شناسه خبر : 42020
پنجشنبه 08 بهمن 1394 , 10:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده ای میخواهم برای دفاع از برادرانم

حسین افسری- من به نماینده ای که در حزب راستی یا چپی باشد رای نمی دهم  چون این اقایان همان اولی که وارد مجلس می شوند بدنبال بر طرف کردن مشکلات جانبازان نیستند بلکه بدنبال تخریب جناح مخالف هستند و این تخریب و زور ازمایی هم چند سال طول می کشد تا یکی از جناح ها پیروز میدان نبرد سیاست شود.
من نماینده ای می خواهم که غمخوار برادرانم باشد برادرانی با بیش از30سال زجر در بستر بیماری که بر اثر جنگ تحمیلی بوجود امده است و چشم انتظارند که ایا اقایان نماینده استینی بالا بزنند تا کمی از دردهای انها را التیام باشد.
نماینده ای که اصولگرا یا اصلاح طلب باشد به درد جامعه جانبازان نمی خورد. جانبازان حامی میخواهند آن هم حامی ای که درد جانباز را درک کند و بتواند در مجلس فریاد وای مصیبت ها وای مصیبت ها را آواز بخواند. آیا چنین نماینده ای تا کنون در اصولگرایان یا اصلاح طلبان بوده است؟ اگر بوده یکی از آنها را نشان بدهید.
نماینده های اصولگرا و اصلاح طلب فقط برای خود نمایی و قدرت به مجلس می روند نه برای خدمت به مردم تا الان هم این حزب های چپ و راست خودشان را با عملکردشان نشان داده اند هیچ قدمی برای رفع مشکلات بر نداشته اند.
همین آقایان در دوره های قبل می خواستند از حق جانبازان زیر25 درصد دفاع کنند و جانبازان اعصاب روان و شیمیایی را از زیر25 به مرز25درصد برسانند چرا هیچ اقدامی نکردند.
سئوالی دارم آیا برادران جانباز شما در طول نمایندگی این آقایان فریادی از نمایندگانتان به گوشتان رسید که از حق جانبازان اعصاب روان و شیمیایی زیر25درصد دفاعی بکنند.
اما هرچه دلتان بخواهد در خانه ملت برای تخریب یک دیگر از تریبون خانه ملت استفاده کردند و منت بر سر ما دارند.
این نمایندگان شورای مرکزی جانبازان هم دنبال امتیازات خود هستند .چرا در شورایی که حق همه جانبازان است از طرف خودشان می آیند و از ائتلاف اصولگرایان تعریف می کنند. مشخص است که یک اهدافی دارند این اقایان باید از کاندیداهای محترم جانباز بخواهند در مجلس باید از حق جانبازان دفاع شود نه اینکه از اول راه برای خودشان جناح بندی کنند وبه تنها چیزی که اشاره نشده است خدمت کردن به جانبازان است
فاش نیوز تشکر

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
بسیارموافقم.فقط به جانبازان رای دهید.اصلااینهابه فکرمانیستندچونکه سیاسی هستند.جانبازشیمییایی واعصاب وروان20درصد
با سلام...
تا همه چیز حزبی است مشکل برقرار است...
تا وقتی برای خدا کار نکنند مشکل برقرار است...
تا دلسوزان نیایند مشکل برقرار است...
تا وقتی رانت و رابطه ناسالم هست مشکل برقرار است
موفق باشید
نمایند کدام نماینده مگه جانبازان نمایند هم دارن اگه دارن بس کجا ست این همه مشکل را نمیبینه
درددل یک جانباز نخاعی بنام خدا
با توجه به اینکه 37 سال ازانقلاب شکوهمند می گذرد ودردهه مبارک فجر هستیم جانبازان نخاعی سر از تخم درآورده وآن هم به همت شهرداری ها وانجمن جانبازان چند روزی راسرگرم می شوند.اگراین دو ارگان که یکی نیمه دولتی ودیگری خصوصی می باشد،نبودند جانبازان نخاعی درگوشه ای به درد خود می سوختندو می ساختند. جای بسی تاسف
است که حتی یک وزارت خانه یا نهادی ویا ارگانی وحتی بنیاد شهید که ادعای متولی بودن این عزیزان را به عهده گرفته نمی گویند؛که 8سال دفاع مقدس به دست چه کسانی اداره ودفاع شد. اکنون که آرامش در جامعه وجود دارد مدیون چه کسانی هستیم. باز نزدیک انتخابات شده. رسانه هاو صداوسیما سراز تخم درآورده وبه طرف آسایشگاه ها می روند وبه یاد جانبازان افتادندومتاسفانه بعد از انتخابات به دست فراموشی سپرده می شویم . (محمد خردمند)
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi