شناسه خبر : 42022
پنجشنبه 08 بهمن 1394 , 11:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کارمندان گوشت دم توپ اند!

سیدرضا- این جانبازی و گلوله و ترکش ها خودش داستان های زیادی دارد.یک جانباز را خوب می شناسم که فقط بک گلوله کمانه کرده و به بیضه اش اصابت نموده و سالهاست تحت درمان ارولوژی قراردارد و نمی تواندازدواج کند چون بچه دارنمی شود. خیلی ها اورا می بینند ومی گویند: تو که چیزیت نیست، 30درصدجانبازی برای چیه؟ اما نمی دانند که او مقطوع النسل شده.
 
 یکی را هم می شناسم که دهها ترکش و یک گلوله هنوز در لگن و شکمش جاخوش کرده اند، سه بارعمل جراحی  اونم دوران اسارت توسط پزشکان عراقی شده و دوگلوله و چندترکش بزرگ ازنقاط حساس بدنش بیرون آوردند، موج انفجارها مغز و روانش را داغان کرده، یک ترکش درست ذاخل زانوی چپش هست که بعضی اوقات می بینم پاها و دست هایش یهویی چنگ می شوند و از درد به خودش می پیچد و عرق سرد ازبدنش بیرون می زند، ظاهرش ازروی لباس خوب است اما ازداخل بدنش به جز پزشکانش و هم اسارتی هایش کسی خبرندارد.

 واقعا قضاوت برای جانبازان خیلی خیلی سخت است. یک نفر را می شناسم که بارها مورداصابت موج انفجارقرارگرفته و هیچ گلوله و ترکشی هم نخورده، ظاهرا خیلی خوب بنظرمی رسد اما ازنظر جنسی و فرزند آوری مشکل دارد، هرازگاهی یکباره دگرگون می شود و واقعا تجسمش هم سخت است.

 اما این را قبول داریم که جنگ نرفته ها و جبهه ندیده هایی که درمصادر امور مسئولیت دارند هیچگاه حال و حالت یک رزمنده و جانباز و ازاده جانباز را نمی فهمد. حرف از کارکنان بنیاد شد، بعضی ازاین عزیزان از فرزندان معزز شهداهستند، بعضی جانباز و بعضا آزاده هستند، شما حساب کن یک نهادی بدون بودجه، به کارکنانش می گوید با جامعه هدف برخوردخوب داشته باشید و قانعشان کنید، درست است که عدم بودجه را قبول نداریم اما این را باید ازمجلس و دولت بخواهیم که آمار خانواده معظم شهدا و آمار جانبازان به تفکیک درصد جانبازی و آمار آزادگان را دارند و باید حداقل خدماتی که قانون معین نموده را به عمل آورند اما گوشت دم توپ بنیاد  همین کارکنانش هستند که واقعا تقصیری ندارند.
 
  ما کاری نداریم که روسا و مدیران کل و معاونینشان چکارمی کنند، سروکار ما بیشتر با همین کارکنان بنیاداست، آنها هم نمی توانند به بالادستی خود امر ونهی کنند و نه می توانند با جامعه هدف طوری رفتارکنند که موجب رنجش آنها شوند. حالا خودمان را جای آنها بگذاریم، خداشاهداست اصلا قصدحمایت یک جانبه از آنان را ندارم اما باورکنید آنها سپر بلا هستند. اگر قوانین و مصوبات مربوط به ایثارگران ازهمان روزهای پایانی جنگ درست اجرامی شد، امروز این همه گرفتاری نداشتیم.

  چه کسی باورمی کند مثلا یک جانباز بسیجی ازاده بالای 4سال اسارت و بالای 50%جانبازی  هیچ حقوقی از بنیادشهید و "ساتا" نگرفته و نمی گیرد؟ تازه همین جانبازان خودمان که 5 و 10 و 20 و 25درصدهستند باورنمی کنند که ما از حقوق ومزایای ایثارگری بی بهره ایم.به نمایندگان مجلس می توانیم انتقادکنیم زیرا آنها قوانین و مصوبات را تصویب می کنند و از قدرت نظارت هم برخوردارند، حتی خودشان جانباز و آزاده هستند و آنطورکه لازم است ازحقوق قانونی همرزمانشان دفاع نمی کنند. اما چه کنیم که هروقت انتخابات نزدیک می شوند، آنها ما را می شناسند.

  ان شاا...درانتخابات هفتم اسفند باتمام وجود شرکت می کنیم و لااقل آنهایی را که یقین دارم کاری نمی کنند و فقط به فکر منافع خودشان هستند را انتخاب نمی کنیم. ما رزمندگان دفاع مقدس هستیم و خواهیم بود، آن مراتب جانبازی و آزادگی خیلی خیلی بالاتر ازاین حرف هاست که بخواهیم فدای بد مدیریتی و کج سلیقگی که ان شاا...عمدی نباشد بعضی مسئولان بنماییم. ان شاا...

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام انشاالله استانداردهای جهانی بکار آید و دیگر بهانه تحریم و بودجه و....... برای ایثارگران نیاورند، که جایی ندارد و ممکن است باعث دلسردی از مسئولان بلند پایه مملکت را به دنبال داشته باشد.
موجی ها پرونده ندارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقا سید رضا در تمام مطالبتان فقط هدف داشتید بفرمائید کارمندان بنیاد بی تقصیرند - و تحت الامر مدیرانند -- جانبازان باور کنند شما مزایای ایثارگری نمی گیرید از این جمله نا مفهوتان مشخص است سنگ خودتان را به پهلو می زنید -- و دعوت جانبازان به پای صندوق رای تا نمایندگانی را برای خود تایید کنند و رای بدهند فقط مانده اسم نماینده های مورد نظرتان را عنوان کنید /
جناب سید رضا البته خودتان را درست معرفی نکردید اما از نوشتن تان مشخص است که کارمند بنیاد هستید /
اقا سید رضا شما کارمندان بنیاد نا ضعیفترین کارمندانی هستید که در ادارات دیگر مثل شما ها کم کم مشاهده می شود اینقدر مظلو نمایی نکن اخوی دقیقا راهی را که پیشه گرفته اید راه همان مدیران نالایقتان است زمانی که پشت میزهایتان نشسته اید هیچ خدایی را بنده نیستید البته تعداد خیلی کمی در بنیاد هستند که خیلی خوبند /
شما بفرمایید چرا ازبنیاد دفاع میکنید چرا در نگارشتان از جانبازان حمایت نکردید و چرا از کم لطفی پزشکان کمسیون ننوشتید شما که در بنیاد هستید و جنایات پزشکان را از نزدیک مشاهده می کنید چرا ننوشتید فقط در فقط شما با هدف این کامنت را نوشته اید و تصمیم برای تبلیغ نمایندگان داشتید
اخوی بنده که سی درصدجانبازی داشت ناگهان بابهانه های من درآوردی شددهدرصدوسپس گفتندکه فقط خدمات دارویی میدهیم که آنراهم نصفه نیمه حساب میکنندخنده دارنیست جانبازشیمیایی ده درصدی؟!؟!مسئولین این تذهبون قیامتی هم هست بترسید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi