شناسه خبر : 43300
یکشنبه 16 اسفند 1394 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جلسه انجمن جانبازان در قزوین برگزارشد

این جلسه به دعوتِ جانبازان نخاعی استان قزوین و به میزبانیِ جانبازنخاعی"ابراهیم قربانی" درقزوین برگزارشد.

فاش نیوز - جلسه هفته گذشته انجمن جانبازان نخاعی در قزوین برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ما به نقل از روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، جلسه هفته گذشته انجمن جانبازان به دعوت جانبازان استان قزوین و به میزبانی جانبازنخاعی"ابراهیم قربانی" درشهرقزوین برگزارشد.

این جلسه که پس از اقامه نمازمغرب و عشا و باحضورتعدادی از جانبازان قزوینی در منزل شخصیِ جانبازقزبانی برگزارشد، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و بررسی مشکلات و ارائه گزارشی از پیگیری موضوعات مختلف توسط اسرافیلی مدیرعامل انجمن، جهت چهارمین سفرعتبات عالیات از بین جانبازان نخاعیِ که تاکنون توفیق حضور در کربلای معلا و نجف اشرف رانداشته اندقرعه کشی بعمل آمد و اسامیِ تعدادی از جانبازان مشخص و مقررگردید به محض قطعی شدن این سفرمعنوی، به جانبازان اعلام شود.

برپایه این گزارش، روزبه استاندار سابق قزوین، حقایق پور، مدیرکل بنیادشهیدوامورایثارگرانِ استان قزوین و حسن تبریزی رییس بنیادشهید شهرستان قزوین با اعضای انجمن و جانبازان قزوینی حاضردرجلسه دیدارکردند.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi