه خدا جون تاکی اینقده خبر خوش !!!! والسلام .
هر کس دراین متن خبر خوشی دیده جز تعریف وتمجید دولت تدبیر وامید وانتخابات اعلام کد کنه...
خدا کند. آقای شهیدی بعنوان متولی ایثارگران و رییس جمهور بعنوان مجری چشم اندازهای برنامه های کلان نظام بدانید که ایثارگران شدیدا نسبت به عملکرد دولت منتظر و تا حدودی بد بین اند. جو نگرانی در جامعه ایثارگران موج می زند و اگر در برنامه ششم توسعه این نگرانی لحاظ نشود آن تبدیل به موجهایی خواهد شد که خواباندن آن کار دولت نخواهد بود. امیدوارم گذشته و آینده انقلاب و منویات رهبر کبیر و رهبر معظم دستخوش افرادی مانند آقای نوبخت نشود.
عجب مهمانی روابط عمومی اری اولین سال که درجه روابط عمومی را غدیر محمدی در استان اذر بایجان شرقی به عنوان مسعول روابط عمومی گرفت با جانبازان 70 % رفت حج تمتع بابا فکر ما نیستند فکر جیب خود و گردش خود هستند خدا بسوزد پدر مادر میز مقام پرستان را هر کسی هر جای باشد ما را طعمه خود کردند انشالله بابا ما خود مان می دانیم به حرف ولایت رفتیم جبهه و به دستور ولایت هم راهپیمای 22 بهمن شرکت خواهیم کرد هم به دستور امام خامنه در انتخابات شرکت خواهیم کرد لازم نبوذ شما دستور تزکر بدید ما فدایان ولایتیم نه میز مقام پرستیم با سیلی صورت خود را سرخ نگه می داریم
هيهات منا الذلة‌ الله اکبر خامنه ای رهبر
همش وعده الکی
بنده هنوز بیمه تکمیلی ندارم ؛سال هم تموم شد ورفت وبیمه ما نیومد.
با سلام ازریس جمهور محترم ومحبوب ونماینده مقام معظم رهبری اقای شهیدی ممنونم که به فکر ایثارگران هستند
تسلیت می گوییم

...
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به فعالیت‌های دولت تدبیر و امید در خصوص ایثارگران گفت: در این زمینه می‌توان به ابلاغ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران پس از 9 سال وقفه .

...

به رزمندگان و جانبازان مثلاً 5 % جبهه و جنگ و فرهنگ ایثار و شهادت تسلیت

می گوییم :

زیرا از حقوق و امکانات بنیاد محروم هستند و محرومتر می شوند .؟!

و امروز نیز حقوق رزمندگان داده نمی شود .

مصیبت و ظلم از این بیشتر به دلاوران دفاع مقدس امکان ندارد .

ولی ما همچنان رزمنده ایم و فریب پیامک های تفرقه انگیزانه را هم نمی خوریم ؟!

و به شهدای عزیز و انقلاب اسلامی ایران وفادار می مانیم .

و خودمان را صاحب این انقلاب می دانیم و تا پای جان و مال از آن پشتیبانی

و حمایت می کنیم ؟!

رزمندگان جانبازان مثلاً 5 % بدون حقوق و بدون معیشت و فقیر و مظلوم ؟

...

10.30 واریز شد .

...

خدا یا من کشته مرده این پیامهای اقای مدیر کل جناب شهیدی هستم و از وعده های ایشان لذت میبرم از اینکه این اقا ؟؟؟؟؟؟؟؟ جانبازان را به بازی می گیرد واقعا قابل ؟؟؟؟است /
اقای شهیدی بس کن دیگه الان در این همایشی که تشکیل داده ای و کلی از مال بیت المال را هزینه این همایش کرده اید اصلا خودتان معنی حرفهایی که زده ای را متوجه می شوید ما چیزی که درخور خدمت به جانبازان در ان لحاظ شده باشد را مشاهده نکردم طبق فرمایش استاد عزیزم جانباز محترم (م . ر . ک .)از شروع تا اتمام باید قرنها منتظر ماند که حتی خود جناب شهیدی هم دیگر در این دنیا نیستند مگر اینکه عمر نوح را داشته باشند البته نا گفته نماند اقای شهیدی شاید عمر نوح را داشته باشند چون از صالحین هستند و خداوند هم صالحین را دوست دارد و طول عمر عطا می فرمایند /
اما جانبازان چون از بد کردارانند باید خیلی زود بار سفر بندند و غزل خداحافظی را بخوانند و به دنیای ابدی سفر کنند/
فاش نیوز تشکر
اين هم مثل روحاني خيلي خوش خياله
خبر خوش برای خوش خیال ها!
جناب آقای شهیدی به عمل کار برآید به سخن دانی نیست . سلام به باجناق محترم در دولت تدبیر و امید برسانید .
با سلام به تمام همرزمان عزيز و مسئولينيكه در كارهايشان خدا را در نظر ميگيرند. اقاى شهيدى مگه قانون جامع قرار بوده منحل بشه؟ كه فرموديد در سال نودوپنج قانون جامع به قوت خود باقيست؟ فكر كنم اين قانون جامع به تنها چيزيكه مسئولين بهش فكر نكردند. اجرايى شدنش است؟ واقعاً خبر خوشى بود. اقاى شهيدى اخر نگفتيد كه چگونه ميخواهيد فرهنگ ايثار و شهادت را در بين جوانان و جامعه رواج بدهيد؟ اقاى شهيدى براى ترويج فرهنگ ايثار و شهادت بهتر است. هر كاريكه ميكنيد. فقط زندگى و حال و روز جانبازان و خانواده شهدا را به نمايش نگذاريد. كه اگر اين كار را بكنيد. صددرصد مطمعاً باشيد كه در كارتان موفق نخواهيد شد؟
با سلام خدمت جناب آقای شهیدی
جناب آقای شهیدی حتما توجه لازم را دارند که جناب رئیس جمهور فقط شفاهی قانون را ابلاغ کردند و متاسفانه هیچ منفعتی برای ایثارگران تا بحال نداشته و حتی وضع هم بدتر شده است

اصلاحیه نام
سلام عزیزانم در نوشته با لا اشتباهی اسم غذیر محمدی نوشتم که باید اسم غذیر فرامرزی می نوشتم اقای غدیر محممدی همکارم در سپاه بود الان دکتر شده انسان ولای هست اسم غدیر فرامرزی مسعول روباط عمومی اذر بایجا نشقری تبریز صحیح می باشد
با سلام و احترام اینجانب فرزند شهید می باشم و در از سازمان خود با پرداخت حقوق از مبداء به سازمان دیگر مأمور شده ام ابتدا قرار بود که بعد از یکسال انتقال دائم شوم امام این امر صورت نگرفت آیا در این زمینه برای ایثارگران قانونی وجود دارد
جناب آقاي شهيدي
با سلام
دقيقا مشكل ايثارگران از قوانيني است كه قول به اجراي آنها داده ايد ، مگر اين قوانين تا كنون در كشور و بنياد جاري و ساري نبوده اند و حالا ميخواهيد تمديد شان كنيد اين قوانين در كجا مشكلات جانبازان زير 25 و رزمندگان بي صاحب را مرتفع كرده است !!؟؟ در بيش از 95 درصد قانون خدمات رساني به ايثارگران به واژه بالاي 25 درصد و بالاي شش ماه اسارت اشاره شده پس بقيه بروند سماق بمكنند . اتفاقا ما دل خوش بوديم حال كه برجام اجرايي شده و دست دولت از لحاظ مالي و قوانين حقوقي باز تر شده گوشه چشمي هم به جانبازان زير 25 درصد و رزمندگان هم داشته باشد ، اما گويا الكي دلخوش بوديم .
زيرا گويا قرار است كه : در باز بر همان پاشنه بچرخد كه ميچرخيد
بله آقای شهیدی با 29/5 سال سابقه خدمت ودرحال بازنشسته شدن برنامه شیشم با میانگین 5 سال آخر دولت حسابی به جانبازان زیر 25 درصد لطف میکنه . دیگه توانی برای کار کردن هست کسی که 20 وچند ماه ایثارگری وجانباز با حقوق کمتر از نصف برود. خدا خوشش میاید چکارباید بکنیم
بزودي سخنان خلاف واقع ايشان را پاسخ خواهيم داد
آفتابه ولگن هفت دست شام نهار هیچی آخرنفهمیدیم چی شد تا کی باید جانبازان تبصره 6 با پایین ترین حقوق بسازند
هر پرت و پلايي را كه خبر خوش نميگن
بزرگواری که فرمودید منتظر بودید بعد برجام گوشه چشمی به جانبازان داشته باشند .چرا ازسر ضعف ودرماندگی سخن میگویی چانباز عزیز است نه ذلیل ما که تمام قد در مقابل قلدر منطقه(صدام ایستادیم واکنون هم در مقابل اربابشان(امریکا)میایستیم..دربرابر هرظلمی باید مقتدرانه ایستاد ویقین داشت که ظلم پایدار نمیماند وخانه ظلم ویران است توکل بر خدا کن و امیدوار رحمت حق باش واز ظالم درخواست رحم وجشمداشت نکن
چون واقعا ديگر درمانده و مستاصل هستيم (شده ايم ) صدام را ميشناختيم و روبرويمان بود و باهاش جنگيديم ، همين الان توشه برداريم و به جنگ داعش برويم ، اما آيا بايد با بنياد جانبازان ، مجلس و دولت هم بجنگيم اينها از خودمان هستند و فقط ميتوانيم تا يك خط قرمزي ازشان گلايه داشته باشيم انشاالله كه گوش شنوايي داشته باشند
باعرض سلام وادب خواهشا خواستار کاهش کف درصد جانبازی به 20 درصد هستیم بنیاد شهید وامور ایثار گران به فرزندان جانبازان 20 درصد تسهیلات فرهنگی ارائه نمی دهد تقاضا داریم درقانون بر نامه ششم این قید کلمه بالای 25 حذف ودر بحث فرهنگی سقف بردارید
توجه توجه خبر خوش انتخابات در راه است . دهه فجر نزدیک است ؟ از اعصابانیت میخوم سرم بزنم به دیوار ؟ خوب چیکارکنیم درراه است خبر خوش یعنی سلامتی که نداریم یعنی شرمند زن و بچه نباشی که هستیم و صدها درد بی درمان جانبازان

سلام بر همه ایثارگران محترم خسته نباشید
تا بوده به قول معروف همین بوده بیخود اعصاب خودمون رو برای مسئولینی که درست به فکر ما نیستن خراب نکنید در پایان سلامتی شما رو از درگاه خدا خواستارم انشالله خداوند بزرگ خودش به ما کمک خواهد کرد به زودی
زنده باد امام خامنه ای
عجب فرمایشاتی نابغه هستند خخخخخخخخخخ
برخی مسئولین متاسفانه خودشونو به نادانی میزنند و میدانند که رزمنده تا چه حد در زمان جنگ در پیشبرد اهداف انقلاب و آرامش و امنیت این مملکت موثر بوده و نیز میداند که هستند از همین رزمنده هایی که با و جود داشتن زخم های ناشی از تیر و ترکش جبهه و جنگ حاضر نیستند برای گرفتن حق خود مانند برخی گروهها دست به تحسن و اعتصاب بزنند با تمام سختی روزگار و گرانی فعلا صبر را پیشه خود ساخته اند . اما برخی از مسولین دولتی که با باند و جناح و پارتی متولی این امور میشوند فکر میکنند که این گروه از رزمنده ها و جانبازان که حالا مثلا زیر 25 درصد شدند آدمهای ضعیف فکری و ناتوان در امور سیاسی مملکت هستند و باید گفت حیف است و حیف است و حیف تر آنکه مملکتی که با این همه رشادت و ایثار و افتخار به این بالندگی رسیده در آینده مسولیت های کلیدی آن به دست نا اهلان و نابخردان و بعضا مغرضان اداره شود جای بسی افسوس
با سلام
من در عجبم سال 63 مادرم توسط پرتاب نارنجک کشته شده هنوز بعد از سالها به عنوان شهید قبول نگردیده با توجه به مدارک و اسناد موجود حالا این محرومان در منا کی تکلیف‌شان مشخص میشود
جناب شهیدی 27و8 سال از جنگ گذشته من وامثال من که 7 و8 سال در خط مقدم ان هم جبهه جنو ب در ان گرمای خدا درجه بدون کمترین امکاناتی وحالا که پا به سن گذاشیم درد هاهم پابه سن گذاشتن همه درد یک طرف اعصاب روان هم یک طرف لرزش دستایمان قوز بالا قوز شده به در مراسم ها ومهمانی ها رویمان نمی شود که یک استکان چای بخوریم چون می رسیم که روی لباسمان کپ کنیم در دهه محرم امسال که به حسینه ای رفته بودیم قبل از شام می خواستم برخیزم چون از اوضای خود با جبر بود به اسرار دوستان نشستم سفر پهن شد وظرف غذای جلو من گذاشتن پسر بچه ای کنارم بود قاشق دستم می لرزید وغذا مقداری روی سفر وروی لباسم می ریخت بچه چشمش به من بود وتعجب کرده بود با همان سادگی کودکنش گفت چقدر دستان می لرزد من به گفتم من می لرزم که تو نلرزی او از حرف من چیز ی نفهمید امید دارم که بعد 27 اقای شهیدی مسئولان حرف من را بفهمند که فقط تنگ است که امروز کاری نکنید فردا دور است
سلام برای رزمنگان سربازان وظیفه دفاع مقدس 6 ماه جبهه رفته اند تسهیلاتی درنظر بگیرند
سلام چرا رزمندگان وظیفه از تسهیلات محرومند
مسئولینی که درخواب می باشنندبیدارشونندیک نفرباسه عنوان ایثارگری نبایدازهیچ حقی قانونی خودمحروم شود.ولاتقربومال الیتیم الابالتی حی احسن ......ببینیدبرای هفتمین سال است که فریادمی زنیم حق فرزندی شهیدی مارابجزجانبازی (یک مقطع تحصیلی )می باشدیابمه بدهیدیابه قانون مراجعه نموده معادل آن درقالب یک گروه راحساب نموده وانجام دهید.
اقای شهیدی من به روحیه شما غبطه می خورم چه اصراری عزیز نشد که بشه
مثلی معروف:
میگه- قاچ زین را ول کن اسب سواری پیشکت -کاری کردی کارستان ماخدمات شما ازیاد نمی بریم عزت زیاد
مجلس و دولت بعد از 40سال با این همه قوانین جور به جور برای ایثارگران بفکر جانبتازان 5درصد و رزمندگان 6ماه جهبه بودند اما تا بحال بفکر ان کسانی که 100ماه مناطق عملیاتی دارند اما جانباز نشدند هیچگونه امتیازی برای این رزمندگان درنظر گرفته نشده و فرزندان این رزمندگان برای استخدامی هیچ امتیازی درنظر گرفته نشده فرق بین جانباز 5درصد با 25درصد و 50درصد است اما در این مورد تا الان فکری نشده
شهریه تحصیلی دانشجویان ایثارگر دانشگاههای پردیس وبین الملل بنیادشهید نمی پردازد ودانشگاه پردیس شهید دوران شیراز سایت تحصیلی دانشجویان رابسته است تدبیری بیاندیشید چون دانشجویان ایثارگر ان دانشگاه قصد راهپیمایی وتحصن برعلیه مسعولین بی کفایت بنیادشهید شیراز دارند
مسعول محترمی که این پیام را میخوانید براساس ماده ۶۶ قانون جامع ایثارگران بنیادشهید مکلف است شهریه تحصیلی ایثارگران دانشگاه پردیس وبین المل رابپردازد مسئولین دانشگاه پردیس شهید دوران شیراز سایت دانشجویان ایثارگران دانشگاه را به دلیل نپرداختن شهریه از سوی بنیاد بسته اند مسعولین بنیادشهید شیراز هم خواب رفته اند فریاد رسی نیست لطفا این موضوع حالت سیاسی وتحصن وراهپیمایی داره به خود میگیرد لطفا تدبیری بیاندیشید وبه نظر میرسد عده ای دربنیادشهید شیراز تعمدا ایثارگران را ناراضی نگه داشته اند تا به اهداف شوم خود برسند لطفا به حراست بنیادشهید مرکز اطلاعدهید
با سلام به آنهائي كه لايق سلامند. سالها پيش كه ميخواستيم كارت ايثار بگيريم رفته بوديم اروميه از اول صبح تاساعت 12 جلو پادگان هم زير باران و بوران منتظر بوديم تا جوابمان را بدهند ولي كم كم ديگه خسته ميشديم و نا اميد ...و در آستانه برگشتن بوديم يك لحظه يك سرهنگ دومي ديدم كه آراسته و شيك از ماشين پياده شد و قصد ورود به پادگان راداشت. گفتم اقلا دلمو خالي كنم رفتم پيشش و گفتم ميري داخل به فرمانده يا هركسي كه اون تو مسئوله بگو اونائي كه در زمان نا امني اين شهرها و پادگان ها را محافظت كرده اند بيرون زير باران مانده اند يكي نيست به اينا جواب بده اقلا ماها كه هيچ بچه هاي مدرسه كه ماها رو ميبينن ميگن اينا جنگ كرده بودن ها ... نسل آينده كلمه تقدير از ايثارگر را چطوري معنا خواهد كرد؟ ازكار و زندگي دست كشيديم رفتيم پول خرج كرديم ازين شهر به اون شهر ...كارت گرفتيم ...تابحال چندين بار درتبريز با وعده هائي توخالي در صفهاي متعددي عمر سپري كرديم ...فرمهاي مختلف پركرديم ... برين دربانك حكمت حساب باز گنيد و...اخيراً هم همه ميرند فرم پركرده در بيمارستان ارتش نوبت معاينه ميگيرند پازم پول معاينه و آزمايش ميدن ... شمارا بخدا اگر نتيجه اي نخواهد داشت بگين ...ما امروزه بزور امرار معاش ميكنيم حال بياييم 200/300تومان هم اينطوري خرج كنيم انصاف نيست ... ما كه خودمان را طلبكار نميدانيم و اون موقع به وظيفه ملي مان عمل كرده ايم ...و اگر زماني لازم بشه باز به مملكتمان جانفشاني خواهيم كرد اقلاً با وعده هاي توخالي خوابمان را بهم نزنيد ... سخن آخر : چرا تلويزيون و روزنامه ها بطور شفاف اطلاع رساني نميكنن كه فلان برنامه در مورد ايثارگران هست يا نيست همه از دهن اين و آن ميشنوند و راه ميافتند و در آخر هم ...هيچ...
سلام جناب حاج آقای شهیدی از این عناوینی که بکاربردین کدام یک برای جانبازان واقعی هیچ وهیج وهیچ وخودتان بهترازمامیدانیدداریدباجامعه هدف خصوصا جانبازان واقعی بازی میکنیدجناب شهیداینقدر دولت تدبیرامیدگفتیدوگفتن که حالمان را روزبه روز بدترنموده بابا حرص وطمع چقدر آیا باخودجزکفنی بیشترخواهیدبرد ولی فقط گوشزدکنم که میزوصندلی های که بررویشان لمیده ایدوروی میزتان فقط امضاءمیکنیدبرروی رشیدترین جوانان سرزمینمان ودست وپاهای بریده شده قرارگرفته ازطرفی اینرا را هم گوشزدکنم که اگرقراربودپست ومنصبی به کسی وفا میکردبه شماها نمیرسیددرخاتمه عرایضم هرکس درهرمنصبی باهرلباسی به ایثارگران خدمت صادقانه وبی منت میکندخداوندسبحان روزبه روزسربلندترش کندوهرکس درهرمنصبی ودرهرلباسی خیانت میکندوفقط به فکرجیب خودش هست لعنت خداوندعزوجل براوباد ولعن ونفرین ایثارگران نیزبدرقه راهش ،جانبازدردورنج کشیده وشرمنده خانواده
سلام به همه جانبازان واقعی،سلام به جناب ساقی وجناب مجتهدوهمه فاش نیوزی ها ،خوب جناب شهیدی تاباشه ازین خبرای خوشتون نمیدونیم بااینهمه خبرای خوشتون نمیدانیم
سلام به همه جانبازان واقعی،سلام به جناب ساقی وجناب مجتهدوهمه فاش نیوزی ها ،خوب جناب شهیدی تاباشه ازین خبرای خوشتون نمیدونیم بااینهمه خبرای خوشتون نمیدانیم
بنظر میرسد اقای نوبخت کم کم ماهیت خودش داره نشون میده حداوند بع را ه راست هدایتش کنه ادم چند رو
آقای شهیدی
شما بعنوان مسوول مستقیم و متولی امور مربوط به ایثارگران زمانیکه آقایان داشتند لایحه برنامه ششم را تهیه و تنظیم می کردند و موارد اصلی مربوط به ایثارگران که در قانون برنامه پنجم موجود بود و هیچگاه هم اجرایی و عملی نشد را یکی یکی در قانون برنامه ششم حذف کردند کجا تشریف داشتید؟؟؟؟؟؟؟
***ماده 51 را که حذف کردند؟؟؟؟
***ماده 21 قانون جامع را حذف کردند؟؟؟
***ماده 48 یا اجرایی نشد یا به آن عمل نکردند .شما کجا در اینگونه موارد از حقوق قانونی ایثارگران دفاع کردید؟؟؟؟؟؟
به خدا قسم همه از شهیدی تا مسئول استان همه و همه فقط شعار میدهند دریغ از یک برنامه کاربردی برای رفاه جانبازان و خانواده شهدا همه‌ی سایتهای وابسته دروغ یا فقط شعار بدون عمل ببینید در صفحه یک روز ایثار چند بار تقدیر شده از جانبازان و شهدا ولی تا همینقدر بیشتر توانایی دیگری ندارند و اصلا برای آنهایی که پشت میز ریاست نشستن مهم نیست که یک جانباز چطور میتواند با 35%جانبازی و چهار سر عائله با مستمری 1530 هزار تومان مستمری که آنهم بعد از کسورات دریافتی نهایتا به950 هزار تومان میرسد چگونه خانواده خودش را تامین می کند حالا اگر حرفی هم بگوئیم اعلام میکنند قداست جانبازان تحت شعاع قرار میگیرد آیا چه تفاوتی هست مابین جانبازی که بنا به تشخیص کمیسیون پزشکی بنیاد از کار افتادگی کلی دانم دارد یا جانباز دیگری با همان درصد از کارافتادگی موقت دارد ایا امثال من که مستمری بگیر هستیم هزینه های کمتری نصب به دیگر جانبازان داریم یا اینکه ما در جبهه های جنگ کشوری دیگر مجروح شده ایم چرا تفاوت چه کسی باید جوابگوی نیاز امثال من باشد من که نمی گذرم امیدوارم خداوند هم از ایشان نگذرد والسلام
آقای شهیدی فردا در درگاه و محضر خداوند منان چه پاسخی دارید به شهدا ،ایثارگران و آزادگان دارید بدهید؟؟؟
هر روز مفاد قانونی ایثارگران را یا حذف می کنید همانند ماده 48 و ماده 21 یا ماده 51 ؟؟؟
آیا نزد خداوند منان در قیامت جوابی دارید؟؟؟
باسلام کشورهای دیگه با جانبازان وشهداءچطور رفتار میکن همان کار را انجام بدهید مگه نه اینکه بهترین کار خدمت به این عزیزان است. پس چرا در عمل اجراء نمیکنیم وهر روز یک ماده و تبصره میدید مگر صدقه میخواهید به گدا بدهیم آ قای شهیدی عزیز با شور ما بازی نکنید تو را بخدا برای یک بار هم شده به صحبتهای رهبر فرزانه گوش بده چون همه این عزیزان برای کیان و عزت ایران بزرگ به جبهه رفتن واین جور مادیات فقط برای دنیا میمانه بس لاعقل از سردار سلمانی یاد بگیریم چجور خدمت کرد وبا سربلنی به دیدار حق رفت فقط از انسان یه خوبی میمانه و یک بدی یا علی مدد
**********آقای شهیدی******
شما مدافع ایثارگران هستید یا حامی دولت بدون تدبیر
هر روز شاهدیم مواد قانونی ایثارگران توسط شخص رییس جمهور یا دیوان عدالت اداری حذف می شوند؟؟؟؟
آقای شهیدی کدامین خبر خوش ***
زمانیکه قانون برنامه ششم توسط دولت تهیه می شد شما و معاون محترم پارلمانیتان کجا تشریف داشتید؟؟؟
تمامی امتیازات قانونی ایثارگران در خصوص استخدام فرزندان ایثارگران و شهدا را یکی یکی حذف کردند ؟؟؟شما کجا تشریف داشتید؟؟؟
ماده 44 قانون جامع حذف شد؟؟؟
ماده 21 قانون جامع حذف شد؟؟؟
ماده (51 )قانون جامع حذف شد؟؟؟

چرا بفکر ایثارگران نیستید؟؟؟؟
شما بعنوان متولی رسیدگی به امور شهدا و ایثارگران تا بحال چه اقدامی برای عدم حذف موارد قانونی ایثارگران انجام داد ه اید؟؟؟
باسلام به همه جانبازان معزز، ریاست بنیاد شهید باید یک نظامی باشد مانند سردار دهقان و سردار صبوری که برای جانبازان و خ شهدا واقعا کار کردند، شماها آقایان زریباف و شهیدی هیچ قدم مثبتی بر نداشتید دقیقا مثل یک رباطید.
سلام من سال 89 فازغ تحصیل شدم وهنوز بیکارم باور کنید دیگه دارم از همه چیز خسته شدم فهمیدم از طرف مردم فکر میکنن بابای ما اونا رو بد بخت کردن نمیدونن ما از اونا بد بخت تریم
تبعیظ تاکی جانباز زیر ۲۵ درصد چرا حقوق عالم ادم زیاد
کردید جز جانباز ان زیر ۲۵ درصد
فقط یک کلام خدا خودش ناظر اعمال همه مان هست
تا کی پارتی تا کی تبعیض خدام میگه ازتو بگذرم
ازبچه ات نمیگذرم هرکس حق کشی کنه انشاالله بچه هاش
حتما پس خاهند داد انشاالله
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi