شناسه خبر : 43231
پنجشنبه 13 اسفند 1394 , 10:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روایتی از شهید محمد کامران

 
سوژه این هفته از آسمان بازهم حال و هوای زینبی دارد
 
شهیدخبر (شهیدنیوز): کامران دی ماه گذشته با حضور پر شور همرزمان و مردم در قطعۀ 50 بهشت حضرت زهرا (س) کنار جمعی از شهدای دفاع مقدس و دفاع از حریم اسلام به خاک سپرده شد.
  

از آسمان این هفته قصۀ جوانی را روایت می کند که در سال تصویب قطعنامه متولد شد و خانواده نام دایی شهیدش را برای او انتخاب کردند. این پسر در سایۀ نام و یاد شهداء رشد کرد تا اینکه در زمستان امسال کنار نامش نوشتند شهید مدافع حریم اسلام محمد کامران ...

  شهید محمد کامران جوانی مومن ، محجوب ، متخصص امور نظامی و شیفتۀ شهادت بود. دوربین از آسمان در این برنامه گوشه هایی از حال و روز خانوادۀ این شهید به ویژه همسر جوانش را به تصویر کشیده است.

 

کامران دی ماه گذشته با حضور پر شور همرزمان و مردم در قطعۀ 50 بهشت حضرت زهرا (س) کنار جمعی از شهدای دفاع مقدس و دفاع از حریم اسلام به خاک سپرده شد.

 

سوژه این هفته از آسمان بازهم حال و هوای زینبی دارد


علاقمندان به سیرۀ زندگی شهدا می توانند این برنامه را جمعه 14 اسفند ساعت 17 دقیقه از شبکۀ دو سیما تماشا کرده و نظرات خود را از طریق پایگاه اینترنتی azaseman.ir به تولیدکنندگان آن منتقل کنند.
گفتنی است که از آسمان به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر خورشیدی فرد جمعه ها از شبکۀ دو سیما پخش می شود و در تولید روایت شهید کامرانسعید سلیمانی (تدوین)، بابک مهدیزاده (تصویربردار) ، مرتضی اعطاسی (دستیار تصویر) ، نادرگهرسودی (گوینده) ، عباس خورشیدی فرد (روابط عمومی) و حمید بناء (نویسنده) وی را همراهی نموده اند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi