شناسه خبر : 42375
دوشنبه 19 بهمن 1394 , 09:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پهلوان کانال حنظله

به یاد شهید تفحص "علی محمود وند"

پهلوان کانال حنظله

شهید"علی محمودوند"تخریبچی کانال حنظله و کمیل در والفجر مقدماتی و والفجر 8 با توجه به پای قطع شده، جراحت کلیوی، دست پر از ترکش و فرزند معلول و نابینای خود، دست از جهاد برنداشت و عزم خود را جزم کرد تا مادران شهداء هر شب جمعه سردرگم بازگشت فرزندانشان نباشند و بر سر پیکرشان حضور یابند و درد و دل های خودشان را کنار سنگ قبر اوبرزبان بیاورند.

چه زیباست آن فرمایش رهبر معظم انقلاب که پیرامون پیدا کردن پیکر مفقودین دفاع مقدس می فرمایند:" برای مادران مفقود الاثر هر شب، شب عملیات است"؛ مفهوم این جمله را شهدای تفحص به خوبی دریافتند.

 حاج علی برای پیدا کردن هم رزمان وفرمانده خودش، با تحمل 70 درصد جانبازی پا به عرصه سخت تفحص گذاشت و اصرار او برای پیدا کردن شهید" حسین یاری نسب "فرمانده اش در کانال حنظله  بود. خوشبختانه پس از دلاوری های فراوان به این موفقیت دست یافت.

همرزمانش او را پهلوان کانال حنظله می نامند و در تاریخ 22 بهمن ماه سال 79 پس از 8 سال بی تابی در تفحص شهداء در خاک های جنوب در منطقه فکه بر اثر انفجار به شهادت رسید.

 

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi