شناسه خبر : 42440
چهارشنبه 21 بهمن 1394 , 08:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ماجرای دستخط یک شهید

شهید "محمد مسرور" از طلبه‌های جوان و اهل شهرستان کازرون بود که در جریان عملیات آزادسازی شهرک‌های شیعه‌نشین نبل و الزهرا در سوریه به شهادت رسید.

پیکر این شهید مدافع حرم که از رزمندگان تیپ امام سجاد(ع) بود صبح امروز سه شنبه 20 بهمن ماه در مراسمی با حضور مردم و مسئولان  شهر کازرون تشییع و به خاک سپرده شد.

از این شهید طلبه‌ی مدافع حرم دفترچه یادداشتی به یادگار مانده که روی جلد آن نوشته است "راضی نیستم کسی به این دفترچه نگاه کند" و تا زمان حیات کسی به آن نگاه نکرد تا بعد از شهادت که راز دفترچه پیدا شد.

"محمد مسرور" در یکی از صفحات این دفتر خواب دیدار با امام سجاد(ع) و شنیدن خبر شهادت خود را تعریف کرده و نوشته است:

این خواب خیلی مرا خوشحال کرد. خواب دیدم که امام سجاد(ع) نوید و خبر شهادت من را به مادرم می‌گوید و من چهره آن حضرت را دیده و به من فرمود تو به مقام شهادت می‌رسی و من در تمام طول عمرم به این خواب دلبسته‌ام و به امید شهادت در این دنیا مانده‌ام.

هم اکنون که این خواب را می‌نویسم یقین دارم که شهادت نصیم می‌شود و منتظر آن خواهم ماند تا کی خداوند صلاح بداند که من هم همچون شهیدان به مقام شهادت برسم و به جمع آنان بپیوندم. هم اکنون و همیشه در قنوت نمازم اللهم الرزقنی توفیق الشهادت فی سبیلک است تا خداوند شهادت را نصیبم کند و از خداوند هیچ مرگی جز شهادت نمی خواهم.

 

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi