شناسه خبر : 42410
سه شنبه 20 بهمن 1394 , 08:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از شهدای انقلاب/اهواز

 مراسم تجلیل از یکی از شهدای انقلاب اسلامی به نام شهید عبدالکریم علی‌کروسی با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز برگزار می‌شود.

این آئین امروز سه شنبه 20 بهمن ماه 1394 و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر از ساعت 19:30 در کلانشهر اهواز آغاز خواهد شد.

آئین تجلیل از شهید عبدالکریم علی‌کروسی در خیابان شریعتی (سی‌متری)، خیابان شهید عظیم بین خیابان شهید ادهم و خیابان شهید کرمی‌خراط جنب فاطمیه اهواز برگزار خواهد شد.

در این آئین یکی از روحانیون استان خوزستان به سخنرانی می‌پردازد و حسن صفری از مداحان اهل بیت (ع) به شعرخوانی و مرثیه‌سرائی می‌پردازد.

این آئین از سوی هیئت رهروان شهدای خوزستان برگزار خواهد شد که در این برنامه لوح سپاس نیز به خانواده شهید عبدالکریم علی‌کروسی اهدا می‌شود.

شهید عبدالکریم علی‌کروسی در دهم تیرماه سال 1337 در شوشتر دیده به جهان گشود و در روز چهارم آذرماه سال 1357 دو ماه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به شهادت رسید.

منبع: مشرق
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi