شناسه خبر : 42023
پنجشنبه 08 بهمن 1394 , 11:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قدر این امنیت و عاملانش را بدانیم

مبهوت- وقتی پس ازسال ها اسارت درچنگال دشمن بعثی و بامجروحیت های متعدد و موج گرفتگی های فراوان بعلاوه شکنجه ها و محرومیت های دوران اسارت به میهن اسلامی بازگشتیم، ازروبروشدن با خانواده معزز شهدا خجل بودیم. همواره دربرابر زحمات طاقت فرسای همسران جانبازان و آرزوهای فرزندانشان که آنها هم می خواستند مانند بقیه افرادعادی با پدرشان باشند و اینور و آن ور بروند و به او متکی باشند، سرتعظیم فرو آوردیم.
 در زمان جنگ و شب های عملیات، چه قول و قرارهایی که با همرزمانمان و فرماندهانمان نمی گذاشتیم و درهرقول و قراری اولش این بود که امام را تنها نگذاریم، بعد هم از حجاب فرزندانمان و ادامه راه شهدا و پیروزی بر دشمنان بود. الحمد...کشور و نظام دارای اقتدار و امنیت و در راه پیشرفت همه جانبه قراردارد. این امنیت و آسایش و اقتدار و ثبات را وقتی می فهمیم که حوادث سوریه و عراق و یمن و افغانستان وپاکستان و... را می بینیم، همین حوادثی که قراربود سر جمهوری اسلامی و کشورمان بیاید و الآن هم دشمنان مترصد این هستند که کوچکترین اختلاف و چنددستگی و عدم اتحاد بین ما بوجودبیاید و ازهمان نقطه ضعف نفوذ و ضربه خودرا بزند.

 قدر این نعمات را بدانیم و قدردان شهدا و ایثارگران باشیم، همان هایی که سالها رنج و مشقت و جنگ و مجروحیت ها و اسارت دردست دشمن بعثی را به جان خریدند و حتی دردوران اسارت به دشمنان باج ندادند. قدردان خانواده شهدا که پدران و برادران و فرزندانشان را تقدیم انقلاب اسلامی و اقتدار و ثبات و امنیت کشور نمودند. نسل های بعدازاین باید همواره درجریان این فداکاری ها قرار گیرند و همواره مواظب ترفند دشمن اصلی یعنی امریکا و رژیم صهیونیستی باشند.

 این دشمنان هرگز دست ازدشمنی نخواهندکشید. مادامی که جمهوری اسلامی و بیداری اسلامی و مقاومت اسلامی باشد، امریکا دشمن ماست. نوجوانان و جوانان ما باید دنبال ارتقاء سطح علمی باشند و درتمام علوم بکوشند تا ان شاا... به وضعیتی برسیم که دیگر هیچ قدرتی فکر نفوذ و ضربه زدن را به فکرش راه ندهد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
مسؤلین فکر می کنند این آرامش و امنیت رو خودشون به وجود آوردن. خیلی مسخره اس در یک مملکتی که از خدا و عدالت دم می زنن ایثارگران وضعشون اینجوریه و در یک مملکت غیر اسلامی ایثارگر چه حرمتی داره. خدایا شکرت برای این مسؤلین ایثارگر ستیز!!!!!!!!!
سلام
خوب خوب خوب
احسننت
خوب گفتید یا نوشتید.
ممنون
اگرآقایان متوجه این امنیت وآرامش شوندمارادرک وباورمیکنند.کافیست دهه اول ودوم انقلاب رامرورکنند.اگر وجدانشان راراضی کنندمتوجه میشوندکه این آسایش.امنیت رامدیون خونهای پاک شهداءورشادتهای همین ایثارگران بامعرفت وباوجودمیباشدکافیست مرورکنندبه گذشته وحال...دربهارآزادی،جای شهداءخالیست.
تا بوده و خواهد بود انسان قدر این چیزهایی را که دارد نمی فهمد . وقتی که انرا از دست بدهی تازه متوجه خواهی شد که چه نعمت گرانی را از دست داده ایم (که انشااله انطور نخواهد شد ) اما من در عجبم دولتمردان در چه فکری هستند که جانبازان و ایثارگران را نمی بینند . خانواده معظم شاهد شرم و حیا دارد شما چرا توجه نمیکنی ؟
یک روز درب اطاق را قفل کنید و بیرون نروید با تمام امکانات منزلتان با خانواده انوقت ببینید ازادگان عزیز ما چه زجری کشیده اند ؟




0
آفرین"مبهوت" که نمی دونم این اسمتونه یا اسم مستعاره اما خوب نوشتی. ازبروبچه های ایثارگر اسیر و جانبازها انتظارداریم حرفهای خوبی بزنند تاما نوجوونها یادبگیریم. همسایه مون نمیدونم کی جانبازشد اما هیچیش نیست و دایم بازن وبچه ش دعوامی کنه و کارهم نمی کنه میگه جانبازم و بنیادحقم وخورده. اوایل یعنی 10سال قبل جانبازنبود اما اینقد رفت و آمد و نسخه برد تااین که 10 درصدگرفت و ازاون به بعد دیگه هرجامیره میگه جانبازم. بخدا من خجالت می کشم چون داییم اسیربوده و جانباز هم هست و ده پونزده تا ترکش توی شیکمش و دستش هست و پاش هم تیرخورده ککه ازاون طرف دراومده اما انگارنه انگارکه جانبازه .کارآزادداره و تازه دستش به خیر هم هست اما ندیدم یک بار بگه من اسیربودم یا جانبازم. واقعا داییم الگوی منه چون ازهیچکس توقع نداره و زندگی معمولی داره.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi