شناسه خبر : 41973
چهارشنبه 07 بهمن 1394 , 09:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع 2شهیدمدافع حرم دردماوند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند از تشییع پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) در این شهرستان خبر داد.

امیر مرادی اعلام کرد: شهیدان سید یاقوت سجادی و بهلول صداقت حسینی در مبارزه با گروهک‌های تروریستی در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
وی با بیان اینکه این شهدای افغانستانی ساکن شهر کیلان و آبسرد هستند، تصریح کرد: خانواده‌های بزرگوار شهیدان سید یاقوت سجادی و بهلول صداقت حسینی در شهرهای کیلان و  آبسرد سکونت دارند که به همین دلیل این دو شهید گران‌قدر در این دو شهر تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند در خصوص زمان تشییع این شهیدان والامقام در شهرستان دماوند افزود: مراسم تشییع شهید سید یاقوت سجادی که در زمان شهادت 20 سال داشت در روز چهارشنبه، هفتم بهمن ماه سال جاری رأس ساعت 10 صبح از میدان امیر کبیر آغاز و در گلزار شهدای شهر کیلان تدفین می‌شود.
مرادی ادامه داد: مراسم تشییع شهید بهلول صداقت حسینی به عنوان نهمین شهید مدافع حرم نیز صبح روز پنج‌شنبه، هشتم بهمن ماه سال جاری ساعت 10 صبح در شهر آبسرد از مقابل پایگاه بسیج این شهر تشییع و در گلزار شهدای این شهر تدفین خواهد شد.
وی خاطرشان کرد: بهلول صداقت حسینی که در زمان شهادت 45 ساله بود، اهل افغانستان و  دارای پنج فرزند است که در سوریه توسط عوامل داعش به شهادت رسید.

منبع: شهیدخبر
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi