شناسه خبر : 41884
چهارشنبه 14 بهمن 1394 , 15:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جوابیه تهدید آمیز صندوق قرض الحسنه شاهد به فاش نیوز

درپی انتشار مطلبی با عنوان "صندوق ایثار، کلاه گشادی برسرایثارگران"، روابط عمومی صندوق ایثار با ارسال جوابیه ای تهدید آمیز، به مطالب مطرح شده پاسخ داد.

فاش نیوز -  درپی انتشار مطلبی با عنوان "صندوق ایثار، کلاه گشادی برسرایثارگران"، روابط عمومی صندوق ایثار با ارسال جوابیه ای تهدید آمیز، به مطالب مطرح شده پاسخ داد.

درخاتمه این جوابیه، با تهدید مدیر سایت وهمکاران! آمده است:  توجه مدیریت آن سایت را به این نکته مهم جلب می‌نمایم که درج مطالب فاقد مستندات قانونی، مصداق بارز تشویش اذهان عمومی تلقی می‌گردد و مسئولیت حقوقی آن متوجه جنابعالی و سایر همکاران خواهد بود.

جناب آقای ساقی

مدیر مسئول محترم پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت (فاش نیوز)

سلام علیکم

احتراما در پاسخ به مطلبی با عنوان "صندوق ایثار، کلاه گشادی بر سر ایثارگران " که در تاریخ 29 دی ماه سال جاری در آن پایگاه خبری با امضاء خبرنگار شماره منتشر شده که بخش اعظم مطالب معنونه با واقعیات منطبق نمی‌باشد، فرصت را غنیمت شمرده و در راستای روشنگری و شفاف سازی فعالیت‌های صندوق به منظور تنویر افکار عمومی به ویژه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران معزز، توضیحاتی را جهت رفع ابهامات مطروحه آشکار می‌دارد:

  1. صندوق قرض الحسنه شاهد منطبق با اهداف تعیین شده در اساسنامه خود، ضمن حفظ کرامت و عزت نفس جامعه هدف به ارائه خدمات اثر بخش با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران، در زمینه گسترش و تعمیق فرهنگ الهی قرض الحسنه و ایجاد و تقویت روحیه تعاون و مشارکت جامعه ایثارگری و تامین نیاز‌های ضروری ایشان در تاریخ 11/12/1375 با شماره 9369 در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

مطابق نص صریح اساسنامه، صندوق قرض الحسنه شاهد حق هیچگونه فعالیت اقتصادی نداشته و ماهیتی غیرانتفاعی دارد. پس از ادغام سه نهاد بنیاد شهید، بنیاد جانبازان و ستاد آزادگان در سال 1384 صندوق قرض الحسنه شاهد دایره خدمات خود را به جامعه هدف (خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران معزز) تعمیم داده است. بنابراین استنا0د به نام و عنوان صندوق، خللی در فرآیند ارائه خدمات به جامعه ایثارگری وارد نمی‌سازد. چنانکه به گواهی آمار موجود، تا پایان دی ماه سال جاری تعداد 58752 فقره وام در بخش شاهد و تعداد 43878 فقره وام در بخش ایثارگر پرداخت شده است.

  1. در وب سایت صندوق قرض الحسنه شاهد و در قسمت معرفی صندوق و قوانین و مقررات، کلیه اطلاعات مربوط به معرفی صندوق، فعالیت‌های آن، اعضاء هیئت امناء و هیئت مدیره و دستورالعمل‌های اجرایی آن با آخرین تغییرات قابل مشاهده است. لذا برخلاف درخواست خبرنگار محترم و براساس بخش‌نامه‌های بانک مرکزی ج.ا.ا نمایش اطلاعات حساب و وام ایثارگران در در وب سایت قابل درج نبوده و جواز ندارد لذا هر ایثارگر برای آگاهی از وضعیت حساب پس‌انداز و وام خود می‌تواند بدون در نظر گرفتن مرزهای جغرافیایی به یکی از نزدیک‌ترین دفاتر بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور مراجعه و با استعلام از نماینده صندوق، اطلاعات مورد نیاز را کسب نماید.
  2. با توجه به پذیرش شرایط توسط ایثارگران معزز هنگام عضویت و تکمیل فرم مربوطه در راستای موارد مصوب توسط هیئت امناء و هیئت مدیره مبنی بر افزایش سقف پس‌انداز اعضاء متناسب با سقف تسهیلات پرداختی، حق پس‌انداز ماهیانه اعضاء پایان هرماه پس از کسر از حقوق به میزان سپرده عضو نزد صندوق منتقل و مراتب به طور منظم به بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام می‌گردد. حالیه عدم انعکاس و اطلاع‌رسانی در فیش حقوقی ایثارگر مسئولیتی را متوجه به این صندوق نخواهد کرد.
  3. صندوق قرض الحسنه شاهد طبق قوانین بانک مرکزی ج.ا.ا به صورت تک شعبه‌ای فعالیت نموده و دارای یک ساختمان مرکزی در خیابان طالقانی می باشد و کلیه دفاتر استانی و شهرستانی آن درون ساختمان‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران مستقر هستند. ضمن اینکه دارایی‌ها و کلیه فعایت‌های مالی صندوق هر ساله توسط نهادهای نظارتی  بازرسی از جمله سازمان حسابرسی، بازرسی کل کشور بانک مرکزی و ... مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌گیرد و خوشبختانه نظریه سازمان حسابرسی مبنی بر مطلوبیت گردش عملیات مالی و نبود هرگونه گزارش منفی از بازرسان، موید صحت و سلامت در اجرای امور می‌باشد.
  4. در خصوص سقف تسهیلات قابل ارائه به جامعه هدف اعلام می‌دارد پرداخت وام با لحاظ نمودن سه برابر میزان پس‌انداز عضو و با رعایت سقف تعیین شده متناسب با گروه‌های ایثارگری تا سقف 170000000 ریال اعمال می‌گردد. ضمن اینکه در راستای تشویق اعضای دارای مازاد پس‌انداز، سقف وام پرداختی به میزان دوبرابر مازاد پس‌انداز افزایش می یابد.
  5. از افتخارات و وجه تمایز صندوق قرض الحسنه شاهد در مقایسه با دیگر صندوق های قرض الحسنه می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

الف) حذف صف‌های نوبت و دوره ‌های انتظار چندماهه

ب) پرداخت وام بدون اخذ اسناد انتظامی و ضمانت‌های حقیقی و حقوقی

ج) عدم محدودیت سنی اعضاء برای دریافت تسهیلات

د) پرداخت تسهیلات با نرخ کارمزد 0/3 درصد (سه دهم درصد) برای یک دوره 36 ماهه که در مقایسه با نرخ موجود در نظام بانکی کشور بسیار ناچیز است.

  1. با عنایت به معدل سنی بالای جامعه هدف به ویژه والدین معظم شهداء و به منظور جلوگیری از تضییع حقوق سایر اعضاء، صندوق قرض الحسنه شاهد با عقد قرار داد بیمه عمر مانده بدهکار با شرکت بیمه‌گر تحت پوشش بیمه ج.ا.ا نسبت به بیمه وام های پرداختی اقدام نموده و حق بیمه را هنگام پرداخت وام کسر و به حساب شرکت بیمه‌گر واریز می‌نماید. بدین ترتیب در صورت فوت وام گیرنده مانده وام از طرف شرکت بیمه جبران و پس انداز عضو نزد صندوق، به وارث قانونی مسترد خواهد شد. ضمنا بر خلاف استنباط خبرنگار محترم در صندوق موردی تحت عنوان پس انداز راکد وجود نداشته و در صورت فوت عضو و استرداد پس انداز به وارث قانونی، حساب مسدود می‌گردد.
  2. مطلب عنوان شده توسط خبرنگار و توصیه به استفاده از تسهیلات اعطایی سایر موسسات مالی و بانک‌ها موید فقدان اطلاعات کافی و مبنایی ایشان بوده و در این خصوص نویسنده را به مطلبی تحت عنوان ( وامی که مرا افسرده کرد) در همان صفحه جلب می نمایم.
  3. مزید اطلاع اعلام می دارم که بر اساس آخرین نظر سنجی از جامعه هدف که از طریق ارسال پیام کوتاه توسط روابط عمومی صندوق انجام شده و به گواهی آمار، رضایتمندی بیش از 90 درصدی اعضاء را در پی داشته است.
  4. انتظار می رود پایگاه خبری تحت نظارت جنابعالی با بررسی دقیق محتوای مطالب منتشره در آن سایت از بروز سوء تفاهمات، تشویش اذهان عمومی و انتشار اخبار و اطلاعات کذب جلوگیری کرده و طبق رسالت راستین اهالی قلم و رسانه در قبال وظایف خود برخوردی مسئولانه‌تر داشته باشند.

در خاتمه توجه مدیریت آن سایت را به این نکته مهم جلب می‌نمایم که درج مطالب فاقد مستندات قانونی، مصداق بارز تشویش اذهان عمومی تلقی می‌گردد و مسئولیت حقوقی آن متوجه جنابعالی و سایر همکاران خواهد بود.

اکبر کریمی - سرپرست روابط عمومی

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
خب مگه حرف بدي زده ... معلومه که مسئوليت حقوقي مطالب منتشر شده در هر سايتي متوجه مدير سايت و عواملشه .....
با سلام به فاش نیوز زحمت کش و صادق و دلسوز ایثارگران
از مسئولان صندوقی که بار معنوی نام شاهد را به دوش می کشد بعید است. رفتن راهی مانند برخی سازمان ها که تا کسی بهشان انتقادی می کند یا می گوید بالای چشمشان ابروست، سریع شروع به انکار و تخریب فرد مقابل می کنند، راه افراد دست خالی و ضعیف است.
آدمی که دستش پر است صادقانه و با محبت( چون نیازی به رفتار تند ندارد! و پیش خدا سرش بالاست و از خودش و اعمالش مطمئن است) می اید و جواب انتقاد را می دهد. مخاطب را راضی می کند.
البته این روش، منش افرادی ست که خود را خادم مردم می دانند نه طلبکار و ارباب!
معنی ندارد اینگونه حرف زدن. در این جوابیه و خط و نشان کشیدن، این شمایید که انگار برای تشویش اذهان دیگران، از کلمات قلمبه سلمبه استفاده کرده اید و شما بیشتر خواسته اید تشویش ایجاد کنید تا بازی را به نفع خودتان کنید و این سایت خادم را متهم کنید.
این سایت بر اساس وظیفه به نشر مشکلات، دلنوشته ها، انتقادات و حتی تشکرها می پردازد.
کسی با تهدید و تخریب حق دار نمی شود!
خادمانه رفتار کنید و اگر انتقادی شد، زیبا پاسخ دهید. هر کس در شان خودش!
با عرض معذرت، تهدید و برو سر کوچه وایسا کارت دارم تا من بیام، کار لات هاست. نه خادمان شهدا
اصلا شان این سایت که برای شهداست اجازه نمی دهد چنین ادبیاتی...
اگر هم خیلی احساس قدرت می کنید و ناراحت شده اید که گفته اند بالای چشمتان ابروست
این را خوب بدانید که یدالله فوق ایدیهم... پس به کسی زور نشان ندهید. زور بازو برای دشمن است نه دوست!
با عملتان خودتان را به مخاطبان اثبات کنید نه با خط و نشان کشیدن!
سرپرست محترم روابط عمومی صندوق شاهد . سلام علیکم .
احتراما نظر به اینکه بسیاری از عزیزان ایثار گر جانباز و دچار ناراحتیهای تأملات روحی وروانی در اثر جراحات جنگی میباشند و از طرفی دیگر با توجه به کبر سن این عزیزان دلاور نامدار که با انواع ناراحتیهای قلبی و جراحیهای مکرر قلبی گذر عمر خویش میکنند و در این سایت مقدس مأوا و مأنوس خود را یافته اند ؛ وکوچکترین استرسی باعث خسران جبران ناپذیر بر پیکره خانواده گی آنها و جامعه پر افتخار ایثار وارد میکند . شایسته است از کلمات و جملات تهدید آمیز و تنش زا در این محیط پاک و روحانی که مزین شده با عطر وعکس دلنوشتهای شهدا و جانبازان است اکیدآ خوداری کرده و رعایت حقوق اولیه بشر دوستی ؛ نوعدوستی ؛ ایثارو ایثارگر دوستی را کرده تا موجب امتنان و طیب خاطر همگان فراهم گردد . قبلا از مراحم خاصه آنجناب فاضل کمال تشکر را دارم . والسلام .
برادر حضار جواب صندوق دار
وای به حالت یه مو از سر فاش نیوز کم بشه ؟
تا دو کلمه حرف به یکی می زنی زود تهدید می کنند ؟
تو حسابت پاک باشه و ریگ به کفش نداشته باشی که باید خوشحال بشی الان همه حواسها متوجه تو شده ؟
راست گفته باشی ۹۰٪ هم که تاییدت کردند ؟ پ چته این همه خط و نشون کشیدن ؟
بدبختی من می دونی چیه ؟
دو کلمه دیگه بنویسم تازه یه خودی پیدا میشه میگه تو کی هستی که در همه چیز اظهار نظر می کنی ؟
پس همون که گفتم وای بحالت قلب تپنده فاش نیوزرو دل آزرده کنی ... خلاص !
پاسخگويي به انتقادات و ايرادات در مجموعه هاي بنياد و بخشهاي اقتصادي آن در دست برخی افتاده كه براي حفظ موقعيت و ناني كه در خون ايثارگران مي زنند حاضرند هر كاري بكنند
فاش نیوزمادوستت داریم..توهین وتعدیدبه مدیرفاش نیوزاهانت به ماست.والسلام.
صندوق شاهد گندش رو درآورده ماهی پنجاه هزار تومان بدون اجازه برداشت میکنه از هر فیشی که خدا میدونه چقدر پول میشه وقتی میری وام بگیری میگن آقا قبلا قسط هامون شصت ماهه بوده ولی الان سی وشش ماهه شده یعنی پنج میلیون وام یا شش میلیون وام باید ماهی نزدیک دویست هزار تومان قسط بدهی خدا پدر بانک ها را بیامرزه اونوقت این آقا دست پیش گرفته که پس نیفته از همه جامعه هدف در بنیاد نیمی از این فیش ها که پنجاه هزار تومان در ماه بر میدارند اصلا نه وام میگیرند نه اهل وام گرفتن هستند به مسئولان صندوق بگوئید بیایند به صد و ده زنگ بزنن مسئولان فاش نیوز را ببرند کلانتری اگه خیلی طلبکارن بهتره به دویست و بیست زنگ بزنن تا دو تا صد و ده بیاد ، عوض اینکه تشکر کنند که این سایت فرهنگ ایثار و شهادت (فاش نیوز ) پیام رسانی می کنند و جلودار هستند و هر نوع سخنی را اینها از جامعه هدف میشنوند و تحمل می کنند شما مسئولان صندوق شاهد که غم تون نیست فردا پنجاه هزار تومان رو میکنین هفتاد هزار تومان و سال های بعد هی زیادتر به نانم صندوق شاهد از حقوق ها بر میدارید حالا عوض جواب دادن فرار به جلو میکنن طلبکار میشین اصلا هم تحمل شیدن صدای منتقدتون را ندارید اونوقت از رئیس اصلی خودتون که باجناق رئیس جمهور محترم می باشد میفرمایند زنده باد مخالف من یاد نمی گیرند - وقتی به سر منتقدان این بلا رو میارید خدا میدونه بر سر مخالف خودشون چه ها می کنند
به نظر ميرسه جوابيه صندوق شاهد كاملا منطقي باشه و اثري از تهديد در اون نيست ايكاش فاش نيوز براي اثبات حرفهاش مداركي را رو كنه تا از حقوق ما جانبازان دفاع كنه
دردانه صندوق بزودي پاسخ صندوق داده خواهد شد.
ما آخر نفهميديم صندوق ايثار كدومه صندوق قرضه الحسنه شاهد كدومه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام جناب کریمی عزیز مطالب مذکور به نظر بنده کامل نبود وچند سوال در ذهن بنده مانداول اینکه داشتن این حساب اجباری است یا خیر دوم اینکه منابع این صندوق دقیقا در چه مواردی استفاده میشود و سوم اینکه چرا مثل صندوق ها یا بانکهای دیگر شماره حساب ما و موجودی ما برای صاحب حساب قابل دسترسی و مشخص نیست با تشکر
عملکرد.صندوق.شفاف.نیست.وپول.علی.کسری.ازحساب.جانبازان.حالت.اشتغال غیرشفاف.وهیچ.کس.جواب.تو.نیست.ازبنیادشهرستان.می.مرسی.استان.نشان.میدهد.مدیرعامل.صندوق.بجای.تهدید.ازحقوق.اندک.جانبازان.نخورند.حق.الناس.است.چرابایستی.بجای.شفاف.سازی.بازی.درمیاورند.صندوق.چرااعلام.موجودی.دقیق.نمیکند.قنوت.کس صندوق.ازحقوق.حقیرمیگنند.خواهیم.اطلاعی.ندارم.؟؟؟بجای.تهدید.بایدشفاف.بکوبد.حقوق.وپاداش.هیت مدیره.غیر ازکجاتامین.می.شود.بطرمیرسد.بایستی.سازمان بازرسی.گل کشور.حتمآ واردشود.خیلی.از جانبازان.ارعملگردصندوق.وهیت.مدیره.شاکی.هستیم..
چند سوال از متولیان محترم صندوق
آیا ایثارگران رضایت دارند که شما از حقوقشان ماهیانه کسر میکنید؟
به فرض که رضایت داشته باشند میشوند مجمع عمومی پس نماینده این مجمع عمومی چه کسانی از ایثارگران هستند؟
چرا بنیاد خود را قیم ما میداند و هیات امنا و هیات مدیره و مدیرعامل را خود تعیین میکند در صورتیکه سرمایه برای خانواده ایثارگران است. چرا نباید در هیات امنا نماینده ایثارگران هم باشد؟
چرا گزارش حسابرس را منتشر نمیکنید تا ما این گزارش مطلوب را ببینیم. مگر نه اینکه ما صاحبان این صندوق هستیم؟ چرا نباید از اوضاع صندوق با خبر باشیم؟ شاید...
و در یک کلام چرا بنیاد شهید و امور ایثارگران خانواده های جامعه هدف را صغیر فرض کرده و نگاهی قیم مابانه دارد؟ چرا نمیگذارید ما از طریق سایت مثل مشاهده فیش حقوقی و کاملا شخصی اطلاعات پس انداز و چگونگی استفاده از وام و نوبت و مبلغ و...را داشته باشیم و با این شرایط سخت فیزیکی ما را به مراجعه به ادارات بنیاد شهید حواله میدهید که بر خلاف شعارهایشان که نمی آیید اما پاسخ میگیرید میرویم ولی پاسخ نمیگیریم و بعضا با برخوردهای اهانت آمیز کارکنانی که گویی مالک هستند مواجه میشویم؟
از جوابيه بسيار شفاف و حرفه اي صندوق شاهد متشكريم
اينقدر حرفه اي جواب دادن در حد لاليگا. گند اين چواب را بزودي شاهد خواهيد بود
جناب اقاى كرىمى عزىز ،باتقدىم عرض سلام وادب خدمت حضرتعالى وساىر مسيولين وهيت امنا صندوق قرض الحسنه صندوق شاهد،بكه استحضار حضرتعالى ميرسانم كه اينجانب بامراجعه به صندوق كارافريني اميداصفهان بدون سبرده وفقط باارايه مدرك كارشناسى ارشد فرزندم كه شاغل هم نميب
اشد مبلغ ٣٠ ميليون تومان وام با سود٤٪‏بايك برك كسراقساط از بنياد بااقساط ٣٦ماهه وبدون منت وعجز ولابه كرفته ام٠جنابعالي وهم كارانتان اكرريكي به كفش نداريد جرابراشفته شده ومىخواهيد مظلوم نمايى نموده واز واقعيت كه تلخ است هراسان شده ايد؟شما با كدام مجوز ورضايت ايثاركران اول سال جندر غاز افزايش مستمرى خانواده شهدا ًوايثاركران رابه نام ذخيره صندوق شاهد بلوكه مى كنيد؟(جيزيى كه عيان است جه حاجت به بىان است) ًًًًشازادكانًًً ال سعود كه خودراخادم حرمين شريفين مي داند،نكند نعوذ باالله خودتان راخادمين شهداوايثاركران مي دانيد كه اينجنين سينه ستبركرده وكردن فرازى مى كنيد646806



دقیقا درست است به چه قانون و دلیلی ابتدای هر سال بخشی از حقوق ایثارگران را برداشت می کنید به عنوان صندوق ذخیره ایثار و این پول به جیب چه کسانی می رود ما که راضی نیستیم.
در جواب به م. اخه كجاى اين جواب صندوق شاهد حرفه اى و شفاف بود؟ الان هر عضو در صندوق شاهد چند ميليون پس انداز دارند. ولى هيچكس از اعضا رقم كامل موجودى خود را نميداند. چرا چون دفترچه پس اندازى در كار نيست. چرا نبايد صندوق شاهد براى هر عضو دفترچه پس انداز صادر كند؟ و به گفته ايشان هركس ميخواهد از موجودى خود با خبر شود. بايد به بنياد مراجعه كند. خوب بنياد هم اون موجوديكه خودش دوست دارد را به ما ميگويد؟ ديگر راست و دروغش را خدا ميداند؟ بعد اقاى م ميگويد. بسيار شفاف و حرفه اى؟ مثلاً ما نفهميديم كه اقاى م از صندوق شاهد است؟
من پاسخ خودم را گرفتم و صندوق بدون حاشیه سازی و کاملا شفاف پاسخ داده .اما اقای ف شما خودتان را شفاف معرفی کردید که انتظار شفافیت دارید؟؟!!
در جواب به م. شما كه دم از شفافيت ميزنيد؟ چرا خودتان را شفاف معرفى نميكنيد؟ مشخص است كه به حرف خودتان در رابطه با شفافيت قبول نداريد؟؟؟؟
اشتباه زيادي كردن . فاش نيوز اعلام كن تا ما ايثارگران تكليف خودمان را با اينها روشن كنيم . ببينيد در عرض يك ساعت بساط صندوق را جمع خواهيم كرد.
اگر به زور آزمايي است كه فاش نيوز با محبوبيتي كه بين ايثارگران دارد بسيار از شما پر زور تر و قدرتمند تر است امتحان كنيد تا مشخص شود . ولي اين سايت فقط با رعايت اصل دانستن حق همه است و شفاف سازي وارد ميدان شده و ايثارگران آن را دوست دارند.
خدمت شاه اکبر
برادر اولا بار آخر ت باشه که سایت فاش نیوز را تهدید می کنی افرادی که به این سایت تعلق دارند بسیار والاتر از تصورات شماست پس لطفا اول کار ادبیاتت را تجدید نظر بفرما ثانیا یکی رفته بود دزدی میگن چیکار میکنی ؟میگه هیچی دارم سازمیزنم میگن چرا صدای سازت درنمیاد! میگه صدای ساز منو فردا می شنوی توهم همینطور عملکرد تان بعدا مشخص میکنه اما حیف که دیره ثالثا در کجای دنیا چنین رسمی ا ست که بانکی مجوز داشته باشد ولی شعبات آن در بنیاد مستقر باشد و با اجازه وبی اجازه بدون دادن کارت و دفترچه از پول مردم کم کنه بدون اینکه خبردار باشند برای توجیه کارتون هم طلبکارانه میگید هر کسی میخواد خبرداربشه بره به نماینده ما در بنیاد سوال کنه نیست که هرروز ایثارگران و خانواده شهدا بنیادند و هزار اما و اگر دیگر که کارشما داره و خارج از حوصله خانواده ارجمند شهدا و ایثارگران است
سلام.فاش نیوزهم عزیزی هم نورچشم همه جانبازان.ازماهستی ودشمنانت دشمن ما.دشمن فاش نیوزدشمن ایثارگران حساب میشود.فراموش نکنندکه ماجان برکفان دفاع ازحق وانقلاب میباشیم بزمراقب رفتارشان باشند.فاش نیوزمادرخدمتیم فقط لب ترکنید.الخصوص مدیرش ساقی.
يك جامعه ايثاري يك فاش نيوزمي ميريم اماسازش نه
صندوقی که نه دفترچه ای دارد نه میتوانددسترسی به حسابش دروقت ضرور داشته باشم
ونه سودی داردوپولش راهم حق برداشت ندارم وبدن اطلاع از درصد اضافه حقوقش برداشت میکنید3%بیمه اجباری کسرمیکنیددرصورتی درصندوقهای دیگر به چشم نمی خوردوالی آخر....ازاین کلاه گشادتر کجاسراخ دارید!!!!؟؟؟؟
سلام.صندوق شاهدوخیلی صندوقهای دیگر مثل صندوق آیت ایثارکه همش ابهام دارندوبرای مثال چندسالی است صندوق آیت ایثارباطل شده ولی هنوزکه هنوزه ازحقوق مابرداشت میکنندوبدهکاریم تاهم کسی نمیداندکه این مبالغ چی شده وکجامیرودوچراباطل شده؟!شکی نیست که مشکلات وجوددارد.جوابگو کیست.؟؟؟ماازفاش نیوزممنونیم که مسایل این چنین راروشن وانتشاردادند..
بزودي به صندوق آيت ايثار هم خواهيم پرداخت
بزودي به صندوق آيت ايثار هم خواهيم پرداخت
سلام.امیدوارم آقای شهیدی این جوابیه هاواهانت هاراخوانده وجلوگیری نمایند.مابه فاش نیوزاعتقادداریم چون ازماست ازخاندان بزرگ ایثارگران وشهداست.نماینده محترم ولی فقیه اگرمابافاش نیوزدردودل نکنیم و درچنین سایتی مشکلاتمان نگیم بزکجابگیم.؟به کی بگیم؟فاش نیوزیهاازجنس ماهستندوایثارگروبیگانه نیستند.شمابفرماییدکجابریم وباکیادردودل کنیم باآنوریهاو..............!!!!!!!!!!!!!!!!!امیدوارم حاجی شماقضاوت حق بفرمایید.انشاءالله.
در مورد رضایت مندی 90 درصدی اعضاء از طریق نظرسنجی پیامکی ، بنده به عنوان یک جانباز 50 درصد ، هیچ پیامکی در این خصوص دریافت نکرده ام . دوستان دیگر چطور ؟
من هم همينطور
پا سخگویی شفاف وظیفه دستگاه است تهدید ومنت ندارد وظیفه رسانه هم اطاع رسانی میباشد درهمین سایت نظر سنجی نمایید ببینیم چند درصد رضایت دارند.........اقای روابط عمومی درمقابل سیل درخواستها ایثارگران چرا جوابگو نیست ..........
سلام صندوق شاهد فاش نیوز را تهدید کرده که کارشناسان را به رخ فاش نیوز کشیده من نمیدانم شنیدن کی بود مانند دیدن سالهاست که هرماه بعنوان صنوق ایثار شاهد ازحقوق ما کم میشود بعلایه معوقه های که مبلغش به دویست هزار تومان هم میرسه درماه فروردین با اردیبهشت برداشت کردیدایا بازرسان شما را قبول کنیم یا انیکه میبینیم قبول کنیم در ضمن اگر تهدید باشد به گرد پای ایثارگران هم نمیرسید از فاش نیوز عزیز تفاضا میکنم نرم افزاری طراحی کند که برای جمع کردن امضا
موضوع پیامک کذب محض است . این سایت مقدس انقدر که جانبازان و ایثارگران حامی ان هستند فکر نمیکنم هیچ سایتی این اندازه دوستدار جانفدا داشته باشد علتش هم پاکی انست اگر اراده کند انقدر مطالب و مدارک برایش ارسال خواهند کرد تا دست هر کم کاری بر ملا شود ...پس هیچوقت کسی که جانش کف دستش است را تهدید نکنید لطفا ...

فاش نیوز دوستت داریم
این وام که متاسفانه فقط شامل حقوق بگیران بنیاد است ما که ازبنیاد حقوق نمی گیریم وسالهاست که در این به اصطلاح صندوق سرمایه داریم به قول خودشان به دستور رئیس بنیاد از پرداخت وام به مامعذورند ومیگویند تقاضای استرداد سپرده خود را بدهید تا بعدا به حسابتان واریز گرددحال اگر کسی نخواست یا نتوانست که ازبنیاد حقوق بگیرد از وام هم باید محروم باشد ؟ آیا این ظلم آشکار در حق جانبازان و ایثارگرانی نیست که به واسطه نداشتن پارتی نتوانستند حقوق بگیر بنیادشوند؟ باید به خداوند پاسخگوباشید که از سرمایه ما به دیگران وام میدهید و خودمان محرومیم ؟ آقایان حق الناس چیست؟
يعني از شما سپرده گرفته اند و بعد از مدتها مي گويند بياييد پس بگيريد. يعني چه ؟ سود اين مدت مي شود؟
بحث هایی که شده از دو طرف فنی هست و من نمیخوام واردش بشم.... ولی متاسفم برای کم ظرفیتی آقای سرپرست روابط عمومی.... جالبه در همه ارگان ها واحد روابط عمومی باید سعه صدر بیشتر و والاتری داشت باشه و سرمشق و الگو باشه... یه خبر بصورت محترمانه درج شده ... شما هم محترمانه جواب بدین .... قضاوت رو بذارید برای خوانندگان... ولی این آقای سرپرست روابط عمومی داره تهدید میکنه.... قربونت برم تهدیدها رو ببر یه جایی ک خریدار داشته باشه... آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است....
سلام.ازقبل ماجرابی اطلاعم امااینجورکه مشخص است فردی درددل ومطابق همیشه این سایت مرحم زخم ومطالب فردمزبوررامتنشرازسوی دیگرصندوق ومسئولین مربوطه اند .که بنظرحقیراگرمنصفانه قضاوت کنیم دراین یکدهه که این صندوق تاسیس شده به دفعات شاهدرفع گرفتاری مادی اغلب اشنایان که سهیم درصندوق میباشندبوده است.منتهی اموری که احتمالاسهوابه انجام نرسانده اندباعث تکدردیگردوستان شده؟اولاخودرامثال بزنم سالهاست موجودی ام رادریک رنج نگهداشته اندوهرماه دران مبلغ باقی مانده.علیرغم اینکه ماهیانه ازحقوقم بابت این صندوق کثرمیگردد.ازمسئولین بنیادمنطقه سئوال که هیچیک جوابی نداشتند.ضمنابرادری که جوابیه بالاراتنظیم وبه رسانه ارسال نمودید.:درتمام ادارات.نهادهایاسازمانهاهریک ازمتولین قسمتهای مالی ریزعملیات انجام شده بابت هرفردرابه واحدصدورفیش حقوقی ارسال وانان جهت اطلاع ذینفع درفیش حقوقیش به ثبت میرسانندوبرای رفع هرگونه ابهامی نیزادرس وتلفن ان قسمت مقابل هرعملیات حقوقی ذکرمیگردد.ازاینکه مسئولین بنیادذکرنمیکنندشمارارافع مسئولیت نمیکند.همانطورکه گفتم بطورمثال سالهاست ازمیزان پس اندازم دران صندوق اطلاعی ندارم که این خوداگرتوهین یاجسارت تلقی نشودزمینه فسادرادرهرسازمانی فراهم میاورد؟اصطلاحابرای رفع هرگونه سو"ظن شفاف سازی ازملزومات تست؟
متاسفانه سالهاست بجای اخوت عادت نموده ایم باادبیاتی منحصربفردانهم رسانه ای علیه یکدیگرموضع بگیریم؟ دوران بگم بگمهاسپری شده ومشکلات راکه همچون فقلی سدراهمان هستند.........؟
l من درچندین مرتبه ازصندوق وام گرفتم کاملا راضی هستم فقط ازکسرمبلغ بیمه شاکیم واقعازیاده که قرض الحسنه راتبدیل به وام بهره ای میکنه فاش نیوز یها عشق منند ومرهم زخمهای جانبازان هیچ دکتری به اندازه فاش حرفهای مرانشنیدوبرام درمان نبود هم جنس من حرف منومیفهمه بدون ترس و قضاوت وردو تایید تنها سایت مورداعتمادجانبازان
بابا چرا نارحتشون کردی جناب مجتهد مگر خدمات این صندوق به خانواده ها قابل شمارش است!
شما میدونی چه موانع بزرگی برای کسب این موفقیت برداشته شده!
به نظرم این صندوق باید از سوی صندوق بین المللی پول مورد توجه قرار بگیره و سیاست های بانک های مطرح دنیا بر اساس اون پیگیری بشه!
به نظرم رییس این صندوق یکی از گزینه های احتمالی تصدی ریاست صندوق بین المللی پول هستش..............
راستی یادم رفت از شرکت شاهد بگم.......
خدمات این شرکت به فرزندان شهدا قابل ستایش است و سالیان قبل آنقدر رابطه صمیمی بین شرکت و فرزندان ایجاد شده بود که شرکت پول اونها رو پول خودشون میدونست و واسه فروختن سهامشون باید میرفتند تو صف فروش..........
در حالی که افرادی که حتی ایثارگر نبودند میرفتند بورس راحت میخریدند و راحت میفروختند........
خداوند آقایون رو شامل رحمت خویش فرماید ..............
بنده انصافا جوابیه صندوق شاهد را که کاملا شفاف و قانونی بود می پسندم..بعضی از دوستان با گفتن مطالبی منظورم بخش نظرات همین قسمت میباشد از روی بیخبری یا تعصب که هوا خواهتیم ((و البته بلا نسبت جانبازان عزیز و خانواده محترم شهدا)) تحت عناوین متعدد و حرفهای مناسبی نمی زنند..از همه شما افرادی که تحت عنوان جانباز یا فرزند شهید کامنت می گذارید خواهشمندم که با دقت و درایت بنویسید.. البته سایت محترم هم بر طبق وظیفه خبری خویش باید آزادانه به انتقاد صحیح بپردازد.
انسان نباید به خاطر خود شیرینی از شخص یا جایی حمایت کند که عملکرد آن را همه میدانند ما باید از خود بپرسیم این عملکرد مورد تایید امام (ره) و شهدا هست یا نه...
شهدایی که بدون ادعا رفتند و حال ارگان ها چه رفتاری را با خانواده آنان انجام میدهند و چه حمایتی را از ناموس و فرزندان به جا مانده از آنان انجام میدهد؟؟؟
همه بدانیم پوشاندن عملکرد ناصحیح و نادرست کار درستی نیست.
متاسفانه همه خود را فیلسوف میدانند و فکر میکنند محیط مجازی جایی برای به رخ کشیدن منطق ناصحیح خود در برابر دیگران است.
دوست عزیز هر صحبتی که انجام میشود بایستی با روحیه جهادی و انقلابی باشد و در خط امام و شهدا باشد.
نگذارید گذشت زمان از روحیه انقلابی شما بکاهد.
با آرزوی یاد امام و شهدا*****************
محمد خان عزيز مي تواني بگويي كجاي جوابيه صندوق شاهد شفاف بود كه ما هم متوجه بشيم . اگر شفافيت همه ابهاماتي است كه در صندوق وجود دارد ، پس در معني و مفهوم شفافيت با هم اختلاف نظر داريم
اکبر اقای دودکار سلام ؛با توجه به استدلال شما ، یعنی چنانچه بنده 5/5 میلیون سرمایه داشته باشم میتونم 5/16 میلیون وام بگیرم ؟
اما بخشنامه سال 94 صندوق، سقف اعطای وام را برای جانبازان 70% 12 میلیون تعیین نموده !
با این ابهام ، حال من قسم حضرت عباس شما را باور کنم ،یا اینکه دم خروس صندوق شما را ؟؟؟ لطفا" راهنمایی بفرمایید !!!!!
با سلام میخواستم در پاسخ به مسئول روابط عمومی صندوق که عنوان نموده کارمزد وام 0.3 درصد است عنوان کنم که اینجانی ماه پیش وام از صندوق گرفتم که از مبلغ ده میلیون و پانصد هزار تومان مبلغ 420 هزار تومان کارمزد برای 21 ماه کسر کردند و در ضمن با پس انداز بیش از پنج میلیون تومان فقط 10 میلیون پانصد هزار تومان پرداخت شد... ممنون از پیگیری
کجا شفا ف هست بگید حقوق مدیرعامل کارکنان و تسهیلات اعطایی به خود کارکنان و اقوام چقدر میباشد یک تازی در تک تاز بودن هنر نیست هنر اینست که پاسخ عام پسند ارائه نمائید مستندات کجاست ارائه کنید
سلام، پیشنهاد میکنم: صندوق برای هر وام توضیحات لازم ومفید بصورت کتبی به وام گیرنده بدهد.
ایثارگران اعضاء صندوق ذینفع و صاحبان اصلی صندوق هستند باید به آنها اطلاع رسانی شفاف صورت گیرد .فاش نیوز حرف ناحقی منتشر نکرده است
سلام باتشکر مدیریت محترم فاش نیوز بنده یک فرزند شهید از استان کرمانشاه نیاز مبرم به مبالغی وام داشتم بعد از مدت زیادی یک میلیون وپانصد هزار هزار تومان در نظر گرفتن و از آن مبلغ نهصد هزار تومان به حساب من ریختند وجویای باقی مانده شدم گفتند باید در حساب صندوق بماند وحال من قسط یک میلیون وپانصد هزار پرداخت میکنم آیا این عدالت است این درد دل را با چه کسی در میان بگذاریم من رو راهنمایی کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi