شناسه خبر : 42456
چهارشنبه 21 بهمن 1394 , 09:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سامانه استعلام سوابق زمین ایثارگران راه اندازی شد

خداکرم کولیوند گفت: در راستای تسهیل و اجرای فصل دوم قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران از جمله قوانین بودجه سنواتی و همچنین تحقق اهداف دولت الکترونیک، سامانه مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان ملی زمین و مسکن راه اندازی و هم اکنون در پایگاه اطلاع رسانی ایثار بخش خدمات الکترونیک برای استفاده کاربران مربوطه در ستاد بنیاد استان های کشور قرار گرفته است.
مدیرکل تامین مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: برابر قوانین موجود، وزارت راه و شهر سازی موظف به تأمین مسکن ایثارگران فاقد مسکن واجد شرایط که قبلاً از زمین و مسکن دولتی استفاده نکرده اند است و این سیستم جدید به منظور شناسایی ایثارگران واجد شرایطی که قبلاً از زمین و مسکن دولت استفاده نکرده اند راه اندازی شده است.
کولیوند افزود: در گذشته فرایند استعلام از طریق بنیاد به صورت موردی و مکاتبه ای از ادارات کل راه و شهرسازی انجام می شد که با راه اندازی این سیستم مشترک، شناسایی ایثارگران واجد الشرایط به تفکیک شهرستان ها برای استان های سراسر کشور مهیا شده است و بر همین اساس، برنامه ریزی های لازم باید انجام شده با توجه به واجدین شرایط هر شهر، توافقات لازم با ادارات کل راه و شهر سازی منعقد شود.
لازم به ذکر است بروز رسانی اطلاعات سیستم به عهده اداره کل تأمین مسکن ستاد مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران است؛ این سامانه هم اکنون قابلیت استعلام سوابق فردی با درج کد ملی ایثارگران را دارا است.

 

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi