شناسه خبر : 42430
چهارشنبه 21 بهمن 1394 , 00:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عیادت از بانوان جانبازان نخاعیِ در بیمارستان خاتم

اعضای انجمن جانبازان نخاعی از بانوان جانباز نخاعی که به منظور چکاب وانجام آزمایش های دورهای در بیمارستان خاتم بستری شده اند عیادت کردند.

فاش نیوز - تعدادی از جانبازان و اعضای انجمن جانبازان از جانبازان 70% نخاعی بانو، در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) عیادت کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان، شب گذشته جانبازان نخاعی اسرافیلی"مدیرعامل انجمن"، مهرآیین "مسئول تجهیزات و لوازم پزشکی انجمن" و فاضل شایسته از مدیران سابق انجمن و از فعالان و مروجان فرهنگ ایثاروشهادت با حضور در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) از جانبازان بانوی نخاعی، بستری شده در این بیمارستان عیادت کردند.

دراین دیدار صمیمی که دکترکاظمی، رییس بیمارستان نیز حضور داشت، تعدادی ازجانبازان بستری شده با ابراز گلایه از مشکلات بوجود آمده،از قبیل ناهماهنگی های موجود، بستری بیماران غیرجانباز در اتاقشان با توجه به مکاتبه انجمن با بیمارستان و معاونت بهداشت و درمان بنیاد در همین زمینه و پذیرش و درمان ،خواستار رفع این مشکلات و رسیدگی بهتر شدند که دکتر کاظمی رییس بیمارستان خاتم (ص) برای رفع مشکلات موجود، دستورات لازم را صادرکرد و در مورد برخوردناشایستِ یکی از پرسنل پذیرش با این جانبازان هنگام تشکیل پرونده و بستری، به مسئول مربوطه تذکرلازم را ارائه داد.

برپایه این گزارش، کمیته بهداشت و درمان انجمن برای اخذپذیرش و بستری و اجرای طرح پایش سلامت برای این شش بانوی جانبازنخاعی از مدتهاپیش درحال پیگیری بود که دو تن از این بانوان برای اولین باراست که به عنوان" پایش" به تهران اعزام و در بیمارستان خاتم بستری می شوند.جانبازان مورد اشاره از استانهای هرمزگان، کرمانشاه، اصفهان و آذربایجان غربی هستند.

فاش نیوز برای بانوان جانبازنخاعی، احمدی، رودانی نژاد، موسیوند، رجبی، زارعی و رحیمی، از درگاه باریتعالی آرزوی صحت و سلامت مسئلت دارد.

 

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi