شناسه خبر : 42147
دوشنبه 12 بهمن 1394 , 09:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همسرشهیددرجشنواره فیلم فجر

مراسم افتتاحیه‌ی سی وچهارمین جشنواره فیلم فجر با حضور هنرمندان شرکت‌کننده در جشنواره، مسوولان سینمایی، وزیر ارشاد و محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، علی ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در تالار وحدت برپا و ازخانواده شهید مدافع حرم تجلیل شد.

در این جشنواره پس از انجام برنامه های ابتدایی طبق اعلام قبلی ،فاطمه معتمدآریا، مهتاب کرامتی، رخشان بنی‌اعتماد و سید زهرا حسینی نویسنده کتاب "دا" به روی سن آمدند تا از شهید حاج سیاح طاهری مدافع حرم تقدیر کنند که همسر این شهید در مراسم حاضر بود و لوح تقدیر را دریافت کرد.تصاویری از این شهید مدافع حرم که از بانیان جشنواره‌ی فیلم دانش‌آموزی است، پخش شد.

سید زهرا حسینی نویسنده کتاب دا گفت: ما زنده به آنیم که آرام نگیریم، موجیم که آسودگی ما قدم ماست. این کاری بود که شهید طاهری با عملکردشان ثابت کردند.
به گفته وی، برخلاف ظاهر آرامش، درونی سرشار از شور و هیجان داشت. طاقت این را نداشت که بداند در جایی مظلومی هست و او بتواند راحت سرش را بر بالین بگذارد و آرام زندگی کند. دوستانی که اینجا هستند این شهید بزرگوار را می شناسند.
همسر شهید سیاح اظهار داشت: به دعوت این شهید در جشنواره های دانش آموزی حضور داشت او به دنبال ایجاد وحدت بین جامعه بود.خوشا به سعادت او که خداوند قبل از ما از او تشکر کرد و حقش را به او داد. شهادت حق شهید سیاح طاهری بود. 
وی افزود: از همین جا به خانواده شان تبریک می گویم واقعا فقط ... 

همسرشهید مدافع حرم در جشنواره فیلم فجر:خداوند قبل از ما از شهدا تشکر میکند

  

منبع: شهیدخبر
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi