شناسه خبر : 42181
سه شنبه 13 بهمن 1394 , 15:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اقدام توهین آمیز یکی از مدیران بنیاد به جانبازان نخاعی

یکی از مدیران بنیاد در اقدامی توهین آمیز، از ورود جانبازان نخاعی به مرکز توانبخشی(آسایشگاه) شهید بهشتی ممانعت کرد.

فاش نیوز - یکی از مدیران بنیاد در اقدامی توهین آمیز، از ورود جانبازان نخاعی به مرکز توانبخشی(آسایشگاه) شهید بهشتی ممانعت کرد.
به گزارش خبرنگارما، عصر روز گذشته، هنگامی که چند تن از جانبازان نخاعی طبق معمول قصد ورود به آسایشگاه شهیدبهشتی برای انجام تمرینات ورزشی و توانبخشی برای حضور در مسابقات ورزشی ایام الله دهه فجر را داشتند، در حالی که از خودرو پیاده شده و سوار بر ویلچر بودند، در عین ناباوری با برخورد خشن و توهین آمیز مدیر آسایشگاه روبرو شدند و از ورود آنان جلوگیری بعمل آمد.
این در حالی است که این جانبازان طی روزها و ماههای گذشته برای انجام تمرینات ورزشی در آسایشگاه حضور می یافتند و این حضور با دعوت و استقبال خودِ جانبازان مقیم آسایشگاه همراه بود. ولی  "قربانی"، مدیر آسایشگاه در غیاب جانبازان مقیم که برای شرکت در مراسمی خارج از مرکز حضورداشتند با لحن توهین آمیز و برخوردی دون شأن یک مدیر بنیادی، جانبازان را از آسایشگاه بیرون راند.


چند سوال:
- آیا حضور چند جانباز ویلچری نخاعی چه تهدیدی می تواند متوجه آسایشگاه و مدیریتش کند؟
- آیا حضور تعدادی از جانبازان در سالن ورزشی مجموعه ای که وابسته به بنیادشهید و امورایثارگران است غیر قانونی وغیر منطقی است؟
- آیا به صحنه ی اجتماع و ورزش کشاندن جانبازان نخاعی 70% از کنج منازل و عزلت نشینی، یکی از رسالت ها و از وظایف بنیاد نیست؟
- به زعم جانبازان اخراج شده، آیا تاکنون برخورد بد و تحریک آمیزی از سوی آنان مشاهده شده بود که نه تنها از ورودشان به آسایشگاه ممانعت صورت گرفته، بلکه با رفتاری ناشایست آنان را از آسایشگاه اخراج کرده اند؟


- در این بی توجهی و قصور متولیان رسیدگی به امر ورزش جانبازان ( که هم و غمشان برگزاری پرزرق و برق مسابقه فوتبال "جام شهدا"بود)، آیا حضور و استفاده  تعدادی جانبازِ علاقمند به ورزش و استفاده از امکانات آسایشگاهها، آنقدر تنگ نظری به دنبال دارد که مدیری مانند "قربانی" را اینگونه برآشفته می سازد که اینچنین، جانبازان مدعو را مورد توهین و استهزاء قرارمی دهد؟
- آیا بالا بردن سطح سلامت جانبازان با ورزش، بهادادن به زندگی جانبازان و ازطرف دیگر، پایین آوردن هزینه درمان جانبازان اینطور سرلوحه رفتار مدیران ومسئولان بنیاد شهید و امورایثارگران است؟!
-  و سوال آخر اینکه ایشان با مجوز چه کسی از ورود تعدادی جانباز بااخلاق و ورزشکار به محوطه آسایشگاه (خانه خود آنان) جلوگیری می کند؟

شایسته است مسئولان بنیاد شهید هرچه زودتر نسبت به این بی حرمتی، آن هم درآغازین روزهای دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی واکنش مقتضی نشان دهند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام
آقای قربانی رئیس آسایشگاه واقعاً شرم را از حد گذرانده و نمی دانم با جه جراتی این اقدام را علیه جانبازان انجام داده است .البته این بار اول نیست که اینگونه بی مهری را نسبت به جانبازان نخاعی روا می دارد .
امید است موضوع بصورت جدی پیگیری شود تا حرمت ایثارگران حداقل در خانه خودشان (آسایشگاه) و توسط مسئولین بنیاد حفظ گردد.
هردم از این باغ بری میرسد!
واقعا که انسان دلش درد میگیرد و چشمانش باید خون بگریند.
چطور میشود که رییس مرکزکوچکی این نوع رفتار گستاخانه را از خود بروز دهد و آب از آب تکان نخورد.؟
غیرازاین است که بده بستانی باید وجودداشته باشد بین مدیران میانی بنیاد با جناب رییس قربانی؟!
آقای دکترصمیمی چه جوابی میتو.اند داشته باشد؟
واقعا برای خودم و بنیاد و مدثیران(نا) لایقش متاسفم!
من بجای ایتن آقای قربانی عرق شرم می ریزم.
دوستان جانباز اخراجی، شما ببخشید. چون کسی اقدامی نخواهدکرد و پوزشی نخواهند خواست.
اینجا ایران است اینجا قهرمان وایثارگر نمیشناسد ؟وای برما این هم یه نمونه از ترویج فرهنگ ایثار وشهادت !!از سایت وزین فاش انتظار داشتم که گزارش بنده را هم در مورد یکی از اسایشگاه ها بود وگله های جانبازان نخاعی وغیره را منتشر میکرد !!ان گزارش مورد کم لطفی قرار گرفت چرا اینقدر با بنیاد مهربانید
عجيب است كه حرمت شكني دولت يازدهم نسبت به ايثارگران بيشتر شده و مسوولان بنياد گويا با تاسي از دولت محترم مي خواهند از اين حريمت شكني عقب نمانند. اگر اين مطلب با همين بيان صحيح باشد اگر جانبازان و ايثارگران در دهان چنين مسئولي نكوبند ، كوتاهي كرده اند. مطمئن باشيد اين نوعي امتحان است تا حساسيت ايثارگران به اين موضوعات سنجيده شود و عكس العمل آنان را ارزيابي كنند. اگر سكوت كنيد اين هجمه بيشتر خواهد شد .
بنام خدا
باسلام به روح مقدس شهداوامام شهدا.
لازم وضروری است درقبال بعضی ازمسائل سکوت نکنی گاهی وقتهاسکوت عین خیانت است به همه اصول.امام راحل رضوان الله تعالی علیه فرمودندکه اگرمسئولین نظام بفکرشمابسیجیان نباشنددرآتش خشم الهی خواهندسوخت.این یک واقعیت است امادررابطه بابرخوردآقای قربانی ایشان تحت هیچ عنوانی مجازبه بیرون راندن هیچ جانبازی نیست واین عمل تنهامالکیت راثابت میکندوهرکس خویش رامالک ارکان نظام بداندمصداق کلام امام راحل است که فرمودندنگذاریدمملکت بدست نااهلان بیفتدوالاکدام مسئول اگرذره ای شرافت داشته باشدجان بازی که فرزندخمینی است سربازولایت است آنهم جان بازقطع نخاع که ازهمه لذتهای دنیوی محروم شده بخاطرمن حقیروآن مسئول پست که بابی احترامی جان بازراازخانه خویش بیرون کندمن ازجناب آقای ساقی بعنوان فردی دردکشیده عاجزانه تقاضامندم مطلب راتحت هرشرایطی بسمع مبارک رهبرانقلاب برساندتادراین موردتصمیمات لازم اخذگرددیقیننااگرامروزجلواین قدام نااهلانه گرفته نشودفردایک پله بالاترخواهیم دیدکه به والدین شهداهم اهانت میشودواین راهمگی بدانیدومطمئن باشیدکه هرزمانیکه خانواده ایثاربه انزوارسیدندفاتحه نظام خواتده شده است چراچون دشمنان اگرترسی یاوحشتی دارندتنهاازجامعه هدف است واگرجامعه هدف منزوی شدآنوقت شعله های کینه توزان انقلاب شعله ورمیشوند پس تادیرنشده بایدخوب راازبدتفکیک نمودوجلوبی حرمتی هاراگرفت .ازخدای منان برای رهبرم درخواست طول عمرباعزت دارم والسلام من اتبع الهدا.
آقای قربانی متاسفانه برخوردی خیلی بدی با جانبازان بیرون آسایشگاه دارند . بعد از مدتها برای تمرین به آسایشگاه رفته بودم ایشان برای رفتن سالن جلوگیری و می گفت می دانید پول آب و برق آسایشگاه چقدر می شود و در حقیقت پول آب و برق و هزینه های آسایشگاه را از من طلب می نمودن .لطفا برای جلوگیری از توهین مجدد ایشان به جانبازان مورد را بررسی نمایید . امیدواریم برای آخرین بار باشد که به جانبازان توهین میشود
تحویل بگیر آقای روحانی. چه مسؤلین ایثارگر ستیزی داریم خدا حفظشون کنه1
سلام خواهش میکنیم رسیدگی فوری شود و نتیجه هم در همین سایت اطلاع رسانی شود
با سلام
احتراما ضمن پوزش از وضعیت ایجاد شده که ناشی از عدم همامنگی بوده به اطلاع میرساند که سالن ورزشی مذکور جهت خدمات دهی ورفاه حال این عزیزان در نظر گرفته شد و تا کنون نیز این عزیزان از ان بهره برده اند لذا با توجه به رفع مشکلات این عزیزان می توانند با هماهنگی جانباز معظم آقای بختیاری از امکانات فوق استفاده نمایند مجددا از این عزیزان که سرمایه های نظام میباشند و بنده که خادم و خدمتگزار ایشان میباشم عذر خواهی میکنم قربانی
سلام بر فجرآفرینان و سلام بر شما پرچمداران حریم ولایت عشق و ایثار و فداکاری
عطف به مطالب جانباز عزیز، سخنان شما را در سایت ملاحظه نمودم و احساس می کنم که در نوع عرائض اینجانب اشتباه لفظی پیش آمده که از محضرتان عذرخواهی می نمایم و حقیر جهت ارائه خدمات ورزشی کمافی السابق آمادگی را داشته واین توفیق را برای خود صدقه جاریه می دانم. التماس دعا (قربانی)
من نخاعی نیستم ولی اعلام کنید تا تجمعی داشته باشیم تا تکلیف بعضی از آقایان را روشن کنیم.
وقتی خبر را خواندم با دوستان دیگرم که همگی جانبازند، واقعا ناراحت شدیم.
خاک بر سرما که بی تفاوت باشیم و نگاه کنیم فقط
دوستا در فضای مجازی اعلام کنند ظرف روزهای آینده، یک روز برای تجمع در بنیاد هفت تیر
معین شود.
در گروه ما که 300 نفریم لااقل میدانم که 100 نفرشان میآیند.
باید کار را یکسره کرد. تحقیر دوستانمان احمد مهری و مصطفی مسعودی تحقیر ما محسوب میشود. یاعلی منتظریم...
همینطوری میخوایم فرهنک ایثار و شهادت توی جامعه نهادینه شود باید بنیاد منحل و یک راه کاری جدید برای رسیدگی به ایثار گران تدوین گردد . کجایش را دیده اید هنوز توهین هایی توی بنیاد به جانبازان میشود که بیزار میشیم از جانباز شدنمان .
با سلام به تمام همرزمان عزيز. جانبازان عزيز مثل اينكه فراموش كرديد؟ كه در چند ماه پيش جانبازى را در بنياد كتك ميزنند. و راهى بيمارستانش ميكنند؟ و يا با جانبازى در بنياد كارمندان بنياد و رئيس بنياد درگير ميشوند. و جانباز و همسرش را به زندان مى اندازند و غيره؟ حالا چطور توقع چنين برخوردى را نداشتيد؟ اينكه برخورد نسبت با اتفاقاتيكه اشاره نمودم. چيزى نيست؟ اگر اقاى شهيدى ان زمان با اين مديران نالايق برخورد كرده بود. امروز شاهد چنين برخوردهايى نبوديم؟ و شك نكنيد اگر اوضاع همينطور پيش برود. شاهد برخوردهاى خيلى بدتر از اينها بايد باشيم؟ اگر اقاى شهيدى يك ذره دلسوز جانبازان بود. و احساس مسئوليت ميكرد. هيچوقت شاهد چنين بى حرمتيهايى از جانب مديران نالايقش نبوديم؟ با سلام به اقاى فارسانى يعنى الان خانواده هاى ايثار به انزوا كشيده نشدند؟ و يا اكثرشان منزوى نيسند؟
این عزیزان بوی شهیدان گرامی را میدهند باید قدمشان را بروی چشم گذاشت نه انها را بیرون کرد . لیاقت میخواهد که این دلاوران در جایی پا بگذارند . خدایا چه روزهایی را داریم می بینیم ....
باسلام.
لطفا مسئولین بنیاد و تهران در مورد این موضوع بی تفاوت نباشند و در جهت دلجویی از دوستانمان اقدام موثری انجام بدهند.
آخر چرا باید جانباز را از محیطی که متعلق به جانبازان میباشد راند؟
آقای قربانی نباید اینکاررامیکرد. اگر دستوری از مقامات بالاتر بوده که باید معلوم بشود و اگر خودسرانه این اقدام ناشایست را انجام داده چوب حراج بر زحمات و خدمات خوب یا بدش زده است.
لازم است ایشان اول به درگاه خداوند توبه و استغاثه نماید و سپس از جانبازان عذرخواهی کند.
باسلام به دوستان بزرگوار این خبر جای تاسف ونگرانی است امیواریم برخورد شایسته بااین حرکت زشت شود تاافراد دیگری جرات مشابه چنین حرکتی نداشته باشند .امیواریم انشاا...شاهد خبر خوش باشیم
سلام ،بنده شخص آقای قربانی را نمی سناسم ، با اینکه سالها مدیریت اسایشگاه جانبازان را داشته و با این بزرگواران به نوعی زندگی کرده با این حرکت ناسایست خود اندوخته های کار خیر خود هدر داده تنها راه تسکین دل شکسته این عزیزان با عذر خواهی برطرف نمیشود مگر اینکه با تغییر رفتار خود در آینده جبران مافت کند ، قابل توجه مسئولینی که به نحوی به جانباز نخاعی توهین کنند و دل درد کشیده این عزیزان را برنجانند مطمئن باشند مورد نفرین قرارخواهند گرفت ،پس مواظب رفتار خود باشند ، مازنده بانیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست
از این قبیل رفتار شنیع با جانبازان بیشتر با چراغ سبز به اصطلاح ..... انجام میشود
با سلام وعرض ادب

استدعا دارم پیگیری ونتیجه در همین سایت اعلام گردد

با احترام
سلام، اینهم استقبال بنیادین در ایام دهه مبارک فجر !!!

جانباران رهبران نهضتند سردارا ن بی نام ونشان مدافع حریم نظام ورهبزی عزلت نشینان جهاد درمیخانه دوست ازشما بخاطر صبوریتان ممنونیم لحظات حساسی داریم باید تجسس شودمسایل مشابهی رخ داده که باید حراستها پیگیر باشند وماار شنیدن این وقایع متاسفیم
باید با توهین کننده به ایثارگر از طریق مراجع ذیربط (بازرسی و حراست بنیاد) و نیز مراجع قضایی برخورد گردد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi