شناسه خبر : 42462
چهارشنبه 21 بهمن 1394 , 11:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فراخوان جمعیت جانبازان برای راهپیمایی فردا

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای، همه اقشار ایثارگران و ملت فهیم ایران اسلامی را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن فراخواند.

فاش نیوز -  جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای، همه اقشار ایثارگران و ملت فهیم ایران اسلامی را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن فراخواند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت جانبازان، متن کامل بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فَبِمَا نَقْضِهِم مِّیثَاقَهُمْ لَعَنَّاهُمْ وَجَعَلْنَا قُلُوبَهُمْ قَاسِیَةً ۖ یُحَرِّفُونَ الْکَلِمَ عَن مَّوَاضِعِهِ ۙ وَنَسُوا حَظًّا مِّمَّا ذُکِّرُوا بِهِ ۚ وَلَا تَزَالُ تَطَّلِعُ عَلَىٰ خَائِنَةٍ مِّنْهُمْ إِلَّا قَلِیلًا مِّنْهُمْ ۖ فَاعْفُ عَنْهُمْ وَاصْفَحْ ۚ إِنَّ اللَّـهَ یُحِبُّ الْمُحْسِنِینَ. ﴿مائده ، ١٣

(آنگاه به سبب پیمان شکنی‌شان لعنتشان کردیم، و دلهایشان را سخت گردانیدیم [به طوری‌] که کلمات [کتاب‌] را از مواضع خود تحریف می‌کردند و بخشی از آنچه به آنان پند داده بودند، فراموش کردند، و همچنان به خیانت آنان پی می‌بری، مگر عده اندکی از آنان، پس آنان را ببخش و بگذار و بگذر که خداوند نیکوکاران را دوست دارد.)

سی و هشتمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را در حالی جشن می گیریم که نه تنها بیداری اسلامی در جهان اسلام، بلکه بسیج جهانی مستضعفین در حال صف آرایی در مقابل نفوذ فرهنگی استکبار جهانی می باشد. پیش بینی های پیامبرگونه سلاله پاک رسول الله (امام خمینی) "صلوات الله علیهما" با شنیدن شکستن استخوان های مارکسیسم و بازگشتن غربی ها از تمام بیراهه های ایسم های متکثر مدرنیزم و پشیمانی و رسوایی آل سعود و ائتلاف برای تشکیل مثلث شوم صهیونیزم و اسلام آمریکایی و اسلام تکفیری محقق شد.

 این روزها دیگر ایران اسلامی با مستشاران شجاع و مجرب گمنام و مشهور خود در جغرافیای بدون مرز جهان اسلام با فناوری های سخت و نرم روز دنیا با قرائت های جعلی از اسلام و انسانیت مبارزه می کند و برای ملت شریف ایران که به قول شریف امام راحل "از مردم عهد رسول الله هم بالاتر است" امنیت و سلامت و آرامش را به ارمغان می آورد. روزگاری در کنف آن اَبَر معمار عقیدتی – سیاسی گفتمان انقلاب اسلامی، ملت ایران طعم شیرین آزادی و استقلال را چشید و یکبار و برای همیشه تعیین و تثبیت نظام اسلامی را تجربه نمود و با تسخیر لانه جاسوسی و ایستادگی در مقابل ارتش چهارم جهان به مدت هشت سال، دفاع مقدس را به رخ جنگ طلبان و ماجراجویان جهان استکبار کشید.

 اکنون نیز نسل های سوم و چهارم همان انقلاب که حقا" انفجار نور بود، با بصیرت و راهبری های حکیمانه این رهبر فرزانه، علی رغم وسعت و پیچیده گی های بیشتر و چند بعدی "امنیت"، با به اسارت گرفتن تفنگداران دریایی و انجام مانورهای عظیم و موشکباران رژیم صهیونیستی از لبنان و فلسطین، هیمنه رویایی هژمونی استکبار جهانی را چند باره در هم کوبیده است.   

علاوه بر این، مقام عظمای رهبری دام عزه، برای جلوگیری از تحریف مبانی ناب انقلاب اسلامی که آنرا متعلق به امام عزیز خود می داند در قالب "مدیریت جهادی" به تشکیل ستادها و قرارگاهها در ارکان نظام و شوراهای عالی امنیت ملی و انقلاب فرهنگی فرمان می دهد. معظم له بدین روش حق کلام و گفتمان پیر و مرادش را بجای آورده و از این رهگذر، سکان نظام را روی "خطوط اصلی و روشن انقلاب" که مفاد و منویات آن در دهها کتاب تنظیم و نشر شده است هدایت می نمایند. حضرتش مستدام انطباق کامل بر "تفکر صحیح و خالص انقلابی و حزب اللهی" با عنوان فاخر و شایسته "هندسه انقلاب"  این الواح گران مرتبه را در علو درجات صیانت و ترویج می نمایند.

شایسته است؛ که جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ایران به عنوان طلایه داران شاهد و ایثارگر در تمامی جبهه های سخت و نرم، برای جلوگیری از "دو قطبی شدن کشور" و "نفوذ غیر خودی و ضد انقلاب" و البته تحقق "همدلی و همزبانی با ملت شریف ایران و دولت"، ذیل عنوان مطالبات امام راحل و رهبر معظم انقلاب دام عزه، مُرِّ جزئیات لاینفک "هندسه انقلاب" را باز خوانی و مطالبه نماید. اهم و فراوانی تکرار این دغدغه مندیها از دیدگاه مقام عظمای ولایت به ترتیب، عبارتند از:

«مردم»، «استقلال کشور»، «تدین و پایبندی به مبانی اسلامی»، «مبارزه با استکبار و زورگویی»، «مسئله‌ی فلسطین»، «موضوع معیشت مردم»و «توجه به مستضعفین و رفع فقر» می باشد.

با توجه به شرایط پسابرجام و با فرض دستاوردهای نسبی در مذاکرات می توان با اغماض گفت؛ شرایط پیش روی امنیتی و اقتصادی کشور بی شباهت به شرایط  عبرت آموز غزوه احد نیست. لذا؛ جمعیت جانبازان بر حفظ امنیت تنگه های راهبردی مورد اشاره رهبر معظم و با بصیرت تأکید نموده و خواستار پرهیز دولتمردان و مسئولان شرکت های خصوصی - دولتی از حرص و طمع و اشرافی گری و اسراف و مصرف گرایی، بویژه واردات و القاء مصرف کالاها و استفاده از خدمات خارجی، در قالب انعقاد قراردادهای خام فروشی طولانی مدت، بویژه نفتی و با قیمت های ارزان، می باشد.

همچنین معظم له برای مبارزه با تأثیر آرام و بی سر و صدای شیوه‌های جدید در "امنیت زیر پوستی جامعه" احساس خطر نموده و صریحاً، شورای امنیت را توصیه به تفکر انقلابی و اندیشه کارآمد و در قالب تلاش خستگی ناپذیر و کار کارشناسی توصیه نمودند، که این مهم نیز از انگاره های هندسی یاد شده در "گفتمان ناب انقلاب اسلامی امام راحل" نیز می باشد.

در خاتمه، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران پیشاپیش ملت شریف ایران، برای دفع توطئه های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی، برای صیانت از آرمان های رفیع "هندسه ناب گفتمان انقلاب اسلامی" و نمایش حماسه "همدلی و همزبانی"، که زبونی و تحقیر یاوه گویان استکبار جهانی را بدنبال خواهد داشت در راهپیمائی سالگرد پیروزی انقلاب حضور می یابند و همه آحاد ملت ایران را نیز به حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن فرا می خوانند.  

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
بنده به عنوان یک جانباز بسیجی روزهای جنگ، با تمام وجودم از همه کسانی که به اسم جانباران و ایثارگران به دنبال مطامع باندی و جناحی خود هستند، اعلان برائت و بیزاری و تنفر می کنم. من جانباز حرمت ملت، دین و وطن هستم و به هیچ جناحی گرایش ندارم و از هرکس که در راه اعتلای شرف، قدرت، سربلندی و سرافرازی ملتم و بعد همه ملت های مظلوم جهان تلاش واقعی نمایید نه عوام فریبانه برای انحراف افکار و چپاول و غارت ملت مظلومم، حمایت می کنم. اینها لباس های شرفی هستند که هرکس به تن کند و با عقل و اندیشه و اعتقاد به آنها عمل نمایید، خداوند در دنیا وآخرت او را سربلند کند، و هر کس این لباس را به تن کرد برای فریب من و مردم سر زمینم، خداوند او را در دنیا و آخرت بی آبرو کند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi