شناسه خبر : 42741
شنبه 15 اسفند 1394 , 11:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادگاری ایثارگران دردفتر خاطرات فاش نیوز

یادداشت هایی است که جانبازان و خانواده ایثارگران هنگام بازدید از غرفه فاش نیوز در دفتر یادبود به یادگار نوشتند

فاش نیوز - مطالب زیر یادداشت هایی است که جانبازان و خانواده ایثارگران هنگام بازدید از غرفه فاش نیوز در سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در دفتر یادبود به یادگار نوشتند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام.من هم به نوبت خودبرایتان آرزوی سلامتی وطول عمرباعزت همراه باموفقعیت راازدرگاه منان حضرت حق خواستارم.سلامت وسربلندباشیدفاش نیوزومدیرجانبازودلاورش دکترساقی.
سلام برفاش نیوزوخداقوت به سایت فرهنگ وایثارسینه سوخته هاودل شکسته های میهن ونظام اسلامی.
سلام . من خیلی دلم می خواست دیدن این نمایشگاه و دوستان فاش نیوزی بیام . اومدنم هم کاری نداشت به یه چشم به همزدن اونجا بودم . ولی نیومدم ...چرا ؟؟؟

چونکه نمی دونستم کی و کدوم روز بیام که مدیر سایتو ببینم . می دونم اون با دیدن من خیلی خوشحال می شد و با خوشحالی به من می گفت بیا کنار این بنر قرمز فاش نیوز با هم یه عکس یادگاری بگیریم که فقط تو ارزش به یاد موندن داری .

بعد به همه همکاراش تو فاش نیوز می گفت بیایید شما هم یه عکس باهاش بگیرید که این ارادتش به جانبازان راسته و ارزش یه عتیقه زیر خاکی رو داره !

اون وقت من منتظر اوردن دفتر یادگاری میشدم . این امید عبثیه ؟ می دونم مدیر فاش نیوز هر چقدر به من احترام بذاره اما دوست نداره من چیزی بنویسم . با این حال با اکراه اونو به دست من می داد . شک نکنید همین که دستم روی اول سطر می رسید بهم می گفت صبر کن صبر کن لطفا تو با این خودکار ننویس ... ؟؟ من برات یه خودکااااااار اختصاصی کنار گذاشتم تو بیا با این خودکار که جوهرش نامرییه بنویس ... . چرا چی ؟ پرسیدن داره ؟؟

چون مدیر عارف می دونه جنس نوشتار من همش بیان کم لطفی و نامردی و جفا و پرده برداشتن از روی کارای زشت کساییه که به اسم شهدا در حال تباه کردن خودشونو و بقیه هستند ... اون به خاطر پاره ای مصلحتها از من می خواد که با جوهر نامریی بنویسم تا فقط خودش بخونه ... اونم قبول داره که من دروغ نمی گم و از سر احساسات نمی نویسم . می دونه برای هر حرفم ده تا سند دارم .

چی چیه ؟ آهان تو هم داری می بینی اشکامو !! خب وقتی خودکار نامریی رو به دستم بگیرم معلومه که دلم می شکنه که چرا نمی ذاره مظلومیت من به چشم کسی بیاد ...!!! داشتم می گفتم : من با دلتنگی برای لحظه ای تو چشاش نگاه می کنم و می گم ! تو هم ؟؟

ولی اون با نجابت و متانت فاش نیوزی میگه مگه تو همونی نیستی که هی فریاد می زدی خانه دوست کجاست ؟ درست رسیدی همین جاست .. فاش نیوز سرای امن توست ! خب اگه قبول داری دوست و یاور تو فقط فاش نیوزه پس من صاحبش هستم . فقط به خودم بگو اگه تونستم کمکت می کنم و اگر نتونستم کاری می کنم که دنیای قشنگ عرفانی ای در میان شوره زار زندگی ات درست کنی تا ایشالله به خدا برسی .. اینجا دنیای بدیه هر چی بگی عین تف سربالاست ... من تو رو درک کردم کافیه نه !! ... تو آبرو داری برای حفظ شان خودت با این قلم بی رنگ بنویس ...چوب خدا صدا نداره و دنیا هم سرای مکافاته ناحقاست ، به خدا واگذارشون کن !

بعد من در حالی که اشک و بغض امانم را بریده به مدیر محترم فاش نیوز می گم : باشه چشم ! هر چی شما بگی اما تو رو جون قنبر بذار در نمایشگاه رسانه و دیجیتال فقط همین چند جمله رو بنویسم : عظمت و تاثیر رسانه مجازی همین بس که رهبر هم نگاهش به مدیریت کردن این رسانه است . در میون همه نامردای نامرد که از اسم شهدا استفاده ابزاری کردند ، حاشا به غیرت اون نامردی که منو در فضای مجازی کنار خودش یه جوری غربت نشین کرد که ...... !!

چیه ؟ منتظر چی هستید ؟ آخه خداییش کی می تونه با دیدن برادر حسین افسری و جانباز م رک مهربان به نوشتن ادامه بده ... که من دومیش باشم !

با دیدن اونا همه غمها از دلم می ره و ساعات باقی مانده را تا برگشت .... به احوالپرسی با این عزیزان مشغول می شم ....


«الکی یعنی من از ظلم و جفاها نبریدم ؟»
اما من بریدم ... بریدم!!! حالیتونه من بریدم ... جفای مجازی را کجای دلم بذارم ...
رسانه و دیجیتال انقلاب اسلامی من هم یه تهرانی ام !
فاش نیوزآیاراهی هست؟؟؟۵
(0_0)
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi