شناسه خبر : 42291
دوشنبه 26 بهمن 1394 , 12:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ماجرای دیدار به یادماندنی رهبری از آسایشگاه امام

تصاویر خاطره انگیز از دیدار مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای از آسایشگاه حضرت امام خمینی(ره) که سال 71 درزمانی که جانبازان این آسایشگاه دراقدامی سود جویانه و فریبکارانه به محل نامناسبی در میدان پیروز قیطریه منتقل شده بودند.

فاش نیوز -  تصاویر خاطره انگیز از دیدار مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای از آسایشگاه حضرت امام خمینی(ره) که سال 71 درزمانی که جانبازان این آسایشگاه دراقدامی سود جویانه و فریبکارانه به محل نامناسبی در میدان پیروز قیطریه منتقل شده بودند.

 ماجرا از این قرار بود که چون زمزمه هایی درباره ی تأسیس بنیاد جانبازان برای تصدی امورجانبازان و جدا کردن این بنیاد از بنیاد شهید بود "مهدی کروبی" که آن زمان ریاست  بنیاد شهید را برعهده داشت برای اینکه ساختمان آسایشگاه امام خمینی، بخاطر ارزش مادی آن، به بخش جانبازان اختصاص نیابد، دراقدامی فریبکارانه جانبازان این آسایشگاه را به بهانه سم پاشی، یک ماه به مشهد مقدس فرستاد و دراین یک ماه ساختمان جدید را که بسیار نامناسب بود، با عجله برای انتقال جانبازان آماده کردند.

 ساختمان مذکور بقدری نامناسب و دور از شأن جانبازان بود که بچه ها اسم آن را "مرغدانی" گذاشته بودند. یک واحد خانه ویلایی قدیمی و کلنگی که جانبازان را از ساختمان تمیز و بزرگ وباصفای قبلی به این ساختمان تنگ وکثیف جدید آورده بودندد. کف ساختمان جدید را با سیمان رنگی پوشانده بودند که طولی نکشید بخشی از آن در وسط سالن ورآمد و حالت زشت و تأسف باری پیدا کرده بود. اتاق ها تنگ بود و گنجایش جانبازان حاضررا نداشت و تخت ها را به زور کنار هم جا داده بودند. با این وضع خجالت هم نمی کشیدند و ملاقات کنندگان خارجی را هم برای بازدید می آوردند که بچه ها خیلی ناراحت می شدند.

سرانجام آن روز دلنشین از راه رسید و حضرت آقا برای اولین بار پس از منصوب شدن به مقام رهبری، به آسایشگاه امام تشریف فرما شدند و فرزندان خود را مورد تفقد و دلجویی قراردادند. دراین دیداربود که با دیدن اوضاع آن محیط نامناسب و شنیدن درد دل جانبازان، ایشان دستور دادند جانبازان را دوباره به آسایشگاه قبلی باز گردانند و این کار پس از مدت کوتاهی که صرف آماده سازی آنجا شد به انجام رسید.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
آقاست
آقاس دیگه آقا...
قربون چنین آقایی

سلام
لطفا نام عزيزان جانباز را ذكر بفرماييد.
یکی از دوستان جانباز شهیدمهران عبدالمنا هستند. روح همه شهدا شاد. باذکرصلوات
سلام
ای کاش کمی عکس ها را بزرگ می گذاشتید تا ما هم بتوانیم از آنها برای تابلو مسجد استفاده کنیم!
عکس ها قابلیت کلیک کردن دارند. بزرگ می شوند
سلام علیکم
با احترام لازم به ذکر است که قاب عکس پر جمعیتی که در مطلب فوق استفاده شده مربوط به دیدار آقا در زمان ریاست جمهوری ایشان از مرکز توانبخشی جانبازان ارتش واقع در تقاطع بزرگراه مدرس و بلوار میرداماد میباشد .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi