شناسه خبر : 42402
دوشنبه 19 بهمن 1394 , 12:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مثل یه کارمند عادی

حسن- پدر من جانباز سی درصد شاغل در سازمان امور مالیاتی بود با 26 سال سابقه کار که بر اثر بیماری سرطان خون شش ماه در خانه و بیمارتان بود وحق بیرون رفتن را نداشت.

 پس از فوت او محل کار گفتند که خود جانباز باید در خواست کتبی برای بازنشستگی با سنوات ارفاقی را می داده و حالا او مثل کارمند عادی با 26 سال سابقه ومیانگین دو سال آخر بازنشسته می شود. از شما می خواهم که مرا راهنمایی کنید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
حسن عزیز فرزند جانباز با سلام اگر پدر شما بر اثر عوارض جانبازی فوت شده می تواند حالت اشتغال شود تا باز نشستگی ولی اگر بر اثر بیماری دیگری فوت شده حالت اشتغال شامل ایشان نمی شود و همان چیزی که محاسبه کردند درست است
با سلام اگر مرحوم پدرتان عضو صندوق بازنشستگي كشوري بوده باشند . خوشبختانه قوانين خيلي بهتر از قبل است و ميانگين حقوق با اخرين ضريب سال و رعايت حداقل حقوق محاسبه و اكثرا بسيار بالاتر از ميانگين دو سال صادر شده است بنابراين ابتدا احكام بازنشستگي اوليه به صورت دقيق رويت شود ايا با آخرين حكم زمان اشتغال تفاوت زيادي دارد ؟
سلام. احکام بازنشستگی فرهنگیان ازاده جانباز بازنشسته مهر93 با آخرین حکم کارگزینی خیلی تفاوت دارد. مثلا بنده آخرین حکمم با رتبه"عالی"2/343340تومان بود که حکم بازنشستگی با 31/5سال سابقه، فقط 30سال محاسبه آنهم باحقوق 1764530تومان صادرشد.متاسفانه هنگام بازنشستگی رتبه"عالی"که اول سال 90 نائل شدیم را به رتبه"خبره"تقلیل دادند و گفتند بعدا اعمال می کنیم که متاسفانه تاکنون خبری نشده است.پاداش پایان خدمت را هم هنوزندادند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi