شناسه خبر : 43238
پنجشنبه 13 اسفند 1394 , 11:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سومین جایگاه ورزش جانبازان و معلولین

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان کشور:

فارس سومین جایگاه قهرمانی ورزش جانبازان و معلولین کشور را دارد

خبرگزاری فارس: فارس سومین جایگاه قهرمانی ورزش جانبازان و معلولین کشور را دارد

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان کشور گفت: استان فارس دارای سومین جایگاه قهرمانی ورزش جانبازان و معلولان در کشور است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمود خسروی‌وفا بعدازظهر امروز در مجمع انتخاباتی ورزش‌های جانبازان و معلولان اظهار داشت: ظرفیت مدال‌آوری ورزش جانبازان و معلولان فارس بسیار بالا بوده و در این میان نقش بانوان پررنگ‌تر است.

وی با اشاره به مدال‌آوری زنان این استان در میدان‌های داخلی و بین‌المللی افزود: ساره جوان‌مردی از فارس نخستین سهمیه المپیک آینده را کسب کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: قهرمانان فارس به برکت حضرت شاه‌چراغ (ع) و حافظ، بدون حاشیه، بافرهنگ و اخلاق‌مدار هستند.

وی با اشاره به انتخاب رئیس جدید هیئت ورزش جانبازان و معلولان فارس یادآور شد: باید کمک کرد که انتظارات ورزشکاران جانباز و معلول این استان برآورده شود.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان فارس نیز در سخنانی گفت: یکی از مشکلات فارس این است که مجامع سالانه ورزشی در آن تشکیل نمی‌شود.

حیدرعلی کامیاب در همین راستا پیشنهاد کرد که مجامع ورزشی فارس باید به‌صورت مرتب و حداقل در سال یک‌بار تشکیل شود.

وی بابیان اینکه طرفدار تقویت شهرستان‌ها هستم، خطاب به رئیس جدید هیئت ورزشی جانبازان و معلولان فارس اظهار داشت: بیشتر توان این هیئت باید برای تقویت شهرستان‌های این استان به مصرف برسد.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالای فارس دو سهمیه پارالمپیک برای این استان کم است و برای افزایش این سهمیه تمرکز خود را باید بر افزایش امکانات شهرستان‌ها بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه در چند ماه اخیر 75 هزار متر فضای سرپوشیده ورزشی را در این استان افتتاح کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: سال آینده هوشمندانه و در اندازه‌ شان و منزلت قهرمانانی مانند ساره جوان‌مردی از آنان تجلیل خواهد شد.

کامیاب همچنین یادآور شد: در هشت ماهه گذشته یک تفاهم‌نامه با هیئت‌های ورزشی داشتیم و سال 95 نیز تفاهم‌نامه‌ای دیگر به امضا خواهد رسید. 

*نورافشان رئیس جدید هیئت ورزش جانبازان و معلولان فارس

در این مجمع مختار نورافشان با اکثریت آرا به مدت چهار سال به‌عنوان رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان فارس برگزیده شد.

وی در سخنانی یادآور شد: از 32 مدالی که در عرصه ورزش جانبازان و معلولان به دست آورده، 27 مدال آن پارالمپیکی بوده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi