شناسه خبر : 42434
سه شنبه 20 بهمن 1394 , 14:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فراخوان تشکل های ایثارگری برای 22 بهمن

تشکل‌های ایثارگری اعم از خانواده شهدا،‌جانبازان و آزادگان با فراخوان گسترده ی ایثارگران برای شرکت در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن از همه اقشارجامعه نیز برای حضور در این راهپیمایی دعوت به عمل آوردند.

فاش نیوز - انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان،جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، تشکلهای جانبازان و ایثارگران همه اقشار را به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن  فراخواند

تشکل های ایثارگری با صدوربیانیه ای سی وششمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک گفته و امت حزب الله ، خصوصا" اقشار مختلف ایثارگران اعم از خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، آزادگان و رزمندگان را به حضور گسترده درراهپیمائی 22 بهمن فراخواند.

 متن کامل بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اصیل ماجلوه ای از نهضت پر عظمت حضرت رسول الله (ص ) است . "امام خمینی(ره) "

روز 22 بهمن سال 1357 یک روز بریده از قبل نبود، آنچه در آن روزاتفاق افتاد محصولی بود از تلاش همه جانبه ای که درطول سال های متمادی قبل از آن انجام گرفته بود و این تلاش ازسوی همه قشرهای این کشور بود. "مقام معظم رهبری"

فجر انقلاب، فجر بیداری مسلمانان و مستضعفان علیه حکومت‌های فرعونی در سراسرجهان بود ،تاجایی که هم اکنون پس از گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب، شاهد رویش جوانه‌های مبارزه وبیداری اسلامی و حماسه در برخی کشورهای اسلامی هستیم که از نتایج انقلاب اسلامی ایران می‌باشد .

سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به یاد روزهای خون بار بهمن ماه سال 57 در حالی ارج می‌نهیم که از یک سو نتایج وصف ناپذیر این انقلاب مردمی روز به روزدر مقاومت مردم فلسطین و لبنان و جریانهای انقلابی درکشورهای اسلامی واز سوی دیگرتوطئه سران خود فروخته کشورهای مرتجع منطقه آشکارترمی‌شود ودر دراین میان جنایات استکبار جهانی شکل پیچیده تری به خود گرفته است،به گونه ای که برای جلوه دادن چهره ای خشن از اسلام و برای جلو گیری از گسترش اسلام ناب محمدی درجهان جریان تکفیری رابوجود آورده است ،تا با در گیر نمودن کشورهای محور مقاومت به جنگی فرسایشی ضمن ایجاد یاس و نا امیدی در میان مردم مسلمان با از بین بردن امکانات زیر بنایی و تضعیف این دولتها ،امنیت رژیم جعلی و جنایتکار صهیو نیستی را فراهم آورد.

ما اعتقاد راسخ داریم که جبهه نبرد اسلام با کفر جهانی درداخل مرزهای سوریه ،عراق،افغانستان و لبنان است، و می بایست دراین جبهه ها به شدت با دشمنان نا بکار اسلام ناب محمدی مبارزه کرد،تا توطئه را درنطفه خشکاند. اکنون که دردوره پسابرجام به سر میبریم و دوره تحریم را به ظاهر پشت سر گذاشته ایم بر مسئولین است که ضمن هشیاری دربرابر نفوذ دستهای پلیداز مجرای اقتصاد پسا برجام ،با اجرای کامل طرح اقتصاد مقاومتی برای همیشه دشمن را دراین نبردنیزخلع سلاح ونا امید گرداند . انتخابات 7 اسفند نقشی پر رنگ در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی داردوبراین باوریم که حضور پرشورمردم در تظاهرات روز 22 بهمن طلیعه مبارکی برای انتخابات خواهد بود. لذا بدینوسیله انجمن جانبازان نخاعی ازملت بزرگوارایران اسلامی خصوصا خانواده های معظم شهداء ،ایثارگروجانباز دعوت می نماید،برا ی نمایش قدرت کشوربقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا به دشمنان قسم خورده انقلاب ودمیدن روح مقاومت وپایداری به سایرملل مسلمان وتاکید بر تحقق آرمانهای بلند امام خمینی (ره) مانندعدالت درجهات اجتماعی واقتصادی وسیاسی باوحدت ویک پارچگی دوشادوش یکدیگرذیل رهنمودهای مقام معظم رهبری،دریوم الله 22 بهمن هرچه با شکوهترشرکت نماییم.

 

-انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان

-جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی
- گروه پیگیری امور جانبازان نخاعی
-  گروه پیگیری امور جانبازان دو پا قطع
- گروه پیگیری امور جانبازان دو دست قطع
- خانه نور (گروه پیگیری امور جانبازان نابینا)
- انجمن جانبازان شیمیایی
- مجمع شاهد ایران اسلامی
- جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار
- مجمع جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی
- هیئت نورالائمه (جانبازان و رزمندگان)
- هیئت جانبازان امام مهدی(عج)
- هیئت عاشقان قمر بنی هاشم (ع) (جانبازان و رزمندگان)
- هیئت جواد الائمه(جانبازان و رزمندگان)

- هیئت خانواده های معظم شهدا
- جانبازان عاشورایی

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
...

بسم اللّه‏ الرحمن الرحیم

بیست و دو بهمن سرآغاز پیروزی ملت ایران بر مستکبران و غارتگران،

22 بهمن سرآغاز برچیده شدن دستگاه ستمگری طاغوتیان،

و 22 بهمن سرآغاز حکومت اللّه‏ بر جهان، 22 بهمن سرآغاز برافراشته شدن پرچم

عدالت اسلامی و بیداری مستضعفان، بر کشور و ملت بزرگ ایران و

بر جمیع مسلمانان و مستضعفان و محرومان مبارک باد.


روح ‏اللّه‏ الموسوی الخمینی
همیشه در صحنه خواهیم بود
تا مشت محکمی به دشمنان خارجی و داخلی بزنیم و بگوییم تا خون در رگ ماست پشتیبان ولایت فقیه هستیم
و در انتخابات 7 اسفند ماه حضور پرشور داریم تا دشمنان قسم خورده ضربه محکمی بخورند چرا که روز حساس و روز سرنوشت ساز است
چرا که در حال حاضر مخالف حضور ایثار گران در صحنه هستند و قوانین آنها را بر ضد ایثارگران تفسیر می کنند
ولی ما ایثارگران با حضور پرشور خود در انتخابات ثابت خواهیم کرد که پشتیبان ولایت فقیه هستیم و پاسدار خون شهدا و ارزش های دفاع مقدس هستیم
نظر من دعوت از جانبازان عضو جبهه جانبازان است تا به حال از ما دعوت نکردید چه در مر اسم ها و همایش ها ودیگر برنامه های شما پس چه جبهه جانبازان هستید که یک بار هم جانبازان عضو شهرستانها را دعوت نکردید.
دعوت از اعضای جبهه جانبازان انقلاب اسلامی انجام نمی گردد. و جانبازان شهرستان ها که عضور جبهه هستند هیچگاه دعوت نکردید. در همایش یا انتخابات و مراسم های دیگری .
حضور حماسی ملت غیور واتقلابی ایران دریوم الله 22بهمن عید مقاومت اسلامی.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi