شناسه خبر : 43062
یکشنبه 09 اسفند 1394 , 10:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درد دل فرزند شهید

فرزند شهید -  با سلام اینجانب فرزند شهید هستم و بیکار و نزد مادر پیرم زندگی میکنم، با بدترین وضعیت مسکن یعنی کهنه و فرسوده و نمناک، مادرم که همسر شهید است مریض ست و مشکل بیماری قلبی دارد. من حتی خودرو برای رساندنش به بیمارستان  ندارم و تا حالا هیچ گونه وامی برای فرزندان شاهد در نظر گرفته نشده.

مادرم با مشکل قلبی که دارد باید زود به بیمارستان برسد ولی بایدشبها دربه در دنبال آژانس باشم یا خودرویی عبوری برای رساندنش به بیمارستان. رفتم بنیاد شهید میگویند وام برای فرزندان شهید 1 میلیون تومان است. شما را به خدا با 1 میلیون تومان چه ماشینی میشود خرید ؟

آن هم باید ضامن و هزاران دردسر بکشیم برای گرفتنش. ولی این طرف به جانبازان بالای 70 درصد اجازه ورود خودرو میدهند با کم ترین هزینه! می پرسم چرا، مگر جرم ما فرزندان شهید چیست؟  رییس بنیاد شهید میگوید شهدا مرده اندو دیگر تمام.

متاسفانه الان من به همراه مادرم با بدترین شکل، با فقر زندگی میکنم. پدرم در سال 91 بازنشسته شده ولی یک سوم مطالبات بازنشستگی اش را در همان سال دادند، مابقیش متاسفانه هر دفعه میگویند پایان سال!

الان پایان سال 94 است و 3 سال از این موضوع میگذردو این پول برای من کاملا" بی ارزش شده و بنیاد شهید انگار نه انگار، هیچ خبری ازپرداخت مطالبات بازنشستگی شهدایی که در سال 91 بازنشسته شده اند ندارند! ولی مدام هزینه ها یا در جام های فوتبالی صرف می شودیا در تلویزیون.!

این هزینه ها راکی میدهد؟ همه اش میگویند اسپانسر، ولی بعدا" آرم بانک دی بنیاد شهید پشت سرشان است و معلوم می شودبنیاد شهید هزینه کرده! جالب ترش اینجاست هفته‌گرامیداشت‌شهداء(15الی22 اسفند) این ماه است میروند چند دقیقه می نشینند منزل هر خانواده شهید، آن هم خانواده های خاص! یک سری قول میدهند که به وعده هم عمل نمیشود.

شما را به خدا فکری به حال فرزندان شهید و مطالبات و مشکلاتشون بکنید.

 سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹ وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿۱۶۹﴾ (ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.آیا مدیران بنیاد این آیه قرآن را تا به حال نخوانده اند ؟

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
فاش نیوزفریادرسی نیست!!!خدایاتاکی؟؟؟آیاکسی میخواند؟آیاکسی میشنود؟خدایا توبشنووقضاوت کن......................
متاسفم برای بنیاد شهید با تبلیغات دروغی
شمابررسی کنید آخر پاداش بازنشستگی کدام ارگان از سال 91تاحالا مانده است حتماً باید ماهم جلوی مجلس تحصن کنیم آخر این دردنیست چرابنیاد پیگیری نمی کند یاواقعاً فکر می کنندشهدامرده اند
لطفا پاداش بازنشستگی رو پیگیری کنید اخه دیگه کجا یک میلیون سال 91 با الان برابری میکنه در حالیکه همه چیز سه برابر شده
سلام برادر عزیز اون مسیول بنیاد درست گفته شهید از دنیا رفته وتمام شده ولی جانباز 20در صد زنده است ومیره بنیاد با سرو صدا حق که هیچ بیشتر از حقش هم میگیره تازه مسیولین دیگه خیلی راحت میگن پدرت میخواست نره شهید بشه به جانبازان با کمترین در صد زمین ووام وخونه میدن ودر ادارات دولتی امتیازات آنچنانی بهشون میدن حتی به جانباز 10درصدی چیزی که خودم دیده ام درحالی که فرزندان شهدا فقط اسم وافتخار فرزند شهید بودن را یدک میکشنددرحالی که فرزند شهید بزرگترین پشتوانه زندگیشو از دست داده منهم فرزند شهیدم همراه با مادرم مستاجر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi