شناسه خبر : 42451
چهارشنبه 21 بهمن 1394 , 09:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اقدامی قابل تأمل از سوی بنیاد شهید

نمایشگاه «قاب سرخ» که مدت هاست توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان ها و شهرهای مختلف برگزار می شود، اینبار در کنار محل برگزاری جنگ شادی همراه با ساز و آواز برگزار شد!

بنابراین گزارش؛ بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان لرستان نمایشگاهی از تصاویر شهدا و جشنواره قاب سرخ راه اندازی کرده است که دقیقاً در کنار محل برگزاری جنگ شادی است که از صبح تا شب صدای ساز و آواز غیر مجازش تمام فضا را پر کرده و دختران بی حجاب سانس های این برنامه را در اختیار گرفته اند.

این نمایشگاه که تقریباً بدون هیچ برنامه ریزی دقیقی انجام شده است، مخاطب و بازدید کننده ای ندارد و بعضاً مردم گمان می کنند عوامل آن مسئول فروش بلیت های «جنگ شادی» هستند که در کنار نمایشگاه مشغول فعالیت است.

گفتنی است پیش از این نیز بنیاد شهید و امور ایثارگران نمایشگاه هایی را راه اندازی نموده بود که در آن ژورنال های لباس های مجلسی زنانه نیز به فروش می رسید!

منبع: شهدای ایران
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi