شناسه خبر : 43283
شنبه 15 اسفند 1394 , 11:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اگه اهل نماز بودی!

قلی جانباز 55 و برادرشهید- در پائیز سال72، 80 هزارتومان چکم رابه علت اختلاف حساب پاس نکردم. و مصادف با روز های تشییع جنازه برادر شهیدم بود! (او که درعملیات کربلای دو درگردان امام باقر(ع) بود، صبح 11شهریور موقع عقب نشینی روی مین گوجه ای رفت و با یک پا وسط میدان مین جا ماند و منتظر کمکم! (درحاج عمران ) وحقیر تو واحد تخریب (همان جا) در لشکر155 ویژه شهدا بودم. بعداز 2 روز مطلع شدم که منطقه دست دشمن بود)

  بعد از دو بارمراجعه به دادگستری چهارطبقه که به علت عدم حضور شاکی رسیدگی، به روزسوم موکول شد که بازهم شاکی نیامد، حقیربه جهت عدم معطلی اعلامیه تشییع جنازه روز بعداخوی رابه اطلاع قاضی که روحانی هم بود رساندم.

 زنگ زد و درجه داری مرابه بازداشتگاه برد.و حدودساعت 2هم همان درجه دار مرابایک لاندرور به کلانتری یک برد. ستوانی هلال به گردن نهار می خورد. گفتم اگرامکان دارد یک تلفن بزنم. باناراحتی به همکارش گفت ببرش پائین و به من گفت خبرت می کنم.

  مرا در اطاقی حدود15متری با در ودیواری سیمانی به شدت کثیف وبدبو که چند نفردیگر هم آنجابودن انداخت. ساعتی بعد در زدم سرباز پنجره درب آهنی را باز کرد. گفتم نیاز به آب دارم برای نماز. از همان پنجره باکف دست به سینه ام زدو گفت اگراهل نمازی بودی اینجا چکارمی کنی؟

 شب اطاق پرشده بود. بیش از 20 نفربودیم. یک جانباز 70درصد هم به جرم هواداری از پدرش در دعوا باما بود.

 فرداصبح به همرادو نفردیگر دستبند خوردیم و بردن دادگستری. من وسط بودم. سمت راستی ام سارق نیم کیلو طلا وسمت چپی ام چاقوکش بود! چند ساعت سه نفری باهمان وضعیت در راهرو دادگستری پلاس بودیم تااین که سرهنگی سپاهی از بستگان که از همرزمان جنگ هم بود آمد. وقتی مرا با دو نفردیگر دستبندخورده دید، ازکوره دررفت....و به دادم رسید.

وقتی رسیدیم بهشت رضا تشییع شهدا تمام شده بود و...

فاش نیوز  فدایی داری

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi