شناسه خبر : 42448
چهارشنبه 21 بهمن 1394 , 09:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دعوت شهیدی برای حضور در 22 بهمن

تن پیام حجت الاسلام و المسلمین شهیدی به شرح زیر است:
بسمه تعالی
«وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ»
بیست و دوم بهمن ماه یادآور به ثمر رسیدن بیداری و خروش ملت سلحشور ایران در برابر حاکمیت ظلم و فساد و طلوع نور آزادی و عدالت است. پیروزی انقلاب اسلامی به ملت های جهان و دولت های استکباری نشان داد که با قدرت الهی و در پرتو ایمان ، با عقیده ای راستین و ایستادگی می توان بر هر قدرتی فائق آمد چرا که احقاق حق و زوال باطل؛ وعده ی محتوم الهی است. خجسته سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را که یادآور روزهای شور و شعور ملت غیور ایران و ایثار و رشادت شهدا و ایثارگران معظم و خانواده های معزز آنان در برابر رژیم طاغوت است به تمامی حماسه سازان و فجرآفرینان تبریک و تهنیت عرض نموده و در این ایام مبارک، یاد و خاطره امام راحل و شهدای معزز انقلاب اسلامی را گرامی می داریم و با مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب تجدید میثاق می نماییم. امید آنکه به فضل الهی، عزت  ایران اسلامی تا طلوع دولت فجر  و  ظهور حضرت  ولی عصر  (عجل الله تعالی فرجه الشریف) دوام  یابد. (ان شاء الله)
از ملت غیور و شهید پرور و به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران که همیشه در تمامی عرصه ها حضوری فعال و چشمگیر داشته اند، دعوت می نمایم با حضور سازنده خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه بار دگر عظمت، شکوه و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان و به ویژه دولت های استکباری جهان نشان دهند.
سید محمدعلی شهیدی

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi