شناسه خبر : 43224
پنجشنبه 13 اسفند 1394 , 09:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روغن ریخته نذر جانبازان!

بهلول- نتیجه نشست صمیمانه انجمن جانبازان با فرمانده ناجا : روغن ریخته را نذر جانبازان کردند!

 صدور دستورات لازم برای استفاده جانبازان از سالن های ورزشی البته در سانس هایی که در پیک استفاده قرار ندارند! البته تاکید شده است که از پیگیری خسته نشوید! یعنی وعده سر خرمن!
 
 البته این تحقیر حق انجمن جانبازان است که به جای مطالبه خواسته هایی که تأمینش وظیفه پلیس است در مورد امکانات اینچنینی که ربطی به پلیس ندارد تقاضا می کنند.

 وظیفه پلیس در خصوص جانبازان, تامین مناسب سازی و امکان ورود و دسترسی به همه دفاتر پلیس+10 و کلانتری ها و سایر ادارات مربوطه و همچنین درنظر گرفتن شرایط خاص جانبازان در مواقعی که شاکی یا متهم هستند و ده ها مورد دیگر است که به هیچ کدام در این گزارش توجه نشده است.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام درپائیزسال72 80هزارتومان چکم رابه علت اختلاف حساب پاس نکردم.ومصادف باروز های تشیع جنازه برادرشهیدم بود (او که درعملیات کربلای دو درگردان امام باقر(ع) بودصبح 11شهریورموقع عقب نشینی روی مین گرجه ای رفت و بایک پا وسط میدان مین جاماندو منتظرکمکم(درحاج عمران )وحقیر تو واحد تخریب(همان جا) درلشکر155و یژشهدا بودم بعداز2روزمطلع شدم که منطقه دست دشمن بود) بعد ازدو بارمراجعه به دادگستری چهارطبقه که به علت عدم حضوشاکی رسیدگی به روزسوم موکول شدکه بازهم شاکی نیامدحقیربه جهت عدم معطلی اعلامیه تشیع جنازه روزبعداخوی رابه اطلاع قاضی که روحانی هم بود رساندم زنگ زدو درجداری مرابه بازداشتگاه برد.وحدودساعت 2هم همان درجه دارمرابایک لاندوربه کلانتری یک برد.ستوانی هلال به گردن نهارمی خوردگفتم اگرامکان دارد یک تلفن بزنم باناراحتی به همکارش گفت ببرش پا ئین و به من گفت خبرت می کنم.مرادراطاقی حدود15متری بادرودیواری سیمانی به شدت کثیف وبدبو که چند نفردیگرهم انجابودن انداخت .ساعتی بعد درزدم سربازپنجره درب آهنی راباز کردگفتم نیاز به آب دارم برای نماز ازهمان پنجره باکف دست به سینه ام زدو گفت اگراهل نمازی بودی اینجاچکارمی کنی.شب اطاق پرشد بود بیش20 نفربودیم یک جانباز70درصد هم به جرم هواداری ازپدرش دردعوابامابود.فرداصبح به همرادو نفردیگردستبند خوردیم و بردن دادگستری من وسط بودم سمت راستی ام سارق نیم کیلو طلاوسمت چپی ام چقوکش بود.چندساعت سه نفری باهمان وضعیت در راهرو دادگستری پلاس بودیم تااین که سرهنگی سپاهی از بستگان که ازهمرزمان جنگ هم بودآمدوقتی مرابادو نفردیگردستبندخورده دیدازکوره دررفت....و به دادم رسید. وقتی رسیدیم بهشت رضا تشیع شهدا تمام شد بودو...فاش نیوزفدای داری
سلام ، از اوضاع آشفته و فلاکت بار دادگاههای مشهد هرچه بگویید کم است. آنچنان بلبشویی در جهنم هم وجود ندارد زیرا بدون توجه به اسناد و مدارک و حتی دفاعیات وکیل آنها هرچه خودشان بخواهند انجام میدهند و رای صادر میکنند خلاصه فساد اخلاقی آشکار و علنی جریان ساز است که صددرصد با سیاستهای وزارتخانه ارتباط دارد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi