شناسه خبر : 42559
یکشنبه 25 بهمن 1394 , 10:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع 2شهید مدافع حرم

در آئینی با حضور مردم شهیدپرور بخش ایوانکی، مسئولان شهرستان گرمسار، پیکر مطهر شهیدان ابوذر جعفری و خدای‌رام صادری با بدرقه مردم شهیدپرور ایوانکی تشییع و به خاک سپرده شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان در مصاحبه‌ای اظهار کرد: این دو شهید والامقام در دفاع از حرم حضرت زینب و در درگیری با تکفیری‌های داعشی، شربت شهادت نوشیدند.

حجت‌الاسلام فریدون با بیان اینکه این دو شهید در کشور سوریه به درجه رفیع شهادت رسیدند، اضافه کرد: پیکر شهیدان بوذر جعفری و خدای‌رام صادری تا محل گلزار شهدای ایوانکی تشییع و روح بلندشان در این گلزار مقدس آرام گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان از برگزاری آیین گرامی‌داشت این دو شهید مدافع‌حرم، خبر داد و گفت: این آیین با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و مردم ایوانکی امروز در مسجد جامع ایوانکی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهدا حق بزرگی به گردن ملت ما دارند، تصریح کرد: مردم نیز همواره در آئین‌های بزرگداشت و یادواره‌های شهدا، دلبستگی خود به آرمان شهادت را نشان داده‌اند./میزان

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi