شناسه خبر : 43023
شنبه 08 اسفند 1394 , 10:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم تجدید میثاق گردان جعفرطیار(ع) با شهدای گمنام

همزمان با تفحص و ورود 68 شهید گمنام به شهر اهواز ، مراسم محفل انس و تجدید میثاقی با حضور رزمندگان و پیشکسوتان گردان جعفر طیار (ع) و خانواده هایشان در معراج الشهداء اهواز برگزار شد .

کاروانی بسته بر محمل غرور

یادگار روزگار عشق و شور

در کفن پیچیده مشتی استخوان

یوسف گم گشته در مصرجان...

یوسف گمگشته در والفجر هشت

عاشق جا مانده در کوه و دشت

تشنه کامان بلا باز آمدند

عاشقان کربلا باز آمدند

همزمان با تفحص و ورود 68 شهید گمنام به شهر اهواز ، مراسم محفل انس و تجدید میثاقی با حضور رزمندگان و پیشکسوتان گردان جعفر طیار (ع) و خانواده هایشان در معراج الشهداء اهواز  برگزار شد .

این مراسم معنوی با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا شروع شد و در ادامه دعای توسل توسط مداحان اهلبیت حاج اکبرعطار و حاج مهدی نبوی قرائت گردید .

بعد از آن حاج احمد خادم سیدالشهداء( دانش پژوه ) در خصوص اهمیت ادامه دادن راه شهدا و انتخاب آگاهانه  شهدای مدافعین حرم اهلبیت علیه السلام مطالبی بیان داشتند . حضور جانبازان معزز و خانواده شهدا مخصوصا خانواده شهید مدافع حرم ، شهید منصور مسلمی معنویت خاصی به این محفل شهدایی رزمندگان جعفر طیار (ع) بخشید .

تعدادی از تصاویر توسط یکی از رزمندگان گردان جعفر طیار(ع) ارسال شده و تعدادی دیگر از گروه تلگرامی « هشت فصل عاشقی » استخراج شده است که جمعی از رزمندگان خوزستانی و افراد غیررزمنده در آن حضور دارند .

گزارش از جعفری

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi