شناسه خبر : 42957
چهارشنبه 05 اسفند 1394 , 10:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثارگران را داخل جناح بازی ها نکنید!

محسن ناطق - با عرض تاسف از فعالیت آزاد مخربین و دشمنان داخلی آرمان ها و ارزش های متعالی انقلاب که حتی از نام جماران و جانبازان در راستای دشمنی با ارزش های نظام اسلامی و نفوذ در حاکمیت ملی استفاده کردند. ابتدا متذکر می گردد ایثارگران محترم پیروی از گروه های سیاسی چپ و راست و دولت های زودگذر را انکار کرده و فقط پیروی از خط سیاست نه شرقی نه غربی، جاودان و ماندگار امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب را شایسته و بایسته پیروی میدانیم.

  با توجه به نظرات فوق الذکر باید عرض کنیم عناوین و شخصیت حقوقی ارزش ها بویژه ایثارگران محترم و مظلوم همیشه مورد توجه اغراض سوء باندهای سیاسی منحرف بوده لذا علیرغم خون دل ها و ضررهای مادی و معنوی اغراض سیاسی منحرف و تحمل کارشکنی و محرومیت از خدمت رسانی و خودداری از تحصن و تظاهرات همواره با ایثار و حفظ ایمان از حقوق قانونی و آبروی نظام اسلامی دفاع کرده و هرگز نیازمند ورود به دعواهای سیاسی و اموری که موجب شادی دشمنان گردد نشدیم.

 زیرا ایثارگران دارای ارزش متعالی اسلام و انقلاب همراه با رهبر معظم انقلاب از ارکان اصلی نظام اسلامی محسوب گردیده و بالاتر از سایر ارگان ها و اجزای نظام اسلامی همواره گوش و چشم و ارادت خالصانه به فرامین رهبر معظم انقلاب داشته و به هیچ وجه نیازمند توسل به اغراض سیاسی نبوده و اجازه نداده عامل و نردبان نفوذ گروه های سیاسی منحرف شده یا موجب تنزل شخصیت حقوقی و الهی مجاهدین فی سبیل الله شویم. فلذا گروه های سیاسی در آستانه مهمترین انتخابات تاریخ اسلام از هر وسیله ای حتی آبروی ایثارگران و نامزدهای شریف و مورد اعتماد رهبر معظم انقلاب برای جلب نظر و کسب رای و پیروزی استفاده می کنند.

  بطور طبیعی هر جبهه سیاسی برای کسب مشروعیت و جایگاه مردمی تلاش می کند، به نوعی اعضای خودشان را به ارکان مورد وثوق مردمی منتسب کرده تا از این راه ها آحاد مردم را به خود دعوت نموده و پست ها و کرسی های حکومت را تصاحب کنند. البته برخی افراد سودجو و فرصت طلب از اینگونه اقدامات تبلیغی و محرک تعصبات عوام فریب و کور متاثر گردیده، به گروه های سیاسی چپ و راست متمایل می شوند.

 ایثارگران محترم در طول دوران انقلاب اسلامی صراط مستقیم را گام به گام و حرف به حرف از رهبر معظم انقلاب تبعیت کردند اما همواره مشوق نیروهای مومن و متعهد برای حفظ وحدت و خدمت به میهن اسلامی و مسلمین بودند. ایثارگران از حق قانونی گذشت کردند و هرگز از خط معنویت و بیش از نیازهای اساسی زندگی مطالبه نکردند در حالیکه طرفداری سیاسی و جناحی اغلب با انگیزه مادی و به منظور برخورداری و کسب ثروت و قدرت از طریق گروه های حزبی پیگیری می گردد.

 فلذا در حالیکه ایثارگران و نیروهای متعهد و مومن دارای جمعیت قدرتمند فرهنگی و مشروعیت اجتماعی بعلاوه تاییدات مخصوص الهی می باشند که به این ترتیب گروه های سیاسی منحرف و فاقد جایگاه مردمی برعکس آنچه وانمود می کنند نیازمند استفاده از قدرت فرهنگی و اراده متعالی ملی ایثارگران می باشند، بنابراین ادعای مطروحه از سوی هر گروه سیاسی بطور کلی مردود و باطل میباشد که در انتخابات نیز همچون دوره های قبلی نسبت به افراد مورد تایید اسکتبار جهانی و شیطان بزرگ که با گستاخی معرفی شدند اعلام انزجار و تنفر می کنیم و از مسئولان ارشد کشور تقاضا داریم از ملاحظات سیاسی دست بردارند.

 همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: "معلوم نیست تا چه وقتی باید ضرر فتنه گران را تحمل کنیم". ضمن پشتیبانی و تبعیت از فرمایش حکیمانه که با بزرگواری و نهایت رافت اسلامی بیان گردیده می گوییم تا کی باید متضرر شکست قاطع سیاسی انتخابات 84 باشیم؟!!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
ناطق عزیزسلام ایثارگران واقعی کنج عزلت گزیده اند ودنبال پست ومقام نیستند چون مثل مولایشان علی (ع) این پست های دنیایی وحتی بالاترینش را باکهنه کفشی پینه بسته عوض نمیکنند چون از خدا میترسند ومیدانند قدرت چه وسوسه های شومی دارد وعدالت را حتی نزدیکان وخویشان ودوستان ادم تحمل نمیکنند ایثارگر واقعی ادمها را میشناسد ورای میدهد وبه تبلیغ این لیست که چند جانباز دارد وان لیست که تخریبش میکنند کار ندارد از عزیزان دست اندر کار فاش میخواهم مثل همیشه درد های ایثار گر ورزمنده را منعکس کنند وبرای کسانی که این همه سال باری از دوشمان بر نداشته اند تبلیغ نکنند هر چند سلیقه ها متفاوت است در ضمن از اقای ساقی سوالی داشتم چرا دومقاله بنده را منتشر نکردند یکی در مورد جبهه ودیگری در مورد بنیاد شهید ؟ از شما خواهش دارم خط قرمزها را زیادتر نکنید من درد همرزمانم را گفتم وجفای مسولان را شاید این روزها مشغول تبلیغ هستید ما به چشم نمی اییم وقت کردید نیم نگاهی به زیر پایتان بیفکنید
اقای ساقی ظاهرا خیلی سرشان شلوغ است ویا از بالا به ما نگاه میکنند دلیل عدم چاپ دو مقاله اختلاس در بنیاد که از خبر گزاری ها بود وجنگ تن به تن راجع به یکی از عملیات ها بود چه بود اگر واقعا اینقدر با ما زاویه دارید دست مریزاد ما خودمان را خسته نکنیم ومزاحم نشویم !!؟
برادرجانبازشيميايي شما زياد دچار سوء تفاهم ميشوي ميتواني با شماره سايت تماس بگيري ويا شماره بگذاري ماكه ميبينيم مطالب زيادي از شما منتشرميشود چه كامنت چه يادداشت. ادبياتت برامون آشناست حتي اگربا اسامي مختلف باشه
ت ن عزیز من فرض را بر این میگذارم این جواب اقای ساقی است دستتان درد نکند با این جواب دادنتان ممنون عزیز!!؟
هر وقت جناحی با ایثارگران آشتی داشت و قبول و تایید داشت یعنی میهن پرست است وگرنه ضد ایرانی است
خود فاش نیوز که تفکر اصولگرایی دارد.
بنام خدا
زیبایی این سایت در این است که وجه و علقه مدیران سایت به فرهنگ ایثار و شهادت ارجح بر تفکرات سیاسی انان است این سایت بزیبایی اثبات نمود میشود با هر تفکری خانواده بزرگ ایثاران را بدور هم جمع نمود و نظراتشان معقولاشان را فارغ از دیدگاههای سیاسی انتقال داد .
سلام ، لطفا متن ارسالی را مطالعه کنید. کسانی که پیرو ولایت فقیه هستند را نباید به طیف اصولگرایی منتسب کرد همانطور که اصلاح طلبان خود را گاهی پیرو ولایت و گاهی مرتبط با ضد انقلاب معرفی میکنند که نشانه سیاست زدگی است لذا بسیاری از مومنین ولایتمدار اهل سیاست نیستند.
جانباز شیمیایی عزیز شما منطقی و اهل واقعیت شناخته شده هستید چرا اینطور قضاوت کردید؟
ناطق عزیز مگر قرار است همه یکجور فکر کنیم چون شما رای مرا نمیپسندید قصاوتم اشتباه است اصلاح طلبان ضد انقلاب نبوده اند فقط مثل شما فکر نمیکنند تازه در دوره اصلاحات وخاتمی عزیز یک مورداختلاس که همفکران شما مرتکبش شدند دیدید هر روز بحزان پشت بحران ساختندشما وما باید یاد بگیریم یه مخالفان فکری که هیچ حتی مخالفان مذهبی خویش هم احترام بگذاریم این منش اهل بیت (ع) بود البته اگر فاش سخنان بنده را منتشر کند !!راستی جواب گردانندگان سایت را دیدید چه جالب جواب داده اند انگار همه کامنت های سایت را من میگذارم وخودم نمیدانم وبعد گله میکنم چرا سانسور میکنید من بااین دستانم به زور چند خط مینویسم ودوستانم کمک میکنند خدایا خودت به ما رحم کن وما را عاقبت به خیر نما
جانباز شیمیایی عزیزم منظور این نیست که بنده اصولگرا هستم و شما اصلاح طلب نباش بلکه خروج از سیاست زدگی است که رهبر معظم انقلاب آن را به دو قطبی کردن جامعه تعبیر فرمودند. منظورم اینست شما فردی منطقی با عقاید عرفانی هستید البته با افرادی که متون دیگران را بنام خود منتشر میکنند تفاوت دارید اما در جایی که اصلاح طلبان خود را گاهی از التزام به ولایت فقیه خارج میدانند و گاهی خود را پیرو دشمنان نظام معرفی میکنند چطور میتواند مورد بحث و انکار قرار گیرد؟ اگر مخالفت با سیاست اصولگرایی را طرفداری از اصلاح طلبی قرار دهیم باز هم اشتباه است و با مبانی ولایتمداری در تضاد است و دور شدن از حقیقت صراط مستقیم میباشد. تمام ایثارگران و مردم کوچه و بازار و تمام مردم کشورهای جهان از سیاست بازی و جناح گرایی که محصول دمکراسی غربی در جهت منافع سرمایه داران و انحراف از ادیان توحیدی بویژه دین مبین اسلام است متضرر هستند.
دو نفر پیرو مکتب دو شیخ بحث داشتند اولی گفت شیخ ما عادل است. دومی گفت شیخ شما عادل نیست. نفر اول قبول نکرد و بحث ادامه داشت. نفر دوم گفت اگر شیخ شما خودش اعتراف کند که عادل نیست قبول میکنی؟ نفر اول قبول کرد و نزد شیخ نفر اول رفتند. شیخ صراحتا گفت من عادل نیستم. دو نفر از محضر شیخ خارج شدند. نفر دوم گفت حالا که شیخ شما خودش اعتراف کرد عادل نیست قبول داری؟ نفر اول گفت نه قبول ندارم چون شیخ ما عادل است خودش نمی فهمد.
ناطق عزیز من نه اصلاح طلبم ونه اصولگرا من طرفدار حق وحقیقتم هر کسی که در این 36 سال برای رضای خدا کار کرده من خاک پایش هستم ولی همیشه مردمم را دوست دارم اگر دوره های قبل به کسی رای دادند وحالا به کس دیگر انها را کوفی وضد ولایت نمیخوانم چون چهار ویا 8 سال پیش همین مردم گروه قبل را برگزیده بودند اما خداوند منان در قران کریم بیش از همه چیز به حق اناس اشاره کرده وحاکمان را به رعایت ان ملزم کرده که مسئولان ما خیلی رعایتش نکرده اند وهمین جریانات که اسم اوردید خیلی سابقه خوبی از دفاع از مظلومین ندارند هیچ حزبی در ایران شناسنامه دار وقدرتمند نیست اشخاص هستند که قدرت دارند وغیر قابل نظارتند واین بزرگترین اشکال است ریشه بیشتر مشکلات جامعه در اینجاست مولا علی (ع) همه جا از انتقاد از خود میگوید تا به حاکمان بعد بیاموزد ولی در این کشور فلان امام جمعه ویا استانداروفلان نهاد را هم بدون لکنت زبان نمیتوان انتقادی متوجهشان کرد وبلافاصله انگ ضدانقلاب میخوری شما به اینجای کاراندیشیده اید اقای ناطق وقتی من انتقاد بجایی ازرئیسم کردم ان هم در دفاع از حق قانونی مردم وجانبازان گفت قانون کیلویی چند من خودم قانونم .چون برادرش سمت بسیار بالایی داشت در جا انواع بر چسب ها را به بنده زدند وچه ها که با من نکردند پش ریشه مشکلات جایی دیگر است ما از قران ونهج البلاغه غافل شده ایم وساز خود را کوک میکنیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi