شناسه خبر : 42537
شنبه 24 بهمن 1394 , 19:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فاش نیوز را درنمایشگاه رسانه های دیجیتال ببینید

غرفه فاش نیوز در سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی آغاز به کار کرد.

فاش نیوز - غرفه فاش نیوز در سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی آغاز به کار کرد.

بنابراین گزارش، سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی عصر روز جمعه با حضور فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و جمعی از اصحاب رسانه افتتاح شد.

این نمایشگاه تا روز سه شنبه 27 بهمن ماه از ساعت 10 صبح الی 8 شب برای بازدید عموم دایر می باشد.

این نمایشگاه در ضلع جنوبی بوستان گفت و گو، واقع در بزگراه شهید حکیم، خروجی چمران جنوب،محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران برگزار می گردد.

غرفه پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار وشهادت(فاش نیوز) نیز در اولین روز آغاز به کار این نمایشگاه بازگشایی شد.

گفتنی است در نخستین روز بازگشایی نمایشگاه رسانه های دیجیتال، خانم دکتر لاله افتخاری نماینده ایثارگرمردم تهران در مجلس شورای اسلامی از غرفه فاش نیوز بازدید به عمل آورد.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام
ضمن آرزوی سلامتی برای سایت وزین فاش نیوز ،آرزوی موفقیت های بیشتر برای آن پایگاه اطلاع رسانی ایثارگران داریم.
سلام.ماهم برای فاش نیوزآرزوی سلامتی وموفقیت راازدرگاه حضرت حق خواستاریم. موفق وسربلندباشید.انشاءالله.
من براتون آرزوی موفقیت می کنم اما در معرفی و تبلیغ این خبر در برنامه تلگرام یه کم ، کم گذاشتید . می دونید باید یه جور متن را می نوشتید که قشنگ معلوم بشه این سایت متعلق به جانبازان است . و کاربر مبلغ در حال بیان نقطه نظرات جانبازان عزیز می باشد .
مثلا کانال جمعیت جانبازان اسم خوبی را انتخاب کرده ولی به نظر من مطالبش بی روح هستند . عکسها که جای خود ولی باید به متنهای نوشتاری با استفاده از شکلک ها خلاقیتی بکار برد که جذاب باشه ...
فاش نیوز این مشکل را ندارد ولی بعض وقتها متن ها جوری است که در نگاه اول باعث جذب مخاطب و کاربر نمیشه چون هیچ نشانه ای که بیان کننده متعلق بودن به جانبازان است را ندارد .

سلام . یه چیز بگم ؟
اولا که خسته نباشید . بعد اینکه ...
این دفعه که گذشت اما انشالله سال بعد سر رسیدی که می ذارید برای نوشتن مقامات متناسب با تاریخ همان روز صفحه دفتر یا سر رسید را بگذارید . جذابیت این کار بعد سالها براتون بیشتر میشه ؟
یعنی چی ۲۶ فروردین نمی دونم ۹۳ بود یا ۹۴ ؟؟
با تشکر . ناراحت نشیدا ... پیشنهاد بود نه انتقاد ...
سلام ، علیرغم حضور چهره های سرشناس کشور بویژه فرمانده محترم سپاه پاسداران و فرمانده مخلص بسیج و عاشقان فرهنگ ایثار و شهادت متاسفانه هیچیک از مسئولین بنیاد در غرفه فاش نیوز حاضر نشدند.
حرکات مسئولین بنیاد از سالها قبل در دولت اصلاحات مبتنی بر کارشکنی و ضدیت با ایثارگران بوده لذا یکی از معضلات ایثارگران وجود مسئولین بی کفایت و بی توجه از آن دوران سیاه به امور ایثارگران است که فقط پشت میز نشستن و اربابی کردن در مقابل ایثارگران را نسبت به انجام وظایف میدانی ترجیح میدهند. ایثارگران در هر شرایطی با سکوت در مقابل بی مهری و بی توجهی مسئولان از انقلاب اسلامی حمایت کردند لذا نباید این سکوت و حمایت از اصول انقلاب ، حمایت از عملکرد بنیاد تلقی گردد و مسئولان کشور دچار اشتباه محاسباتی شوند. اگر بی مهری و بی توجهی برنامه ریزی شده و عمدی میباشد یقین داریم آه مظلوم گلو گیر و مبارزه با دستورات الهی است.
باسلام .......
ازمسئولان رسانه فاش نیوز که معرفی کننده ایثار گری جانبازان و جانفشانی شهدا به جامعه می باشند تشکر میکنیم ///**
توجه و اقبال زیاد مردمی و مقامات ارشد نظام در بازدید از این غرفه فاش نیوز در رسانه های دیجیتال حاکی از آن است که رسانه فاش نیوز در جذب مخاطبان خود بدرستی پیش آمده و خواهد آمد.
امروز د یگر رسانه ها و روابط عمومی دستگاه ها در کشور به این باور رسیده اند که فاش نیوز را نمی توان دست کم گرفت و ضریف نفوذ این رسانه در بین آحاد کشور بسیار بالاست و دستگاه های منفعل سعی می کنند از تیر رس نگاه فاش دور باشند و از ترکشهای آن در امان باشند و حدالمقدور
این اندیشه از آنجایی چشمه می گیرد که افراد برای کسب خبر و تحلیل حرفه ای در حوزه خانواده بزرگ ایثارگران کشوری ، اولین انتخابشان فاش نیوز است و بدون غلو و تمجید بیجا این رسانه با حداقل امکانات و پرسنل ، پای در جای بزرگی نهاده و همپای رسانه های دست اول کشور که همگی از رانت های دولتی برخوردار بوده و از سوی وزارت ارشاد ساپورت می شوند در حالیکه خود بنده دقیقا" مطلع هستم حتی ریالی از سوی دولت به این سایت کمک نمیشود اداره می شود ،اصلا" مگر فاش نیوز نیازیا به کاغذ و زینگ سوبسیدی دارد ؟ اخبارش آنلاین و یا بصورت تلگرام در اختیار دوستداران خبر قرار میگیرد و هزینه های جاری اش را مستقل تهیه می کند تا وام دار گروه و جناحی خاص نباشد و خط قرمزش هم عدول از فضای ایثارگری است و در دیگر حوزه ها برای کسی سفره پهن نکرده و نوشابه باز نمی کند
بزرگترین نقطه قوت این سایت این است در کنار استقلال های فرا جناحی اهل خود سانسوری نیست که حتی اگر نوشته هایی باشد که با آن کاملا" موافق نیست اقدام به درج آن در سایت می کند تا تنوع و تکثراندیشه ها به گوش مردم برسدکه تا کنون نشان از موفقیت این امر دارد برای مثال : فقط نگاهی بیاندازید از مقاماتی که از این غرفه اختصاصی بازدید کردند تا مطلب بنده را تایید کنید.
( این مطلب نظر شخصی اینجانب است و اگر عزیزی با آن مخالف است ، نظرش بروی چشم منتظر نظرات گرانبهای شما هستم.به امید دیدار)
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi