شناسه خبر : 43094
دوشنبه 10 اسفند 1394 , 08:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام تبریک جمعیت جانبازان بمناسبت حضور مردم در انتخابات

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات 7 اسفند تشکر و قدردانی نمود.

فاش نیوز - جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات 7 اسفند تشکر و قدردانی نمود.متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند تبارک و تعالی را حمد و سپاس بیکران؛ که انتخابات دو مجلس پر قدرت و بسیار با اهمیت در ایران اسلامی را ملت ایران با هدایتهای داهیانه حضرت امام سید علی خامنه ای (دام عزه) در حالی به شکل حماسی و استکبار ستیز رقم زدند که بیگانگان قصد شوم نفوذ و دخالت در امور انتخابات ایران را در سر می پروریدند.

شکر ایزد سرمد را؛ که مقام عظیم الشأن رهبری بسیار هوشمندانه و با دوربانی به موقع، ایادی منحوس نفوذی های خارجی و داخلی هایی که حرفهای بیگانگان را نادانسته و یا دانسته تکرار می کردند معرفی و ملت شریف در صحنه و خواص تصمیم ساز را از این توطئه و فتنه بزرگ هشیار و برحذر فرمودند.

مباهات می کنیم که امام مسلمین جهان، همانند معمار فرزانه انقلاب اسلامی با ابراز حمد و ثنای خداوند، ملت ایران را آگاه و مصمم و با عزم راسخ و شور و نشاط به یادماندنی معرفی و فرمودند: " ملت  شریف ایران؛ سرنوشت کشور را در مقطع کنونی رقم زده و بار دیگر مردم سالاری دینی را در چهره درخشان و پر اقتدار خود به جهانیان نشان داد".
آفرین بر ملتی؛ که ولی امرش شفاف و با صراحت او را اینگونه توصیف می فرمایند: "بار دیگرحماسه انقلابی ملت، مایه مباهات ایران اسلامی و زمینه ساز استحکام مقرّراتی که این فرصتهای مغتنم را برای قد برافراشتن و تجدید قوای ملی فراهم آورد".

خدایا تو را گواه می گیریم که امروز ولی امر ما؛ با دعوت عمومی و همگانی دستمایه مبارک لبیک گفتن این ملت با عزت را به ایران و نظام اسلامی فراچنگ آورد و مزد ایشان را سپاس پدرانه خویش و البته همراه با پاداش و هدایت الهی برشمرد.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی همچون پیشوای مسلمین بر خود فرض می داند، ضمن تشکر و سپاسگزاری از ملت شریف وآگاه و انقلابی  ایران اسلامی و تبریک به تمامی نامزدهای منتخب مجلسین، تمامی مواعظ حکیمانه و مطالبات مقام معظم امام خامنه ایی دام توفیقاته را صمیمانه از طرف خود و از سمت ملت شریف ایران تقاضا و از همه مسئولین برنامه ریزی و اجرایی و امنیتی کشور تشکر و قدردانی می نماید. و از خداوند منان نیز طلب توفیق هر چه تمامتر خدمت و کار در راه رضای خدا و همچنین پیشرفت اهداف اسلامی، انقلابی و قانونی کشور را برای تمام نمایندگان و مسئولین محترم با هر گرایش سیاسی می نماید.

والسلام علی من اتبع الهدی

دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی
اسماعیل کوثری

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام: در مجلس نهم0 2نفر جانباز داشتیم هیچ کاری برای ما نشد..توی مجلس دهم که .....خدا به داد ما برسد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi