شناسه خبر : 42260
چهارشنبه 21 بهمن 1394 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

صندوقی از جنس عشق و چفیه

ای کاش صندوقی توسط برادران جانباز و زیر نظر مدیریت سایت فاش نیوز تاسیس شود تا شاید گوشه ای از مشکلات برادران جانباز زیر25درصد مرتفع گردد.

حسین افسری- سلامی به گرمای وجود جانبازان .
برادران امروز خیلی خوشحالم. میدانید چرا؟ امروز با شخصی تلفنی هم صحبت بودم که افتخار کاربران سایت فاش نیوز را دارد. شخصی خیر و خیرخواه و جوانمرد! من افتخار حدود 1/5ساعت صحبت کردن تلفنی را با ایشان داشتم. با کسی هم صحبت بودم که تمام طول 8سال جنگ را در جبهه بوده است. ایشان از اول جنگ تا عملیات مرصاد با حضور شایسته اش رزم داشته و 65درصد جانبازی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

  برادران! کسی به من افتخار صحبت کردن داد که همیشه غمخوار جانبازان مظلوم است و چندین بار از سایت مقدس فاش نیوز تقاضا کرد تا صندوقی را احیاء کنند و با کمک برادران جانباز هرچه که
ماهیانه در توان دارند، عرض کردم هرچه که در توان دارند! حتی برجی 5000 هزارتومان کمتر یا بیشتر در حد توان به آن صندوق کمک کنند تا زمانی که هریک از برادران ما گرفتار مالی شدند، طبق نظر مدیریت فاش و بررسی انجام شده بتوانند وامی درخور شان یک جانباز به آن کمک شود.


 نمی دانم چرا برادران اظهار نظر نکردند و حمایتی انجام نشد؟ ایشان خیلی پشتیبان برادران جانباز زیر25درصد بودند و غم آنها را در دل نازنینش با غصه بیان می کرد و از اینکه جانبازان زیر 25 درصد هیچ حقوقی دریافت نمی کنند و اکثر برادران بر اثر جراحات زیاد و یا براثر موج انفجار و شیمیایی بودن قادر بکار کردن نیستند و بیکارند و از نظر مالی در مضیقه هستند ناراحت بودند. طبق بحث و صحبتی که با ایشان داشتم متوجه شدم که ایشان بسیار زیاد مایل هستند که این صندوق توسط برادران جانباز و زیر نظر مدیریت سایت فاش نیوز تاسیس شود تا شاید گوشه ای از مشکلات برادران جانباز زیر25درصد مرتفع گردد.

 برادران باید از این طرح زیبا و خداپسندانه حمایتی انجام دهیم و برای خود باقی الصالحات را دارا باشیم. برادران عزیز یادتان هست زمان جنگ چقدر دل هایمان به هم نزدیک بود؟ الان هم می توانیم با اندک مبلغ واریزی به صندوق دل همرزمانمان را شاد کنیم. کمی اندیشه لازم هست تا این کار انجام گردد. خدا شاهد است که تعداد بسیاری از همرزمانمان شاید گرفتار هستند و آبرومند اما غرور یک رزمنده اجازه گردن کج کردن پیش هر کس و یا ناکسی را نمی دهد و اصلش هم همین است که یک رزمنده نباید از کسی منت بکشد، مگر اینکه ایثارگران جانباز دل هایشان را از هم دور کنند و با هم غریبه شوند.

 برادران بیائید کمی دل ها را بیشتر به هم نزدیک کنیم. باور کنید با حمایت شما این کار شدنی است.
ایشان در تهران جلسه ای دارند که کمک به محرومان می کنند. مثلا آقای x نامی میخواهد دخترش را عروس کند. این دلاور جانباز از دوستانش دعوت به عمل می آورد ساعت فلان منزل فلانی همه جمع می شوند وبا مطرح کردن مشکل پدر عروس خانم، یک نفر یک چفیه برمیدارد چهار گوش چفیه را در دست می گیرد و بین دوستان یک دور می دهد. آنجا هم هر کس در حد توان خود یک نفر50هزارتومان شاید هم یک نفر 500هزار تومان یا نفری دیگر با یک فقره چک حالا با هر مبلغی داخل آن چفیه می اندازند و بدون اینکه شمارش شود، درب چفیه را می بندند و تقدیم پدر عروس خانم می کنند. بدون اینکه پدر عروس خانم احساس حقارت کند (کار خیر منت بر کسی نیست )

 


 ایشان فرزندانش همه دکتر هستند و از طرف ایشان به فرزندانش امر شده که روزهای پنجشنبه اجبارا" با دستور پدر مجانی مریض هایشان را ویزیت کنند و فرزندان با مرام ایشان هم اطاعت امر کرده اند و مریض هایشان را ویزیت می کنند.
برادران عزیزم اگر همتی باشد چنین خواهد شد و مشکلات برادرانمان را به سادگی حل خواهیم کرد. این کار خداپسندانه ای است اگر بتوانیم دل رزمنده ای را شاد کنیم.
من عاجزانه از مدیریت سایت تقاضا دارم با همکاری با این طرح منتی بر سر ما جانبازان بگذارد تا این کار خدا پسندانه عملی شود.
خواهشی دیگر هم دارم اگر ممکن هست این کامنت را کمی بیشر روی سایت نگهداری بفرمایند تا برادران بیشتر اندیشه کنند و جهت حمایت و پشتیبانی کردن و رای دادن به این طرح نظراتشان را در همین کامنت اعلام بفرمایند.
با تشکر از مدیریت سایت فاش نیوز و تمامی دست اندر کارانشان
فاش نیوز تشکر

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
خواهش می کنم یه سهمیه ای در کنکور برای فرزندان جانباز زیر 25% در نظر بگیرید من پدرم 20% جانبازی داره ولی فقط بخاطر 5% کمتر سهمیه ندارم
جالب اینجاست بابام سهمیه داره اخه بابای من که 55 سال سنشه به نظر شما کنکور میده ؟ خب چرا به فرزنداشون نمیدن؟
اقای افسری کاری بسیار پسندیده است قبلا هم جانبازان دیگری پیشنهاد داده بودند خدا خیرتان دهد
چه کار قشنگ‌و شایسته ای ؟؟ کاشکی یه بارم منو تو این جلسه دعوت کنن ؟ میام ... والله ..اون چفیه پهن کردنو میگم ... **********
اما کاشکی اسم این کار رو کمک به محرومان نمی ذاشتی برادر حسین !
وقتی داشتم تعریفتو از این مجلس می خوندم یه حسی به من دست داد . فکر کردم در بین از خانواده ها لر زبان و عرب زبان و عشایری این کار خیر و حسنه انجام میشه ..
یه جوری بده بستونه اما کسی که تو کار خیری که شما تعریف کردی شرکت می کنه طرفش دیگه خداست . اجرشو خدا می ده ...
پس لطفا یه اسمی دیگه بذار ... وقتی قراره به یه رزمنده کمک بشه .. !!
کار خداپسندانه ای هست انشاالله موفق به اجرا شوید قطعا حمایت جانبازان را خواهید داشت ۴۹۱۱
بسم الله الرحمن الرحیم
وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْءٍ قَدْرًا ﴿۳﴾
و از جايى كه حسابش را نمى‏كند به او روزى مى‏رساند و هر كس بر خدا اعتماد كند او براى وى بس است‏ خدا فرمانش را به انجام‏ رساننده است به راستى خدا براى هر چيزى اندازه‏اى مقرر كرده است (۳) سوره 65
در مراسم بله برون دختر دلبندم قرار شد در بهمن ماه عقد دخترم بصورت ساده در یک محضر
برقرار شود تا داماد که از جوانان پاک و مذهبی میباشند تحصیلات دکتری در رشته عمران را و دخترم با ارائه مقاله فوق لیسانس انهم در رشته عمران (گرایش پی )را به انمام رسانده با توکل به خدای بزرگ
چندی بعد زندگی مشترک خدا را اغاز نمایند
نهایتا حقیر بر روی مطالبات اداری و ..... جهت هزینه های مراسم حساب نموده که الحمدلله هیچ کدام محقق نشد .
در همین حین دوستی که مدتها قبل وام خرید خودروی خود در سال 87 را بعنوان قرض الحسنه در اخیتارش قرار داده و ایشان متاسفانه بعلت ...... از باز پرداخت ان ناتوان بودند و حقیر نیز باستناد ایه 261-265 دیگر پیگیر در یافت ان قرض نبودم طی اتفاقات جالب قسمتی مهمی از ان وام را به بنده پرداخت نمودند . در صحبتی با عزیز همرزم حانبازی مابقیه هزینه توسط ان عزیز که تنها ارتباطمان از طریق همین سایت برقرار شده بوده بعنوان قرص الحسنه پرداخت گردید .چون میهمانان طرف داماد بیشتر از حد معمول بود مجبور شده که مجلس را از محضر به سالنی انتقال دهیم تمام وجودم از این تعهد ناخواسته به لرزش افتاد در همین هنگام یکی از همرزمان قدیم که به جشن عقد دعوت شده بود تماس گرفت و پیشنهاد نمود بجای برقراری عقد در محضر انرا در سالن بهترین هتل شهر که خود از سهامداران عمده ان است برقرار کنیم و این را بعنوان هدیه خود به عروس مطرح نمود .
در برقراری این مجلس ایا اراده ای بزرگ را احساس نمی کنید .
شاهد تمام کلامم همین سایت محترم و مقدس
4911گرفتم ...حالا کجاشو دیدی ؟ یه خبر دارم برات داغ ... توپ ... توپ !
الهی دعات مستجاب بشه ... فاش نیوزیها همه کارشون رو فکر و اصوله ... به اهدافشون می رسن ...
ها گلم قطعا جانبازان هم حمایت می کنند .
ستاره بچینی ********** خدانگهدار
بسیار طرح خوبی است باید فراخوان بدهند و سایت محترم هم نظرش را بدهد . مانند اکثر صندوق های خانوادگی میتوان در قالب بزرگتر انرا انجام داد و انشاالله صددرصد موفق خواهد بود ... یا علی
داداش قنبر جای که نوشتم کمک به محرومان مربوط به جامعه محترم جانبازان نیست بلکه مربوط به مردم عام محلی است چون ان فرد خیر دستش به کمک همه است /
جانبازان روی سر من جا دارند و همه از نظر ابرو و اعتبار سرور من هستند داداش قنبر یک اسم میذارم طبق فرمایش شما ( ایثار گری برای ایثارگران )
فاش نیوز تشکر
جانباز 5% ارتش هستم و بیکار که بنیاد زنگ زد که جانبازان معسر مدارکشان را ببرند ایثارگران ارتش برای برقراری اندکی حقوق من هم بردم و مدارکم را دادم با آدرس و نشانی و گفتند میاییند از تهران تحقیقات محلی الان حدود یک سال است نه حقوقی و نه تحقیقات محلی انجام گرفته و من هم بیکارم و تنها با یارانه سپری میکنم و دختری دارم که خواستگار براش میآید ولی به خاطر وضعیت مالی آن ها را جواب میدهم چرا مسئولین جواب گو نیستند
برادر حسین دستت درد نکنه از توضیحت . بله متوجه شدم آن پاراگراف مربوط بود به خدمات ارزنده آن فرد خیر به محرومان ..
خواستم قشنگ توضیح بدی که اگه کسی مطلب شما رو خوند فکر نکنه می تونه برای جانبازان و ایثارگران با نیت کمک به محرومان چفیه پهن کنه ... حالیش باشه نیتشو بذار سر اینکه اینا ولی نعمتشن .. هر چی داره از قبل ایثار و جانفشانی اونا بوده ... باید سهم ارادتشو هر ماه با تواضع کامل تو چفیه بذار ه ...

برادر حسین اما از سر ظهر تا حالا می خوام یه چیزی بهت بگم هی دل دل می کنم ! آخرش گفتم بگم و خودمو راحت کنم از این همه فکر و خیال !
گلم این فاش نیوز یه کم در مورد ما کم لطفی می کنه ... یعنی اینجور بگم تا حالا ما هیچ چیزی رو ساده از کنارش رد نشدیم . هر حرفی رو یه نشونه در نظر گرفتیم و گفتیم این یه اشار ه خاصه .. اما الان فکر می کنم نکنه خدای نکرده فاش نیوز قصد سرکار گذاشتن ما رو داره !
یه چند باری ازش کمک خواستم یه جوری باهام برخورد کرده انگار ما خیلی ساده لوحیم ... دلم می خواد بهش بگم فاش نیوز درد و بلات تو سرم بخوره اون چند باری که یه کامنت گذاشتیم به صورت ناشناس ... شک ندارم که فکر کردی شاید یکی از دوستان نزدیکتون داره سر به سرتون می ذاره اما بعدش که فهمیدی من و ایل و تبارم ... وجود ما دروغی بود که حالا هر وقت ازتون می پرسم فلانی که زیر مطلب من پیام گذاشته کیه می فرماید اینجا فضای مجازیه معلوم نیست کی به کیه ؟ حتم بدون هر کامنت مال یه نفره ...
اجازه هست یه چیز بگم ولی تو ناراحت نشی ..، ؟؟
آدم... که از سر بیکاری زیر مطالب من یه کامنت می ذاری من مثل تو نیستم که هر چیزی رو شوخی بگیرم .اونو جدی میگیرم و بر اساس اون جلو می رم . به اندازه کافی دنیام خراب شده آدم... سر به سر ما نذار !
مگه وقتی یه برادر حسین دیگه آدرس به ما داد و بر اساس اون جلو رفتیم برا ما بد شد .... ما نون دلمونو می خوریم ... اما عزیزم شرمندگیش تو اون دنیا برا خودت می مونه ... گفتم که نگی نگفتی ؟
فکرشو بکن من فکر کردم اون آدرس و شما ره تلفن واقعیه ... به ینفر که حسابی بهم ریخته بود قول دادم بر اساس اون شماره می تونم بهش کمک کنم که به قول برادر عزیزم جانباز م ر ک یه مرغ زیرک را طوری ساپورت کرده باشم که تحمل قفس را بکنه ... اون وقت برا من خیلی زشت که فاش نیوز راست راست تو‌چشام....... نه ما همو که نمی بینیم ... !
اون وقت فاش نیوز بهم بگه معلوم نیست اینا کین ؟ عزیزم ..تویی که وظیفه چاپ کامنتا رو داری ... دورت بگردم تو که می بینی من عمریه واقعا دارم کار می کنم پس خواهشن کامنتای بیخودی رو زیر مطلب من نذارید ... تا مطمئن نشدید . جون قنبر مسائل رو جدی بگیرید ... اصلا حساب ما رو جدا بگیرید ..
شما که دارید می بینید خدا چکار داره برام می کنه ؟
فرق شما با اونا که آدمای بیخودی رو دورم و پرم جمع کردند تا بال و پر منو قیچی کنن زیاده . از شما انتظار زیادی دارم .
جانباز با جانباز این کار رو می کنه ؟ من خیلی ناراحتم حالا چی جواب یه بچه شهید رو بدم که دلش خیلی شکسته س ؟ دنیای اونم بهم ریخته ... من می دونم دنیای باورای خیلیا بهم ریخته ... حتی دنیای اون جانبازی که بهم گفت من عوض شدم دیگه ؟؟؟
درد همتون تو سرم تقصیر من چیه که ... !!!!!!!!
ببخش برادر حسین حالم دوباره بد شد .نمی تونم ادامه بدم .. آقا جون دستم به دامنت ببین می تونی یه کاری برام بکنی .. قربان شما قنبر

از هزاران یک نفر اهل دل است
مابقی تندیسی از آب و گل است

آب و گل را آدمی کی می شود
تا زمانیکه نگیرد عشق دست؟

آب و گل را می توان کردش سفال
طرح زیبا دادش و بعد هم شکست

آدمی را قادری تو بشکنی ،
تا زمانیکه به سینه اش دل هست؟
اقسری عزیز دست مریزاد ببخشید یک هفته ایست با این دستان که بزور یاری میکنند متن میفرستم وهمکاران عزیز سایت فاش صلاح نمیبینند منتشر کنند !!؟قنبر جان نوبتی هم باشه حالا نوبت ماست بایکوت شویم
دادا خدا ایشالله سلامتی بهت بده ... حالا تو هم یه جور بنویس که همش اسم قشنگتو که ما را پایدار و مقاوم نگه می داره ببینیم .،

اما خواهشن یه جور ننویس که مثلا من از سانسور شدن توسط فاش نیوز ناراحتم ... که نیستم !
فاش نیوز گلم از طرف ما رضایت تمام داری ... تو رو خدا هیچ کس دوستی ما رو خراب نکنه ..، ها !!
فقط یه چیزی داره منو می کشه اینه که بفهمم تو سایت فاش نیوز چه خبره که تا حالا متوجه نشدم ؟
یعنی نکه خنگم ... اصلا این جور جماعتی فاش نیوزی نمیشه ... والله !
حالا بعد بیشتر دقت کنم ... شاید سر در بیارم ..

قبلاً هم راجب اين صندوق نوشته بوديد؟ ولى خبرى نشد؟ به هر حال اينجانب با تمام وجود در خدمتم؟
سلام دوست محترم عزیزم ( جانباز ش1 )
شما خیلی لطف دارید خداوند شما را برای خانواده محترمتان حفظ کند
از دوستانی که بفکر جانبازان زیر ۲۵ درصد هستند نهایت قدردانی را میکنیم چون واقعا این گره از جانبازان مورد بی مهری مسئولین قرار گرفتند دریغ از هیچکونه کمکی این صندوق اگه به غید قرعه یا اولویت باشه خیلی عالی میشه و جانباز میتونه روی ان حساب باز کنه
داداش قنبر قبلا هم در یک کامنتم نوشتم که شما را دوست داریم بخاطر اینکه حرف دلت را با زبان خودت خیلی ساده بیان می کنی و سخنانت بر دل می نشیند و امید است که جانبازان محترم هرچه که میخواهند زیر کامنت شما بنویسند فقط با دلیل منطق بنویسند تا شما عزیز دلم را ناراحت نکنند و همیشه با روحیه بالا از دلنوشته هایت استفاده کنیم و شما را همیشه سرشار از شادی حس کنیم انشاالله /
و چند جمله ای با behzad عزیز داداش گلم اگر جانبازان این طرح را حمایت کنند و حمایتشان را اعلام بفرمایند حتما موفق به تاسیس این صندوق خواهیم شد و انشاالله با دست توانای جانبازان میتوانیم پاره ای از مشکلات مالی برادران جانباز را به کمک خداوتد منان حل کنیم فقط منتظر حمایت هستیم /
من عاجزانه از برادران توقع کمک دارم بیایند مثل زمان جنگ که همه با هم دست در دست یکدیگر میدادیم تا مشکل همسنگرانمان را حل میکردیم الان هم مثل همان زمان باشیم حق تعالی کمک خواهد کرد /
اگر این مسئله را جدی پیگیری کنیم قول میدهم مشکلاتمان مرتفع خواهد شد بقول داداش یوسف اگر همتی انجام گردد مثل صندوقهای خانوادگی با یک مسئولیت خیلی حساب شده و اتحاد همه جانبازان با هر درصدی ازکمترین تا بیشترین درصد جانبازی حمایت کنند موفق هستیم
( رمز این موفقیت فقط اتحاد وشعار این موفقیت فقط اتحاد )

جانبازان محترم این مسئله را به شوخی نگیرید باور کنید طرح موفقی خواهیم داشت برای حل مشکلات همرزمانمان بیائید یکبار دیگراز درون خودمان انقلابی را انجام دهیم و این انقلاب را مختص خودمان به سر انجام برسانیم بدون نیاز به هیچ اداره یا سازمانی اگر چنین شود بنیاد هم مجبور خواهد شد بخاطر اینکه بخواهد برای خود شیرینی هم که شده پشت این صندوق بایستد و کمک کند تا به رسمیت بشناسد اما بدون دخالت حقوقی حتما بنیاد هم کمک میکند /
من از همه ان جانبازانی که تاکنون این طرح را مورد لطف خود قرار داده اند تشکر میکنم
فاش نیوز تشکر
حسین خان افسری روز و شبت بخیر . حاج رائفم .

خیلی سرم شلوغ بود . کلا همه رو دیدم و خوندم .

پدر بزرگ خدا بیامرزم آشیخ سید ابوالقاسم موذن موسوی همیشه میگفت .. .
اگه یه زرد آلو خوردی حتمآ هستشو برو یجا بکار تا یه روزی یه درخت زرد آلود برای خودت بشه ....‌ حسین جان اینا فقط زردآلو خورن ؛؛؛ کاشتن توی کارشون نیست . مخلص کلام . دیگه سعی نکن . فراموش کن . مرام عالی علی وار باشه .
سلام حاج رائف عزیز عین مطلب را اداء کردید موافقم درورد خداوند منان برشما و خاندانتان خداوند پدربزرگتان را رحمت کنه باید حرف ان مرحوم را قابی از زمرد بگیرید و بر سینه دیوار منزل بیاویزید شاید عبرتی شود برای ایندگان
بقول عزیز دلم حاج رائف که چه زیبا سخن راندند که بیشتر جماعت زردالو خورند اما از کاشتن دانه ان دریغ دارند /
امروز با پیام حاج رائف عزیزم متوجه شدم که ما جانبازان چقدر دلهایمان از هم دور است ان شعاری که دادیم اتحاد دروغی بیش نیست فقط دلمان را خوش کردیم که سایتی بنام فاش را داریم و تا مرز شعار خوب پیش میرویم اما زمانی که میخواهیم به دردهای هم التیامی باشیم از هم فاصله می گیریم و اصلا همدیگر را نمی شناسیم این عملی بسیار نا شایستی است که در فرهنگ ما نهادینه شده است /
من یقین دارم تقریبا بیشتر کاربران سایت فاش نیوز این کامنت
(صندوقی ازجنس عشق و چفیه ) را ملاحظه کردند اما تقریبا بیشتر برادران محترم جانباز از نظر دادن هم تفره رفتند اینجاست که در زمان نیاز همدیگر را به فراموشی میسپاریم و این خیلی چهره زشتی دارد /
البته من قصد جسارت ندارم اما انتظاری داشتم که لااقل انتقادات و پیشنهادات خودتان را ارئه میدادید شاید با نظرات شما راهکار بهتری را تجربه میکردیم /
فاش نیوز تشکر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi