شناسه خبر : 42221
سه شنبه 20 بهمن 1394 , 08:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توضیحات مدیرآسایشگاه شهید بهشتی درباره یک مطلب

درپی انتشارمطلبی باعنوان "اقدام توهین آمیز یکی از مدیران بنیاد به جانبازان نخاعی" دراین پایگاه خبری، مدیرآسایشگاه جانبازان شهید بهشتی با ارسال پیامی، ضمن ابراز تأسف از برخورد پیش آمده، آن را ناشی از ناهماهنگی واشتباه لفظی دانست و از جانبازان دلجویی کرد.

فاش نیوز -  درپی انتشارمطلبی باعنوان "اقدام توهین آمیز یکی از مدیران بنیاد به جانبازان نخاعی" دراین پایگاه خبری، مدیرآسایشگاه شهید بهشتی با ارسال پیامی، ضمن ابراز تأسف از برخورد پیش آمده، آن را ناشی از ناهماهنگی واشتباه لفظی دانست و از جانبازان دلجویی کرد.

نور علی قربانی اعلام کرده است که "جهت ارائه خدمات ورزشی کمافی السابق آمادگی داشته واین توفیق را برای خود صدقه جاریه می دانم."

متن کامل اظهارات مدیر آسایشگاه شهید بهشتی به این شرح است:

"سلام بر فجرآفرینان و سلام بر شما پرچمداران حریم ولایت عشق و ایثار و فداکاری. عطف به مطالب جانباز عزیز، سخنان شما را در سایت ملاحظه نمودم و احساس می کنم که در نوع عرائض اینجانب اشتباه لفظی پیش آمده که از محضرتان عذرخواهی می نمایم و حقیر جهت ارائه خدمات ورزشی کمافی السابق آمادگی داشته واین توفیق را برای خود صدقه جاریه می دانم.

احتراما" ضمن پوزش از وضعیت ایجاد شده که ناشی از عدم همامنگی بوده به اطلاع می رساند که سالن ورزشی مذکور جهت خدمات دهی ورفاه حال این عزیزان در نظر گرفته شد و تا کنون نیز این عزیزان از آن بهره برده اند.

لذا با توجه به رفع مشکلات، این عزیزان می توانند با هماهنگی جانباز معظم آقای بختیاری از امکانات فوق استفاده نمایند. مجددا" از این عزیزان که سرمایه های نظام می باشند و بنده که خادم و خدمتگزار ایشان می باشم عذر خواهی می کنم. التماس دعا (قربانی)"

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
احسنت به شما كه خيلي زود اين سوء تفاهم را حل كردي و با عذر خواهي از آنچه پيش آمده خودت را بزرگ كردي
خدارو شکر. امیدوارم همه کسانی که باعث دلخوری جانبازان وایثارگران می شوند مثل این آقا عرضه عذرخواهی داشته باشند که این کار آن ها را کوچک نمی کند.
جناب قربانی اگر بنا باشد هر کس به خاطر عدم هماهنگی هر گونه توهینی که دلش می خواهد به عزیزان ایثارگر روا بدارد و بعد هم با یه عذر خواهی سیاست گونه سر وته ماجرا را هم بیاورد که دیگه ارج وقرب ما به تمام و کمال از بین میرود . البته به نطر من عذرخواهی شما ظاهری به نظر می آید و فقط به خاطر از دست ندادن کرسی ریاست تان می باشد واگر حجم اعتراض ایثارگران نبود چه بسا همین عذرخواهی ساده را هم انجام نمی دادید
دلجویی این اقا به خاطر از دست دادن موقعیتش است
عذر دیگران را بپذیریم .
انسان ممکن الخطاست.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi