شناسه خبر : 41935
سه شنبه 06 بهمن 1394 , 10:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسخی به صندوق شاهد

تقی جعفری ج ۵۰ درصد -   قال  علی علیه السلام : "اجتنبوا  من مواضع التهم" اجتناب و دوری کنید از مکان اعمال و رفتاری که به وسیله آن مورد اتهام قرار بگیرید.
 به واسطه مطلبی که بنده پیرامون لزوم اطلاع ایثارگران گرامی از میزان موجودی خویش به وسیله  درج در فیش حقوقی درهر ماه باید داشته باشند و حمایتی که از نگارنده  محترم فاش نیوز در مورد وجود ابهامات در صندوق  شاهد و لزوم بر طرف شدت ابهامات نموده بودم، چند روز قبل از صندوق قرض الحسنه شاهد (ایثار ) با بنده تماس گرفتند و گفتند این موضوع  که مطرح کرده ای یعنی:
شفافیت میزان موجودی ایثارگران در صندوق  مذکور و انعکاس دقیق مبلغ  در فیش حقوقی  ایثارگران مشکل بنیاد است  و ما همه اطلاعاتمان شفاف است و بنیاد باید در فیش درج کند و صندوق نمی تواند برای تک تک اعضا دفترچه قسط چاپ کند و با این کارمزد اندک، از پس این هزینه ها بر نمی آید.
بنده هم عرض کردم که دیگر دوران دفترچه قسط  و بوروکراسی  منسوخ شده است و شما با هر بانک معتبری که مراوده مالی داشته باشید ریز برداشت و واریز به حسابتان را بدون لحظه ای تأخیر با پیامک به اطلاعتان می رسانند.
و نیز به آن بزرگواری که از صندوق شاهد  تماس گرفته  بود عرض  کردم ایثارگران محترم حق دارند که بدانند چه قدر موجودی دارند چرا ؟
حالا هم که متأسفانه بازار اختلاس و دست خیانت به بیت المال دراز کردن  داغ است و قبحش هم  ریخته و مرتکبان   این عمل ننگین سرها را به افتخار بر  فراز نگه داشته و سینه های ستبر را هم به جلو می دهند و به اعمال ننگینشان فخر و مباهات نیز می کنند؛
و برخورد قاطعی که دیگر کسی به خود جرئت چنین مفاسد را به خود ندهد مع الاسف نمی بینیم.
نمونه بارز  آن گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید است که به محاق و کما فرو رفته است و عمر من و شما  کفاف نمی دهد که شاهد اتشار این گزارش باشیم!
لذا تهمتی به کسی زده نشده است، فقط  در خواست شفافیت در اعمال مطرح  شده است  و دانستن حق ماست و تجربه نشان داده است که هر بلایی سراشخاص آمده از خودی ها و از معتمدان بوده است. از قدیم گفته اند مالت را محکم نگه دار و همسایه ات را دزد نکن!

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi