شناسه خبر : 42931
چهارشنبه 05 اسفند 1394 , 08:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ملت با ایستادگی مشت به دهان آمریکا زده‌اند

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان عصر امروز (سه‌شنبه) 4 اسفندماه در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم قرچک که در مسجد جامع این شهرستان با حضور مردم و مسئولان برگزار شد، خطاب به مردم، گفت: شما در صحنه‌های مختلف انقلاب راست‌ گفتار بودید که نشانه آن شهدای شما و حضور شما در همه صحنه‌هاست.

وی با تأکید بر اینکه امروز مردم قرچک همان شور سال 57 را دارند، اظهار داشت: همان‌ها که هنوز شور انقلابی سال 57 را دارند مشت بر دهان آمریکا زده، در جنگ هشت ساله حضور یافته و دشمن را بیرون کردند و هر کجا که از آنان دعوت می‌شود حضور می‌یابند.

جنتی در ادامه گفت: همان‌ها در سوریه ایستاده‌اند و شهادت‌طلبانه به میدان می‌روند و دفاع مقدس هشت ساله را تکرار می‌کنند.

وی علت زنده ماندن اسلام و انقلاب و جرأت نداشتن دشمن برای تعدی کشور، ترس از مردم انقلابی عنوان کرد و افزود: شما آبروی دشمن را بردید و همیشه در صحنه آماده‌اید.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به اینکه کشور در عزای حضرت فاطمه زهرا (س) عزادار است به لعن ظالمان و غاصبان حق اهل بیت(ع) پرداخت و گفت: اکنون امامزاده‌های چند نسل بعد از هم مزارشان در این کشور مورد احترام است اما چرا قبر مادرشان حضرت زهرا (س) باید مخفی باشد؟ چه بلایی بر سر دختر پیامبر (ص) آوردند که از امیرالمؤمنان علی (ع) خواست تا کسی در تشییع جنازه‌اش حاضر نشود؟

این کاندیدای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری در پایان با تأکید بر اینکه لایق محبت‌های مردم نیست، جهت نصرت مردم یمن و بحرین به درگاه الهی دعا کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi