شناسه خبر : 41997
چهارشنبه 07 بهمن 1394 , 15:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جشنواره فرهنگی-ورزشی جـــانبازان و معلولان برگــزار می شود

ستاد "جشنواره فرهنگی - ورزشی بزرگداشت مهاجران الی الله منا" آغاز بکارکرد.

فاش نیوز -  ستاد "جشنواره فرهنگی - ورزشی بزرگداشت مهاجران الی الله منا" بکارکرد.
داود حیدری (رئیس ستاد جشنواره) اعلام کرد: با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری "این واقعه (فاجعه منا)به هیچ وجه نباید فراموش شود" وبرای ارج نهادن و پاسداشت قربانیان منا، مسابقات ورزشی ویژه جانبازان و معلولین و خانواده محترم ایثارگران در ایام الله دهه فجر تحت عنوان "جشنواره فرهنگی-ورزشی بزرگداشت مهاجران الی الله منا و یاد بود حاج عمار میر انصاری"برگزار می شود.

حیدری اظهارداشت: شرکت کنندگان دراین مسابقات، از تاریخ 10  الی 20 بهمن در رشته های ورزشی بسکتبال با ویلچر،گلبال، دارت، ویلچررانی تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، بسکتبال، والیبال، و در دو گروه آقایان و بانوان در باشگاه شهید شکرالهی(تهرانپارس) به رقابت خواهند پرداخت.

وی همچنین افزود: اختتامیه ی این جشنواره 21 بهمن با حضور مسئولین کشوری ولشکری و جانبازان، معلولین معزز و خانواده های گرامی آنان  در باشگاه شهید شکرالهی برگزار خواهد شد.

 

برای دیدن تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک نمایید

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
برادر این روسا رو چه کسی انتخاب میکنه
هرکسی از خواب بیدار میشه . میشه رییس!!!!
در اینکه حاج عمار که خدایش بیامرزد و با اولیاء محشورش گرداندجزء بسیجیان بوده و زحمات زیادی کشیه شکی نیست. اجرش نزد پروردگار ماجوراست. ولی جناب حیدری که کامنتهای ذل الذکر یاازطرف خودتان نوشته شده یا دوستان دورهمی تان!، بدانید که نباید اینکاررامیکردید. بااین کار نسنجیده هم باعث میشوید جانبازان از شما و مدیران بنیاد تنفر بیشتر پیداکنند و هم آن بنده خدا( عمار عزیز) را زیرسئوال برده اید!.
عنوان مسابقات را جانباختگان منا میگذاشتید بهتر بود، هرچند جانبازان موجی و اعصاب و روان در الوج مظلومیت و بی توجهی قراردارند و اگز بانام آنان این مسابقات را انجام میدادید حتما مردم بیشتری میدانستند که در اطرافشان چه انسانهای بزرگی زندگی میکنند. که برای سلامتی روح و جسم مردم، سلامتیِ خودرا فداکرده اند.
جناب حیدری عزیز، اینکارشما حتما مسائلی را بدنبال خواهدداشت که در این میان این ایثارگران خواهندبود که لطمه خواهند دید!
اگر من جای جانبازان بودم این رنامه و مسابقه را ( تحریم ) میکردم تا دیگر همچین خبطی را شاهد نباشیم.
برای اینکه بدانید من با ایثار و فداکاری عمار انصاری رخحمت الله علیه و زحمات و خدمات سردارانصاری مشکلی ندارم. برای شادی روح آن مرحوم و سلامتی و طول عمر پدر گرامیشان صلوات میفرستم و از جانبازان و ایثارگران استدعا دارم که فاتحه ای هم نثار مرحوم قرائت بفرمایند.
امیدوارم جناب دکترساقی هم مطلب مرا مورد سانسور قرارندهد و منتشرش کند تا حیدری ها بدانند که با احساسات جانبازان و معلولین نمی شود بازی کرد!؟
این همه منفی زدن بنظرشما کار کی میتونه باشه؟
غیر از متملقین و چاپلوسان دوره قاب چین!
آقای حیدری خواهشا شفاف و روشن پاسخ بدهید
بنده بعنوان فرزند جانباز شهید از شما که خود جانباز هستید توقع داشتم بمناسبت جانبازان شهید چنیین مراسمی برگزار می کردید
چرا برای فرزند قائم مقام بنیاد شهید ؟
لطفا پاسخ دهید
هیچگونه پیش داوری هم نمی کنیم
آقا میشه بفرمایید این آقای حیدری از طرف چه کسی شده رئیس ستاد جشنواره فرهنگی
ضمن اینکه
چرا و به چه حقی تا وقتی اینهمه شهید داریم برای پسر آقای نایب رئس بنیاد شهید یادواره و بزرگداشت.....
بخدا ما تنگ نظر نیستیم که برای فرزند فلان رئیس مراسم برگزار بشه
اما خدا نکنه برای خوش خدمتی باشه
تا آنجاييكه ميدانم براى جانبازان شهيد هم بزرگداشت گرفته شده
اما صرف نظر از اين مطلب ميخواهم بگويم مقدارى از زاويه انصاف هم به موضوعات توجه كنيم
سردار انصارى بالغ بر ده سال است صادقانه در بنياد شهيد خدمت ميكند تا وقتى اين تفاق در منا نيافتاده بود ما حتى اسمى از فرزندش نشنيده بوديم چه برسد به اينكه مثل خيلى از مسئولين از رانت جايگاهش استفاده كند، و براى فرزندانش جايگاهى دست و پا كند. از پيشكسوتان هشت سال دفاع مقدس است، با اين اوصاف بنظرم انصاف نيست پيشكسوتان ايثار و گذشت و فداكارى اينچنين برآشفته شوند.
انشاءالله جسارتم را به بزرگوارى خودتان مى بخشيد. ممنون
متاسفانه از ماست که بر ماست
بله بنده هم می گویم چیزی بغیر از خوش خدمتی چیز دیگری نیست
متاسفانه اکثر جانبازان هم ساده پشت قضیه برگزاری این مثلا جشنواره را نمی دانند
که با چه انگیزه ای برگزار شده است
فقط برای خوش خدمتی برای معاون بنیاد شهید....
عزیزانی که اطهار نطر کرده اید بدانیدکه مهندس بسیجی حاج عمار میرانصاری دارای 220 ماه سابقه بسیجی و از سن 16سالگی وارد بسیج شده وهنگام ورود به بسیج علت ورو دخودبه بسیج راادامه راه شهدا تحت امر امام خامنه ای نوشته است در سال 81 در مقابله با اراذل منطقه لویزان دچار مصدومیت شد ولی تا پایان زندگی انرا مظرح نکرد و در روز فاجعه مناابتدا خود نجات پیدا کرد ولی ایستاد و ایثار کردبرخلاف دیگران که به چادرهای خود دربعثه بازگشتندایستاد و با زبانی تشنه و خسته وکم نفس حدود نیم ساعت به دیگر مجروحین کمک کرد تا خود فداشدو به لقاالله پیوست. ایشان عضو بعثه مقام معظم رهبری بود..و وصیت کرد در سرزمین وحی دفن شودو پدر مادر و همسر او به این امر رضایت دادند و برخلاف بعضی از عزیزان خلاف فتوای مرجع عمل نکردندهمین ویزگیها کافی است و برتری دارد بر وابستگی به مقامات. ضمن اینکه جشنواره بیاد شهدای منا است.
رفقا قبول کنیم که حال و هوای دوران دفاع مقدس نزد همه ی ما کمرنگ شده
زود قضاوت میکنیم و احساسی میشویم
توصیه مقام عظمای ولایت این بوده که نگذارید حادثه منا در اذهان به فراموشی سپرده شود
مجموعه ای بانی اینکار میشود و بدون منت شب و روزش را میگذارد که جانبازان را به بهانه ای دور هم جمع کند و در راستای همان دستور رهبری هم حرکت کند و در کنار همه ی اینها از فرزند بسیجی یک سردار پیشکسوت دفاع مقدس هم یاد میکند
همه میدانیم که فرزندان سردار انصاری بسان فرزندان رهبر عزیزمان در گمنامی محض بسر میبرده و میبرند. نام حاج عمار فقط و فقط بعد از حادثه منا بر سر زبانها افتاد و همه متوجه شدند که این جوان که در حج هم بسیجی وار عمل کرده و با احرام به دیدار معبودش شتافته فرزند سردار انصاری ست.
سردار انصاری بی منت و بعنوان یک مدیر ولایی سالهاست افتخار خودش را خادمی در بنیاد شهید میداند.
حال اینکه همه ی این نکات مثبت را نبینیم و اشکالات را که قطعا در هر برنامه اجرایی وجود دارد برجسته کنیم ما را به این نتیجه میرساند که از حال و هوای سالهای خوش دفاع مقدس فاصله گرفته ایم. این تذکر اول از همه بر نگارنده وارد است و از خداوند متعال درخواست میکند که عاقبت بخیری را نصیب همه ی یادگاران دفاع مقدس گرداند. انشا الله
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi