شناسه خبر : 42158
دوشنبه 12 بهمن 1394 , 11:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تسلیت مجمع جبهه سوسنگرد جهت رحلت امیر محمد سلیمی

در پی خبر ارتحال امیر سرلشگر محمد سلیمی، مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت جبهه سوسنگرد مراتب تاسف و تاثر خود را رسانده و در پیامی، ارتحال این قهرمان دوران دفاع مقدس را تسلیت گفته است.

متن پیام بدین شرح است:

بی شک اگر لحظات پرمعنا و پربار ماجرای هر یک از این شهادت‌ها و حماسه‌ها ثبت شود غنی‌ترین میراث معنوی برای تاریخ به جا می‌ماند.             

((مقام معظم رهبری))

 

«انا لله و انا الیه راجعون»

با نهایت تاسف و تاثر یکی از یاران دیرین ولایت، امیر سرافراز دفاع مقدس و ریاست ستاد جنگ های نامنظم، سرلشگر محمد سلیمی پس از سال ها مجاهدت و فداکاری در دفاع از انقلاب اسلامی، به ملکوت اعلی پیوست.

  مرحوم سرلشگر سلیمی از فرماندهان دلاوری بود که به هنگام تجاوز دشمن بعثی به میهن اسلامی مان در دفاع از کشور شجاعانه به همراه سایر رزمندگان در ستاد جنگ های نامنظم به فرماندهی شهید دکتر چمران ایستاد و نقش مؤثری را برای آزادسازی شهر عاشقان شهادت، سوسنگرد قهرمان در آبان 1359 ایفا کرد.

  نتایج رشادت ها و دلاورمردی های مرحوم سرلشگر سلیمی در دوران پرافتخار دفاع مقدس و مسئولیت های مهم پس از آن از جمله وزارت دفاع و فرماندهی ارتش و به ویژه نقش مهم ایشان در بنیان گذاری ارتش مکتبی و مردمی، بخشی از کارنامه درخشان و ذخیره گرانسنگ اخروی برای وی و میراثی بس بزرگ برای دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی و دیگر رزمندگان پرتوان اسلام می باشد.

  مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت جبهه سوسنگرد یاد و مجاهدت های آن امیر سرافراز ارتش اسلام را گرامی داشته و درگذشت این رزمنده پیشکسوت جبهه های سوسنگرد را به محضر فرمانده معظم کل قوا «دامت افاضاته»، ملت شریف ایران، خانواده آن مرحوم، پیشکسوتان جهاد و شهادت دفاع مقدس و سلحشوران ارتش جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفته و از خداوندمنان رحمت و غفران الهی و حشر با دوستان و یاران شهیدش، را برای آن مرحوم و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان را خواستار است.

مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت جبهه سوسنگرد

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi