شناسه خبر : 42339
یکشنبه 18 بهمن 1394 , 10:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

این همسران چه کشیدند!

جعفر هراتی- از جانبازان اعصاب و روان بگذرید. یک لحظه تصور کنید همسران بینوا و فرزندان مظلوم این قوم را همسرانی که دیگه حالا ۴۰سال را گذرانده اند، اکثرا" ۲۰ سال بزرگتر از آنی که هستند به نظر میایند. با تنی دردمند و چهره های خسته از غم روزگار حالا دیگه با کوچکترین صدا به لرزه میفتند! 

 هر ساعت از شب با کوچکترین صدا از جا میپرند. قسم به خدای واحد اینقدر درد کشیده اند که نمیدانم از کجایش بگویم! فولاد بود تا به حال آب شده بود. دائم مراقبت. صبوری. کوتاه امدن خجالت در و همسایه کشیدن شیشه های ترک دار خانه در و دیوار جای برخورد اجسام روی دست و صورتشان جای زخم های نو و کهنه حتی وقتی بچه با پدر بازی میکنه یا بیرون میره با نگرانی و دلواپسی آرام و بی صدا تعقیب و مراقبت که مبادا پدر دچار تشنج یا عصبانیت بشه و بچه به خطر بیفته.

 دائم لوازم شکسته خانه را تعمیر گاه بردن، شیشه بر غریبه آوردن، اگه تا صبح بنویسم دارم که بگم کاری ازم بر نمیاد. اختیار از دست من خارجه. وقتی کمی آروم میشم برای غریبی و غربتش اشک میریزم و باز فردا روز دیگر و...

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
متاسفانه نسبت به خانواده محترم جانبازان بی محلی و بی توجهی زیادی از جانب مسولان میشود. و نیز به کل جامعه ایثارگران...
و این نشان از نالایقی بعضی از مدیران و بعضی از مسولان ایثارگران در نیروهای مسلح است. و چه شایسته است که عشق و امید و شادابی به خانواده ایثارگران بازگردد..
واقعا چیزی که تاکنون در هیچ رسانه و محفلی از ان سخن به میان نیامده رنج و درد و غریبی همسران جانباز اعصاب و روان است . بیشتر انها با جانبازشان داروهایشان را شریکی می خورند و مرتب تحت نظر روانپزشک هستند .
بنده در دلنوشته ای از اقای طائبی سئوال کردم که ایا شما به همسران جانباز اعصاب و روان هم درصد میدهی ؟ ایا خبر از انها داری ؟ ایا جوابی هم برایشان در ان دنیا کنار گذاشته ای ؟
از گزارشگر سایت محترم فاش نیوز تمنا دارم درمورد این عزیزان تحقیق و گزارشی ارائه بدهند . ممنون و سپاسگزارم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi