شناسه خبر : 42471
چهارشنبه 21 بهمن 1394 , 13:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

میشه پولمو پس بگیرم؟

مسعود- بنده 4 سال سابقه جبهه دارم و با ماده 27 میشه شش سال. الان بیمه از من طلب 40 میلیون حق بیمه کرده که البته سی میلیون آن را باید اداره بپردازه که مدیر کل میگه نداریم و نمیدیم.

 آیا اگه من شخصا پرداخت کنم میتونم با شکایت از طریق دیوان عدالت اداری پولم رو پس بگیرم؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
برادر عزیز رزمنده ام مسعود
شما فقط باید هزینه احتساب سنوات را تقبل فرمائید . در ثانی شکایت به دیوان متاسفانه تنها راه اجرای قانون در زمان حال است

ماده۲۷ـ مدت خدمت داوطلبانه جانبازان، رزمندگان، آزادگان و شهدا در جبهه قبل از استخدام و اشتغال در صورت تمایل جزء سنوات قابل قبول از لحاظ بیمه و بازنشستگی به مأخذ مشاغل سخت و زیان‌آور (یک به یک و نیم) محسوب می‌گردد.

دولت مکلف است مابه‌التفاوت کسور بیمه و بازنشستگی سهم کارمند و یا کارگر و کارفرما را برای مدت مذکور به مأخذ آخرین وضعیت استخدامی (حقوق و مزایای مشمول کسور بیمه و بازنشستگی) محاسبه و یکجا به صندوقهای مربوط واریز نماید.


در قسمت دوم قانون نحوه پرداخت سهم کارمند (کارگر ) و دولت کاملا مشخص شده
ایا تامین اجتماعی با اعمال ماده 27 موافقت نموده؟
مسعود جان سلام .
اگه پولو بریزی ؛؛؛ یعنی حق کارفرماتو شما ریختی به شکم دولت مطمئن باش شما که هیچ چند نسل بعدتم نمی تونن بگیرن . بطور کل چطور میخوای ثابت کنی که این پولو که از یک حساب به حساب دولتی ریخته شده شخصیت حقوقی یا حقیقی تظمین کنه ؛ برادرم مکن کاری که نااهلان بر آن بخندند .
مسعود جان سلام .
اگه پولو بریزی ؛؛؛ یعنی حق کارفرماتو شما ریختی به شکم دولت مطمئن باش شما که هیچ چند نسل بعدتم نمی تونن بگیرن . بطور کل چطور میخوای ثابت کنی که این پولو که از یک حساب به حساب دولتی ریخته شده شخصیت حقوقی یا حقیقی تضمین کنه ؛ برادرم مکن کاری که نااهلان بر آن بخندند .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi