شناسه خبر : 42570
یکشنبه 25 بهمن 1394 , 13:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اطلاعیه انجمن جانبازان درباره روز پرستار و نشست هم اندیشی

انجمن جانبازان نخاعی درباره دومین نشست هم اندیشی و پرسش و پاسخ با جانبازان نخاعی و میلاد حضرت زینب(س) اطلاعیه ای صادرکرد.

فاش نویز - انجمن جانبازان نخاعی درباره دومین نشست هم اندیشی و پرسش  و پاسخ با جانبازان نخاعی و میلاد حضرت زینب سلام الله علیها اطلاعیه ای صادرکرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، متن اطلاعیه به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

در سالروز ولادت خجسته ی دخت امیرالمومنین، علی ابن ابی طالب علیه السلام و مُبلَِغ واقعه عظیم عاشورا و صحنه کربلا حضرت زینب کبری سلام الله علیها که" روز پرستار" نامگذاری شده است، انجمن جانبازان نخاعی برخودفرض می داند این تولد فرخنده و زیبا را به عموم پرستاران عزیز تبریک گفته، تبریک و شادباش ویژه خودرا نثار پرستارانی تقدیم نماید که لحظه لحظه عمرپرخیروبرکت خویش را وقف پرستاری، نگهداری، همراهی و همسری جانبازان معززی می کنند که بدون هرگونه چشم داشتی سلامتی خودرا نثار اسلام و ایران عزیزکرده اند. همسران و پرستارانی که ایثارگری را در حق عزیزان جانبازشان معنایی دوباره بخشیده اند.

درود و سلام خدا بر این عاشق پیشه گان صحنه های ایثار و از خودگذشتگی.

درادامه این اطلاعیه آمده است: دومین نشست از سلسله نشست های هم اندیشی و پرسش و پاسخ جانبازان نخاعی با مدیران انجمن جانبازان، عصر روز 27 بهمن ماه ساعت 16:45 در محل ساختمان انجمن برگزارخواهدشد.

از جانبازان نخاعی که تمایل به شرکت در این برنامه دارند دعوت می شود راس ساعت مقرر در دفترانجمن واقع در ولنجک، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان فرخ، پژوهشکده بنیاد، دفترانجمن جانبازان نخاعی حضورداشته باشند.

ضمنا پارکینگ جهت پارک خودرو از ساعت ذکرشده مهیا می باشد.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi