شناسه خبر : 42223
چهارشنبه 14 بهمن 1394 , 08:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قول رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به جانبازان:

حل مشکلات جانبازان قطع نخاعی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با حضور معاونین بنیاد در جلسات پرسش و پاسخ انجمن جانبازان قطع نخاعی، بسیاری از مشکلات این انجمن مرتفع می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین "سید محمدعلی شهیدی محلاتی" رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز (سه‌شنبه) در دیدار با اعضای هیئت مدیره انجمن جانبازان قطع نخاعی با تبریک ایام‌الله مبارک دهه فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: جانبازان و ایثارگران در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پس از آن نقش‌آفرین بوده و هستند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: شما جانبازان کسانی هستید که در زندگی خود همچنان در حال فداکاری، ازخودگذشتگی و پاسداشت ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت هستید.

معاون رییس جمهوری خاطرنشان کرد: همه ما معتقدیم که همواره مدیون ایثار و رشادت جانبازان قطع نخاعی هستیم که این موضوع در دیدارهای دکتر روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران با جانبازان قطع نخاعی مشهود است؛ به تعبیر رییس جمهوری اجر معنوی شما جانبازان از شهدا بالاتر است؛ چرا که هم اجر شهادت را دارید و هم با مشکلات جسمی ناشی از جانبازی در حال زندگی هستید.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی با تأکید بر اینکه برگزاری جلسات اعضای انجمن جانبازان قطع نخاعی با معاونت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران مؤثر و مفید خواهد بود، اظهار  داشت: با حضور معاونین بنیاد در جلسات پرسش و پاسخ انجمن جانبازان نخاعی، بسیاری از مشکلات این انجمن مرتفع می‌شود.

وی به حل مشکلات بیمه‌ای جانبازان و ایثارگران اشاره کرد و گفت: خدمت به بهترین‌های جامعه، افتخار بزرگ ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با اشاره به افزایش 12 درصدی بودجه بنیاد خاطرنشان کرد: از 2 سال گذشته و با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ارتقا یافته است. ما هم در بنیاد بنا بر تأکید مقام معظم رهبری به دنبال ارتقای خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری هستیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران بنا به فرموده امام خمینی(ره) افضل نهادها است؛ پس باید در هر زمینه‌ای افضل و نمونه باشد. ما در قبال فداکاری و گذشت بزرگ ایثارگران هیچ خدمتی ارائه نکرده‌ایم و همواره مدیون جامعه ایثارگران و خانواده‌های معزز آن‌ها هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی با اشاره به بازنگری در قوانین و مقررات ایثارگران به‌منظور حل مشکلات موجود در جامعه ایثارگری، گفت: تسریع در تجهیز و توسعه مراکز توانبخشی ایثار در سراسر کشور به منظور بهره‌مندی جانبازان از امکانات این مراکز ازجمله مواردی است که برای رفاه حال جانبازان در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است پیش از سخنان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اعضای انجمن به بیان گزارش فعالیت‌های انجمن جانبازان نخاعی، پیشنهادات و نظرات برای بهبود ارائه خدمت به جانبازان قطع نخاعی پرداختند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi