شناسه خبر : 43344
دوشنبه 17 اسفند 1394 , 16:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همسر حاجی بخشی و مادرشهیدان بخشی درگذشت

بانو "گرجی بخشی" مادرشهیدان بخشی و همسر حاجی بخشی عصرروز گذشته دعوت حق را لبیک گفت.

فاش نیوز - مادرشهیدان بخشی و همسر حاج ذبیح الله بخشی عصرروزگذشته درگذشت.

به گزارش فاش نیوز، عصر روز گذشته بانو "گرجی بخشی" مادرشهیدان رضا و عباس بخشی و همسر حبیب ابن مظاهرجبهه ها، جانبازدفاع مقدس شهید حاج ذبیح الله بخشی(معروف به حاجی بخشی) دارفانی را وداع کرد و میهمان فرزندان شهیدش، جنت مکان شد.

این مادرفداکار و اسوه صبروایثار، مدتها بیماربود و سرانجام درسن 76 سالگی دعوت حق را لبیک و به دیارباقی شتافت.

پیکرِ این مادرشهید،ساعت 10 امروز انجام و قطعه 25 دربهشت زهرا( جنب سالن دعای ندبه ) به خاک سپرده خواهدشد.

فاش نیوز این مصیبت را به خاندان بخشی، به ویژه تنها فرزندِ جانبازِ به یادگارمانده از این مادرصبور تسلیت می گوید.

 

 

حاجی بخشی

 

خبرگزاری تسنیم نیز دراین باره نوشت: همسر ذبیح الله بخشی معروف به حاجی بخشی در سن 79سالگی به علت کسالت جسمانی دارفانی را وداع گفت.

گرجی بخشی همسر ذبیح الله بخشی‌زاده معروف به «حاجی بخشی» روز گذشته در سن 79 سالگی بعلت کسالت جسمی در بیمارستان خاتم‌الانبیاء درگذشت.

پیکر وی صبح امروز ساعت 9:30 در بهشت زهرای تهران تشییع شده و در قطعه ایثارگران، قطعه 25 گلزار شهدای تهران در جوار مهدیه شهدا و در کنار همسرش به خاک سپرده می شود.

ذبیح‌ الله بخشی‌ زاده معروف به حاجی بخشی در سال 1312 در روستای شمس آباد در نزدیکی اراک متولد شد. در 7 سالگی پدرش توسط نیروهای متفقین کشته ‌شد و او از آن پس مسئولیت خانواده‌اش را بر عهده گرفت.

حاجی بخشی از سن 47 سالگی به جبهه‌ اعزام شد و تا پایان جنگ تحمیلی در جبهه‌ها حضور داشت. وی در طول 8 سال دفاع مقدس در جبهه‌ها بلند‌گو به دست به تقویت روحیه رزمندگان می‌پرداخت. وی از جانبازان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و برای رزمندگان تداعی کننده حبیب ابن مظاهر بوده و دو پسر، برادر و یک داماد او نیز در جنگ به شهادت رسیدند. حاج ذبیح‌الله بخشی زاده یادگار ماندگار از دوران دفاع مقدس دی سال 1390 درگذشت.

گفتنی است مقام معظم رهبری نیز به مناسب درگذشت او پیام تسلیت صادر و فرموده بودند: «بسم الله الرحمن الرحیم درگذشت پیر دلاور جبهه‌های جهاد، پدر دو شهید و همرزم و همراه هزاران شهید، مرحوم حاج ذبیح‌الله بخشی را به همه مجاهدان راه حق و به خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و علو درجات و پاداش صبر و ثبات را برای ایشان از خداوند متعال مسالت می‌نمایم».

 

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
خدا همه شهدا را بیامرزد تنها یادگار اصلی شهید بخشی هم رفت اینها نشان میدهد یواش یواش نسل وتاثیر گذار اصلی ؛جانبازان ؛خانواده شهدا دارند ازمیان ما میروند خلاصه تمام میشوند انشائ ا... روسفید در قبالشان رو سفید باشیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi