شناسه خبر : 42359
دوشنبه 19 بهمن 1394 , 08:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توصیف انقلاب در کلام شهدا

 در این بین نقش شهدا و توصیه‌هایشان همواره برای ملت قهرمان ایران قابل توجه بوده و هست. یکی از اصلی ترین توصیه‌های شهدا مساله پاسداری انقلاب اسلامی است. در همین رابطه شهید غلامعلی ترابی در وصیتنامه‌اش نوشته است: آنها که هنوز آگاه نشده‌اند و خود را با انقلاب اسلامی هماهنگ نکرده‌اند، بدانند که خون شهیدان آنها را به زمین خواهد زد. توبه کنید و خود را بسازید که این انقلاب ضربه‌پذیر نیست. این انقلاب خدایی است، وظیفه‌ای شرعی برای یکایک ما است. ما که امیدوارم هر کسی به سهم خودش دینش را ادا کند که در سرای آخرت در پیش خداوند، ائمه (ع) و شهدای عزیز سرافکنده نباشد. پس هر مسلمانی می‌بایست سهمی در آن داشته باشد که برای تداوم انقلاب یا خون بدهد و یا پیام.

شهید عبدالله پهلوان در وصیتنامه‌اش اشاره کرده است: برای انقلاب افتخار باشید و در برابر مصائب تحمیل شده بر انقلاب و جنگ چنان پایداری و مقاومت نشان دهید که دشمنان نظام جمهوری اسلامی مأیوس شوند که راه دراز است و برای رسیدن به مرحلۀ نهایی به پیوستن به انقلاب مهدی (عج) کار زیاد است و در چنین مرحلۀ حساسی که انقلاب ما قرار گرفته، محتاج به افراد متخصص مکتبی دارد که فرزندان شما باید رهروان این راه عظیم انقلاب باشند. فرزندان شماها امید امام و این امت هستند.

شهید یدالله تبیانیان نیز گفته است: همان طور که می‌دانید انعکاس این انقلاب عزیز اسلامی در ایران و کشورهای دیگر به چه شکلی عالمگیر به کمک خداوند بزرگ و نیروی توانای رزمندگان اسلام خواهد شد و با توجه به اهمیتی که این انقلاب اسلامی دارد و همچنین در قبال این انقلاب عزیزانی را در راه اسلام و رضای خدا دادیم؛ لذا مردم شهیدپرور مسئولیتی بس سنگین در مقابل این همه خون پاک ریخته شده دارند.

شهید علی توفیقیان بر ضرورت حضور در راهپیمایی نوشته است: برادران و خواهران عزیز ایران، ما با راهپیمایی میلیونی به آمریکا و شوروی درس می‌دهیم که نتوانند بر مملکت ما، حکومت کنند و مملکت ما را زیر استعمار خود داشته باشند. پس ای عزیزان وطن، با هم وحدت داشته باشید. بیایید دست در دست همدیگر دهید تا زالوصفتان را از بین ببرید و آنها را خوار و ذلیل کنید. 

 
منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi