شناسه خبر : 41947
سه شنبه 06 بهمن 1394 , 13:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۶۵ هزار فرزند ایثارگر در نوبت ایجاد اشتغال

بنیاد شهید و امور ایثارگران
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۶۵ هزار نفر از فرزندان جامعه ایثارگری در نوبت ایجاد اشتغال هستند که تا پایان برنامه ششم توسعه ۲۵ درصد این افراد در مشاغل دولتی و بخشی نیز در مشاغل خصوصی جذب می‌شوند.
 
 سید مسعود میر مرادی صبح امروز در حاشیه دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برای ساماندهی گلزار شهدای سراسر کشور اعتبارات خوبی پیش‌بینی شده است و امیدواریم تا پایان برنامه سه ساله ششم توسعه تمام گلزارهای شهدا ساماندهی شوند.
 
وی با ارزیابی مطلوب پروژه ساماندهی گلزار شهدا در استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: مجموعه مدیران ارشد استانی در زمینه ارائه خدمت مطلوب به جامعه ایثارگری و ساماندهی گلزار شهدا اهتمام جدی دارند و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.
 
میر مرادی در زمینه تأمین مسکن ایثارگران نیز گفت: برای تأمین مسکن جامعه ایثارگری در شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت 85 میلیون تومان و در شهرهای زیر یک میلیون نفر جمعیت 75 میلیون تومان تسهیلات بانکی با بهره اندک پرداخت می‌شود.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: 100 هزار فقره تسهیلات مسکن برای جامعه ایثارگری در نظر گرفته شده که به دلیل شرایط اقتصادی کشور و کمبود منابع تاکنون 30 درصد جذب شده است.
 
میر مرادی با تأکید بر اینکه ایجاد اشتغال برای فرزندان ایثارگران از سیاست‌های اصلی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران است، عنوان کرد: اشتغال تمام ایثارگران و فرزندان‌ها از دغدغه مجموعه بنیاد شهیده بوده و در دستور کار مدیران ارشد این سازمان قرار دارد.
 
وی ابراز کرد: 65 هزار نفر از فرزندان ایثارگر در نوبت ایجاد اشتغال هستند که تا پایان برنامه ششم توسعه 25 درصد در مراکز دولتی و بخشی نیز در مشاغل خصوصی جذب می‌شوند.
 
میرمرادی با بیان اینکه با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال 96 تمام پروژه‌های توانبخشی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: عملیات اجرایی مرکز توانبخشی استان کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته آغاز شد ولی هم اکنون تنها 12 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با توجه به محدودیت‌های اعتباری بیشتر هزینه این مرکز توسط سازمان بنیاد شهید تأمین می‌شود.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده برای تسریع در روند پروژه مرکز توانبخشی بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد مبلغ 20 میلیارد ریال توسط سازمان بنیاد شهید و 7 میلیارد ریال نیز از اعتبارات استانی اختصاص داده می‌شود که طی دو روز آینده عملیات اجرایی این پروژه از سر گرفته می‌شود که امیدواریم تا پایان سال 95 فاز اول این پروژه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
منبع: تسنیم
اینستاگرام
باسلام اقای محترم سال 67جنگ تمام شدوبعدازجنگ شهدای کمتری درکشورداریم پس درنتیجه اکثرفرزندان شهداوجانبازان وازادگان مربوط به دهه 60و70هستندکه الان جویای کارهستنداگرشمادرست امارگرفته ایدکه جامعه ایثارگری کشورکلا500هزارنفرهست وخانواده وفرزندان انهاحدواسه میلیون نفرباشندنهایت فرزندان انهاحدوا200یا30هزارجوان جویای کارباشدوشمامسولین اگربفکربودیدطی این 37سال سالی 10هزارجوان بکارگمارده بودیدالان مشکلی نداشتیدازنسل شهدای انقلاب گرفته تاامروزهمه مشغول بودنندپس مدیریت شماایراددارد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi