شناسه خبر : 42483
چهارشنبه 21 بهمن 1394 , 18:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اگر شمشیر به روی خودی نکشند

مبهوت- بی بصیرتی و بی تدبیری عده ای مسلمان نما که درراس حاکمیت سعودی قراردارند و بدترازآنان کسانی که بعنوان عالمان دینی درآن کشور فتواهای عجیب و غریب صادرمی کنند و خون برادرمسلمان را مباح دانسته و حتی به ناموس آنان تعدی می نمایند  موجب شده تا استکبارجهانی بهترین بهره برداری را بنمایدو اکنون امریکا و رژیم صهیونیستی به کناری نشسته اند و مسلمانان به جان هم افتاده اند. تاامروز سوریه و عراق و یمن و اکنون زمزمه لشکرکشی سعودیها به سوریه بگوش می رسد. این به معنای آنست که مسلمانان به جان هم بیفتند تا جاکمیت"ازنیل تا فرات" را دودستی تقدیم صهیونیست ها بنمایند.

   دراینجا فقط جمهوری اسلامی و مقاومت اسلامی هستند که تمام قد دربرابر این توطئه بزرگ جهانی ایستاده و هزینه هایش را می پردازند.هرچند افسوس می خوریم که چرا کشورمسلمان و همسایه جنوبی مان یعنی سعودی ها چنین خیانتهایی می کند و چندهمسایه دیگررا هم باخودهمراه نموده  اما با دلی پردرد مجبوریم دربرابر خباثتهایشان بایستیم و آنان را وادار به تفکر و تامل درسیاستهایشان بنماییم.هیچ مسلمانی راضی به ریختن خون برادرمسلمانش نیست اما تجربیات صدراسلام این درسها را به ما آموخت که برای حفظ دین و حفظ حرمت مسلمانان و دفع کفار ومشرکین، هرچه تدبیر داریم به کارببریم و ازنفوذ کفر و شرک و نفاق جلوگیری نماییم.

 یقینا ایستادگی جمهوری اسلامی و مقاومت اسلامی دربرابرتوطئه های استکبارجهانی بالاخره پیروزی را برای ما ببارمی آورد اما صدافسوس به حال مسلمانانی که به جای اتحادو همبستگی و جنگ با دشمن صهیونیستی، شمشیر برروی هم دینان و برادران خودکشیده و مال و ناموس آنان را غارت می نمایند. اگر فقط مقداری ازاین نیرو وامکانات که امروز بنام داعش و النصره و جیش الاسلام برعلیه مسلمانان بکارگرفته شده، برعلیه دشمن صهیونیستی بکارمی رفت، درهمان 4و5سال قبل دیگراثری از صهیونیست ها در پیرامون قدس عزیز نمی ماند و منطقه ازلوث آنان پاک می شد.

 جمهوری اسلامی ایران به رهبری ولایت فقیه و همدلی و اتحادملت ایران باقاطعیت و قدرت دربرابر زیاده خواهی و گردن کشی استکبارجهانی ایستادگی نموده و ان شاا...در22بهمن و همچنین درانتخابات 7اسفند باردیگر مستکبرین عالم را مایوس می نماییم. مرگ برامریکا مرگ برانگلیس مرگ براسرائیل.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
37بهار پیروزی را جشن می گیریم. و خدا را شکر می کنیم.
انقلاب ما انفچار نور بود... امام خمینی
متاسفانه عناصر نامطلوب و شرایط جنگ نرم دست بدست هم داده تا خون شهدا و رزمندگان را پایمال نمایند...
از آرمان رزمندگان اسلام و شهیدان والامقام حفاظت نماییم.
حاکمان دارای خوی استکباری با فریب و استثمار عده ای عوام جاهل آنها را کشتار و غارت وا داشته و خود این حکام نیز فرمانبر ابلیس و شیطان جهانخواراند. پس مبارزه با اینها و عروسکهای کوکی آنها در خارج و داخل کشور وظیفه است.
سلام ، قبل از ظهور اسلام و بعثت پیامبر اکرم (ص) نام مبارک (احمد) در تورات و انجیل بوده که حضرت موسی و عیسی مسیح (ع) ظهور او را بشارت دادند از این رو عالمان و مردم یهود و نصاری با تبرک به این نام شریف اعجازها و مرادها و آرزوها یافتند و برای زمان ظهورش نذرها و نیازها کردند. پس از ظهور پیامبر اکرم (ص) و نزول آیات قرآن در خصوص نسخ ادیان یهود و نصاری این اعتقادات تغییر کرد و عالمان دشمنی وسیعی با پیامبر اکرم (ص) در پیش گرفتند هرچند آیاتی نازل شد که ادیان گذشته را منسوخ کرد و فقط اسلام مورد تایید الهی قرار گرفت لیکن در آیاتی دیگر اعمال گذشته را منسوخ نکرد و همچنان اعمال و طاعات یهود و نصاری را با شرط ایمان بر اسلام معتبر دانست.
اگر شرایط امروز خودمان را در انتظار ظهور منجی عالم بشریت (عج) با آن دوران قبل از اسلام مقایسه کنیم و با اخبار اولیا و معصومین (ع) در خصوص ویژگیهای دوران ظهور بررسی نماییم متوجه اهمیت درک شرایط قبل از اسلام و شرایط کنونی قبل از ظهور منجی خواهیم شد. بدیهی است پس از ظهور امام غایب (عج) عده ای دشمنی خودشان را با آن حضرت آشکار خواهند کرد و بسیار محتمل است که برخی متعصبین دین فروش امروز در صف اول دشمنی قرار گیرند که پس از روشن شدن حقایق و تظاهر بر انتظار ظهور منافع شخصی یا گروهی را در خطر و نابود ببینند. امروز با وجود نایب بر حق منجی و امام غایب (عج) مشاهده میگردد عده ای کور دل و بیمار دل دشمنی خودشان را با آل الله آشکار کردند و بطور علنی با گفتار و رفتار و نوشته ها نسبت به نماینده حضرت و پیروان ولایت بویژه ایثارگران محترم دشمنی میکنند.
اکنون هر شخصی میتواند خودش را محک بزند زیرا حضرت رسول اکرم (ص) فرمود محک حق و باطل همانا محبت معصومین (ع) و بغض ایشان است. بصیرت داشتن حداقل معرفت و کف ولایتمداری است که بر پیروی ظاهری دلالت دارد. بصیرت از دو بخش سمیع و بصیر تشکیل میشود که به معنی خود را ندیدن و مولا را دیدن است یعنی دیده ور شدن و شنوا بودن در امر است که ولی خدا از غیب الغیوب دریافت کرده است. محبت و حسن خلق ، پیروی از ظاهر و باطن ولیست یعنی نگریستن بر نیک و بد از چشم حق نه از چشم خود که جز با عشق میسر نخواهد شد.
حسن خلق اینست گر داری عمل
وصف تو بر وصف حق گردد بدل
او نخواهد جز رضای یار خویش
فارغ است از راحت و آزار خویش
متصف چون بر صفات حق شدی
رستی از قید خودی مطلق شدی
بس دقیق است این کلام عام نیست
هست بهر پخته بهر خام نیست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi