شناسه خبر : 42115
یکشنبه 11 بهمن 1394 , 10:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هیچ برگ برنده ای ندارم که رو کنم

به یاد شهید "امیر حاج امینی "

هیچ برگ برنده ای ندارم که رو کنم

شهید "امیر حاج امینی " بیسیم‌ چی گردان انصار لشگر ۲۷ محمد رسول الله (ص) سال 1340 دیده به جهان گشود. او اسفند ۱۳۶۵ در کربلای 5 منطقه  شلمچه در جنوب کانال پرورش ماهی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

هر کار می کرد، برای خدا می کرد؛ اصلاً براش مهم نبود کسی خبردار میشه یا نه! عجیب نسبت به بچه های یتیم هم حساس بود، کمک به یتیمان هیچوقت فراموشش نمی شد.

خاطره نقل شده از شهید "حاج امینی ": یک بار که تو منطقه حسابی از بچه ها کار کشیده بود و به قول معروف عرقشون رو در آوورده بود، جمعشون کرد و بهشون گفت: "نکنه فکر کنین که فلانی ما رو آموزش میده، من خاک پاهای شماهام. من خیلی کوچیکتر از شماهام... اگه تکلیف نبود هرگز این کار رو نمی کردم...."

ولی دلش رضا نداده بود و با گریه از همه خواست که دراز بکشن. همه تعجب کرده بودن که می خواد چیکار کنه. همه که خوابیدن اومد پایین پای تک تک بچه ها و دست می کشید به کف پوتین بچه ها و خاکش رو می مالید رو پیشانیش.... می گفت: من خاک پای شماهام ....

بخشی از وصیت نامه شهید "امیر حاج امینی ": سلام بر خدا و شهیدان خدا و بندگان پاک و مخلص او. بعد از مدت ها کشمکش درونی که هنوز هم آزارم می دهد، برای رهایی از این زجر، به این نتیجه رسیده ام و آن در این جمله خلاصه می شود: خدایا! عاشقم کن.

از این که بنده بد و گنهکار خدایم، سخت شرمنده ام و وقتی یاد گناهانم می افتم، آرزوی مرگ می کنم؛ ولی باز چاره ام نمی شود.  هیچ برگ برنده ای ندارم که رو کنم .

پس ای پروردگار من! اگر دوستم داری که مرا به اینجا آورده ای، پس مرا به آرزویم که....برسان و یا به این خاطر که نمی توانم باعث رنجش کسی شوم، پس بیا و مرا مرنجان و خشنودم کن و مرا با خودت... .

ای کسانی که این نوشته را یا بهتر بگویم این سوز دلم و این درد دل نمی دانم چه بگویم این تجربه تلخ و یا این وصیت نامه یا این پیام و یا در اصل، این خواهش و تقاضای عاجزانه را می خوانید، اگر من به آرزویم رسیدم و دل از این دنیا کندم، بدانید که نالایق ترین بنده ها هم می توانند به خواست او به بالاترین درجات دست یابند؛ البته در این امر شکی نیست؛ ولی بار دیگر به عینه دیده اید که یک بنده گنهکار خدا به آرزویش رسیده است.

خدایا! دل شکسته و مهربانم را مرنجان . تو خود گفتی که به دل شکستگان نزدیکم؛ من نیز دل شکسته دارم!

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi