شناسه خبر : 42411
سه شنبه 20 بهمن 1394 , 08:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام تسلیت انجمن جانبازان خطاب به "شهیدی"

غم از دست دادن هرعزیزی سنگین تر از آنست که به تسلایی اندک التیام یابد، چه رسد به آن که آن عزیز مادر باشد.

فاش نیوز - در پی درگذشت مادر گرانقدر حجت الاسلام والمسلمین شهیدی، انجمن جانبازان نخاعی پیام تسلیتی صادرکرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان، در این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

غم از دست دادن هرعزیزی سنگین تر از آنست که به تسلایی اندک التیام یابد، چه رسد به آن که آن عزیز مادر باشد.

مادر پربارترین و بهترین " نام ِ" بامسمایی است که حتی شنیدن نامش، آرامش بخش روح و روان فرزند می شود. مادری که اوج هنرش، که به همین بهانه، بهشت برین را زیر پایش گذارده اند، تربیت فرزندان صالحی است و چه افتخاری بالاتر و والاتر از اینکه دعای خیر خانواده بزرگ ایثارگران را برایش به ارمقان بیاورد.

مادر بزرگوار حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی محلاتی، نماینده محترم ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رئیس بنیادشهید و امورایثارگران نیز از این قاعده مستثناء نیست. قظعا" فقدان این مادر فدارکار و مومنه که عمر پربرکت خویش را صرف تربیت فرزندان صالح نموده ضایعه ای است که شکیبایی و صبربیشتری می طلبد. کاش بودن ها را قدر بدانیم، نبودن ها همین نزدیکی است!

انجمن جانبازان نخاعی ضمن عرض تسلیتِ درگذشتِ این بانوی باتقوا و این مادرفداکار به محضر حجت الاسلام والمسلمین شهیدی و وابستگان گرام، علو درجات واسعه الهی برای آن مرحومه، و صبر و بردباری برای فرزندان و بازماندگان را از درگاه باریتعالی مسئلت می نماید.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
بیانیه انجمن جانبازان نخاعی به مناسبت یوم الله 22 بهمن سال 93

بسم الله الرحمن الرحیم
انقلاب اصیل ماجلوه ای از نهضت پر عظمت حضرت رسول الله (ص ) است . امام خمینی(ره)
>> روز 22 بهمن سال 1357 یک روز بریده از قبل نبود، آنچه در آن روزاتفاق افتاد محصولی بود از تلاش همه جانبه ای که درطول سال های متمادی قبل از آن انجام گرفته بود و این تلاش ازسوی همه قشرهای این کشور بود.
و اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون
حاج آقا شهید ضایعه ی درگذشت مادر مهربان و مومنه شما را به محضر شما و بستگان محترم تسلیت عرض می نمایم . باشد که همنشین حضرت زهرا سلام الله علیها باشد . ما را در غم خود شریک بدانید .

حاج آقا هر مادری دلش می خواد از خودش یه باقیات الصالحاتی به جا بذاره . وقتی حرف ایثار و شهادت میشه مادرا ته دلشون می گن خدایا به ما منت بذار بچمون تو راه شهدا قدم بردارن و دل امام حسین علیه السلامو شاد کنن .
شکر خدا که تو هم خوب به پست و مقام ارزشمندی رسیدی . جون قنبر تا فرصت داری بیشتر خدمتگزار ایثارگران و جانبازان باش . بذار مادرت اون دنیا بهت افتخار کنه . خب اگه بعضی کاراها هم دست تو نیست اشکال نداره تو قد هممتت تلاش کردی . خدا قبول می کنه . اما وای به حالمان اگه اگه اگه .... خودتون خوب می دونی می خوام چی بگم . نمی دونم این دنیا چقدر مواظبش بودی ولی اقلا پس مواظب باش دل مادرتو در آن دنیا نشکنی . ....
شادی روح مادر مکرمه حاج آقا شهیدی جمیعا صلوات ...
سلام ، انا لله و انا الیه راجعون همدل و همراه با ایثارگران محترم بویژه انجمن جانبازان عروج والده مکرمه را در سوگ و ماتم سادات جلیل القدر تسلیت عرض میکنیم.
مادر یعنی اصالت ذریه فرزند یعنی تغذیه طفل از خون و تک تک سلولهای ریشه آفرینش ، پس اصالت ذریه میتواند اصالت فرزند باشد. میگویند پسر نوح با بدان بنشست اما یقین داریم قبل از تکوین در رحم مادر با ریشه وجود مادر همنشین بوده همینطور ذریه بانوی محترمه سادات بنی فاطمه (س) که همگی از نور آفریده شدند ریشه آفرینش در انوار اعجاز روح القدوس دارند که علوم ماوراء طبیعت یا متا فیزیک قابل توضیح با علوم ناقص ظاهری یا دی ان ای نیست.
حضرت نوح (ع) پنج پسر داشت که یکی سوار کشتی نشد اما چهار پسر در کشتی نشستند. یکی از پسرها در کشتی با همسرش مرتکب قبیحی شدند لذا ارتکاب جرم در حریم رسول توحیدی دارای کیفر جنون است بنابراین آن پسر و همسرش در اثر جنون خود را از کشتی بیرون انداختند لیکن سه پسر باقیمانده ادامه دهنده ذریه پاک حضرت نوح (ع) شدند به این ترتیب ملاحظه میشود مادر حضرت یوسف (ع) و بنیامین از ریشه متفاوت نسبت به سایر برادران بوده است.
انتقال علم الهی از وجود مادر به فرزند موجب اوج کمال علوم الهی میباشد که در دوران بلوغ عقلی به مدارج عالی علوم آخرت منجر میگردد. نمونه اکتساب علوم الهی از سنین کودکی را عینا بین بزرگان و نخبگان علوم دینی شاهد هستیم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi