شناسه خبر : 42040
جمعه 09 بهمن 1394 , 11:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دانش آموزان به تعداد شهدا

برگزاری جشن انقلاب با حضور دانش‌آموزان شهرستان نیشابور
 

برگزاری جشن انقلاب با حضور دانش‌آموزان شهرستان نیشابور

شهیدخبر(شهیدنیوز): سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران نیشابور گفت: جشن انقلاب با حضور 2هزار و 300 دانش آموز نیشابوری هم تعداد با شهدای این شهرستان در نخستین روز از دهه فجر برگزار می‌شود.

  

حسن اندرابی با اعلام برنامه‌های ایام الله دهه فجر مصوب در کمیته ایثارگران این ستاد دهه فجر این شهرستان تصریح کرد: خوشبختانه با تمهیداتی که در این نشست صورت گرفت برنامه‌های مفیدی در ایام الله دهه فجر اتخاذ شد.
وی افزود: دیدار با خانواده‌های شهدای فجرآفرین، برگزاری گردهمایی همسران شاهد و ایثارگر، برگزاری یادواره شهدای روح‌آباد، عبدالله‌آباد و پایگاه شهید نارنجی، اعزام راویان ایثار و شهادت به مدارس شهرستان نیشابور در طول ایام الله دهه فجر و برگزاری مراسم پایان بهسازی گلزار شهدای «عنبرکه و عبدالله گیو» تنها بخشی از برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان در ایام الله دهه فجر است.
اندرابی گفت: گلباران و عطرافشانی گلزار شهدا در 15 بهمن ماه به صورت همزمان با سراسر کشور در بهشت فضل و دیگر گلزارهای نیشابور صورت می‌گیرد.
وی افزود: صعود 400 تن از ایثارگران استان خراسان رضوی به ارتفاعات سوقند و بوژآباد این شهرستان، تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در ادارات نیشابور و برپایی جشن انقلاب با حضور 2هزار و 300 دانش‌آموز هم تعداد با شهدای شهرستان نیشابور در محل بوستان امین اسلامی در اولین روز از دهه مبارک فجر از جمله برنامه‌های این نهاد در ایام دهه فجر است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi